SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Altijd zo'n genot om rond 4 uur wakker gekrijst te worden door een meeuwenkoloniequote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:40 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die nog niet op mijn balkonrand zien zitten, ze zijn er af en toe
Die zitten hier eigenlijk niet zoveelquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd zo'n genot om rond 4 uur wakker gekrijst te worden door een meeuwenkolonie
dat heb ik gelukkig nog niet gehad..quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd zo'n genot om rond 4 uur wakker gekrijst te worden door een meeuwenkolonie
Ik ga zometeen weer VIESDIK eten.quote:
Wat ga je eten? En wat erbij?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga zometeen weer VIESDIK eten.
Maar niet met munt zoals in de vorige TT.
Munt
Vieze MP
Wat haat je mijn TTquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Munt
Vieze MP
Echt zo.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Munt
Vieze MP
Mag je proberenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kunnen we jou straks ook van een duin rollen.
Ik heb er hier nog geen een gezienquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die zitten hier eigenlijk niet zoveel
*Verstopt enkels in het zandquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag je proberen
Kan het niet aanraden
*gromt laag
Ik ook niet per se eigenlijkquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er hier nog geen een gezien
Moet zeggen dat ik ze ook niet echt mis
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dat heb ik gelukkig nog niet gehad..
wel dat een groep meeuwen de kleintjes van een stel meerkoetjes uit het water plukte, 1 voor 1
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dat heb ik gelukkig nog niet gehad..
wel dat een groep meeuwen de kleintjes van een stel meerkoetjes uit het water plukte, 1 voor 1
Wollahhh!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:45 schreef UitStraling het volgende:
Voor de vogelliefhebbers,
Stop de ortolaan minimaal een maand in een klein donker doosje met voer opgesloten zodat hij zichzelf vetmest.
Verdrink de ortolaan in Armagnac en rooster het beestje rosé gaar in 10 minuten boven een hoog vuur.
Eet de vogeltje compleet op.
Terechtquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Munt
Vieze MP
WAT STAAT HIER?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:45 schreef UitStraling het volgende:
Voor de vogelliefhebbers,
Stop de ortolaan minimaal een maand in een klein donker doosje met voer opgesloten zodat hij zichzelf vetmest.
Verdrink de ortolaan in Armagnac en rooster het beestje rosé gaar in 10 minuten boven een hoog vuur.
Eet de vogeltje compleet op.
Ja, huiskatten buiten is ook 'natuur.'quote:
Heb je honger door de iftar bro?quote:
Ja, die meesjes zijn dus wel echt next level psychoquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:47 schreef UitStraling het volgende:
Koolmeesjes pikken ook de schedeltjes van pimpelmeesje open zodat ze de hersentjes op kunnen eten.
We mogen blij zijn dat er geen koolmeesjes met een spanwijdte van 12 meter bestaan.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die meesjes zijn dus wel echt next level psycho
BAHquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:50 schreef mschol het volgende:
hmm.. een breaker appeltaart
bijzonder weer
Velvet Lamb Naan met een mango lassi erbijquote:
Moet je er maar geen munt in stoppenquote:
Dit is net een stap boven cacoa fantasie.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Echt zo.
Muntchocolade
Chocolademunten
[ afbeelding ]
Echt he.quote:
Nee, wel dikke Chinooks met een dergelijke spanwijdtequote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We mogen blij zijn dat er geen koolmeesjes met een spanwijdte van 12 meter bestaan.
BOH BOH BOHquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Velvet Lamb Naan met een mango lassi erbij
[..]
Moet je er maar geen munt in stoppen
[..]
Dit is net een stap boven cacoa fantasie.
[..]
Echt he.
*pik pik pik.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, wel dikke Chinooks met een dergelijke spanwijdte
dat is waar je mee komt?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is braaksel van iemand die gisteren oma's appeltaart heeft gegeten en daarna ziek werd.
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
Chocola met muntquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Velvet Lamb Naan met een mango lassi erbij
[..]
Moet je er maar geen munt in stoppen
[..]
Dit is net een stap boven cacoa fantasie.
[..]
Echt he.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is braaksel van iemand die gisteren oma's appeltaart heeft gegeten en daarna ziek werd.
quote:
*gooit essnhills in een heel diep en hoog bad met pepermuntquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Chocola met munt
PFEFFERMINZ
After Eight
Dud0r
Ik bedoel, hij had het net over de vogeltjequote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:53 schreef mschol het volgende:
[..]
*gooit essnhills in een heel diep en hoog bad met pepermunt
Welk niveau?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik bedoel, hij had het net over de vogeltje
Hij is duidelijk niet op zijn normale niveau
Neequote:
Helderquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:54 schreef kwiwi het volgende:
Eigenlijk is het trouwens Pfefferminze, maar vooruit
Komquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:54 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Chocola met munt
PFEFFERMINZ
After Eight
Ik zou hier bijna een moord voor doenquote:
Alleen de laatste ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Chocola met munt
PFEFFERMINZ
After Eight
Dud0r
Moet je bij RItter klagenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:54 schreef kwiwi het volgende:
Bijna? Gewoon doenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou hier bijna een moord voor doen
* TheStigsDutchCousin denkt even naquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag je proberen
Kan het niet aanraden
*gromt laag
In ieder geval CIIIIIIEPS LOCK is essentialquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, volgens mij schrijft Rittersport PFEFFERMINZ ipv Pfefferminze
Maar ik kan het mis hebben
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In ieder geval CIIIIIIEPS LOCK is essential
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, volgens mij schrijft Rittersport PFEFFERMINZ ipv Pfefferminze
Maar ik kan het mis hebben
Ik begin te twijfelen ineens.quote:
Twijfel is belangrijk.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou hier bijna een moord voor doen
Zijn we het toch voor 25% met elkaar eensquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is nog veel erger dan de holocaust.
Ja, maar vooral niet doenquote:
Oehhhquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke.
De krokante M&MS, maar dan ook met mint erbij
Ik ben bijna zeker dat Rittersport het spelt als PFEFFERMINZquote:
Bij twijfel niet doen inderdaadskiquote:
Hmm, ik twijfel nog.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is nog veel erger dan de holocaust.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben bijna zeker dat Rittersport het spelt als PFEFFERMINZ
Het zal erom hangenquote:
M&M's mint bestaan gewoon al hoor, zijn alleen niet zo heel bijzonderquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bel jij M&Ms of zal ik het doen?
Doe normaal. Gatverdammequote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
@:essnhills het bestaat al soort van alleen dan zonder het krokantje
[ afbeelding ]
Maar zonder het krokante elementquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
M&M's mint bestaan gewoon al hoor, zijn alleen niet zo heel bijzonder
[ afbeelding ]
4EverFourEyedquote:
Doe jij maar, ik ben een verjaardagskaart aan het schrijvenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bel jij M&Ms of zal ik het doen?
Ja inclusief vierkante ogenquote:
Oeiquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja inclusief vierkante ogen
Man3
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
@:essnhills het bestaat al soort van alleen dan zonder het krokantje
[ afbeelding ]
Nee dat komt door het ontbrekende krokantjequote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In gevangenschap,quote:
Ughquote:
Mag ik ook voor een executie kiezen?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In gevangenschap,
De hele dag door, jarenlang alleen maar chocolade met munt eten.
Of,
Beetje gezellig Duitse schlagers luisteren terwijl knappe Knut en Bruno vrolijk in de barak dansen met pullen bier in hun handen.
Hier gaat wel een boel mis.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt ook nog kitkat mintquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar zonder het krokante element
Ja ik snap ook niet zo goed wat zeehonden hier mee te maken hebbenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier gaat wel een boel mis.
Ten eerste "sharing size"![]()
Ten tweede "resealable"
De mensheid is gedoemd..quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt ook nog kitkat mint
[ afbeelding ]
Knipper knipper knipperquote:
Dit zeggen ze hardop zodat als Liam straks in 145 stukjes in het ravijn ligt ze kunnen zeggen "dat kutkind wilde gewoon nooit luisteren, we denken dat hij zelfs doof was, en gehandicapt, het is prima zo hoor"quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:06 schreef kwiwi het volgende:
Er zijn nieuwe bewoners in de straat, en in plaats van een hekwerk in hun tuin te zetten zodat het kind niet van de rotswand naar beneden dondert, loopt die moeder nu de halve dag te roepen "STOP LIAM, STOP!!" als ie te dicht naar de rand toe loopt
Ja, echt... deze onduidelijkheid.. hou op met mijquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:08 schreef essnhills het volgende:
Zeg
Kan iemand nog even opzoeken hoe Rittersport PFEFFERMINZ spelt?
Ik weet niet zeker meer
Chocolade met munt danquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In gevangenschap,
De hele dag door, jarenlang alleen maar chocolade met munt eten.
Of,
Beetje gezellig Duitse schlagers luisteren terwijl knappe Knut en Bruno vrolijk in de barak dansen met pullen bier in hun handen.
quote:
Vier lettersquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:08 schreef essnhills het volgende:
Zeg
Kan iemand nog even opzoeken hoe Rittersport PFEFFERMINZ spelt?
Ik weet niet zeker meer
Oh had het niet tegen iemand of zo lolquote:
Joh, laat die Roxy Dekker lekker bij dat Bankzitters/TikTok clubje zitten, haal dat niet hier heen svp. Zulke nietszeggende muziek.quote:
Door dit soort zangeresjes heeft Poetin zo'n rothekel aan ons, en sterven er talloze zeehondenbaby's.quote:
Nee, dan is het goed?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh had het niet tegen iemand of zo lol
hihi lol superlagge jatoggquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh had het niet tegen iemand of zo lol
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Joh, laat die Roxy Dekker lekker bij dat Bankzitters/TikTok clubje zitten, haal dat niet hier heen svp. Zulke nietszeggende muziek.
Heb hem net voor het eerst helemaal gehoord.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door dit soort zangeresjes heeft Poetin zo'n rothekel aan ons, en sterven er talloze zeehondenbaby's.
Vliegen de aliens ons voorbij (terecht)quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door dit soort zangeresjes heeft Poetin zo'n rothekel aan ons, en sterven er talloze zeehondenbaby's.
Gaat het, fles?quote:
Oh dat is dan weer mooi!quote:
Geen beginnen aan die domme naakte aapjes, we gaan mooi blauwe ruimtereptielen kweken op Tantor IV.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vliegen de aliens ons voorbij (terecht)
Gewoon voor onze eigen stroom zorgenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:17 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/klimaat(...)en-hard-stijgen.html
leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:06 schreef kwiwi het volgende:
Er zijn nieuwe bewoners in de straat, en in plaats van een hekwerk in hun tuin te zetten zodat het kind niet van de rotswand naar beneden dondert, loopt die moeder nu de halve dag te roepen "STOP LIAM, STOP!!" als ie te dicht naar de rand toe loopt
benieuwd hoe preciesquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon voor onze eigen stroom zorgen
Zon. Wind. Uranium.quote:
Duurt nog 16 jaar, tegen die tijd verdienen we goud aan ASML, drugs, Rotterdam en Arabische taalles.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:17 schreef mschol het volgende:
moet je het nog steeds naar de consumenten enzo vervoeren... juist dat deel moet volledig vernieuwd worden zo'n beetje..quote:
Draadloze stroom.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:19 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je het nog steeds naar de consumenten enzo vervoeren... juist dat deel moet volledig vernieuwd worden zo'n beetje..
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:17 schreef mschol het volgende:
Maar dat doen we sowieso al. Inflatie 3,8 % (afgelopen maand) op jaarbasis is over 15 jaar 75 % erbij. Dus schokkend nieuw nieuws is het niet.quote:De energienota gaat de komende jaren flink omhoog door de miljardeninvesteringen in het stroomnet. Als het kabinet niet ingrijpt, betalen we in 2040 twee keer zoveel voor elektriciteit,
In 2040 2x zoveel.. dat is op zich niet eens zo heel gek als de inflatie aan blijft houden.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:17 schreef mschol het volgende:
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:17 schreef mschol het volgende:
quote:De ambtenaren hebben niet berekend wat het totale effect van al deze ontwikkelingen is op het huishoudboekje van Jan(tine) Modaal.
Oh, was spuit 11quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Maar dat doen we sowieso al. Inflatie 3,8 % (afgelopen maand) op jaarbasis is over 15 jaar 75 % erbij. Dus schokkend nieuw nieuws is het niet.
Dan wordt die inflatie dus nog hoger dan dat hčquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Maar dat doen we sowieso al. Inflatie 3,8 % (afgelopen maand) op jaarbasis is over 15 jaar 75 % erbij. Dus schokkend nieuw nieuws is het niet.
Nee, Jantinequote:
Tweede hypotheek afgesloten ?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:26 schreef CherryLips het volgende:
Hooi en caviavoer gehaald. We kunnen er weer even tegenaan.
Ja jeej.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik kijk echt uit naar wat de toekomst ons zal brengen. Echt zin in.
Ja dit, ook echt absoluut geen zin in om daar over na te gaan denkenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:27 schreef CherryLips het volgende:
Heel simpel: we zijn als het zo doorgaat simpelweg absolutely fucked.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:27 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Files.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, even kijken wat de situatie op de weg is
@:wereldgozer
Chocoladefonteinen op iedere straathoek, elke dag 20 graden Celsius, werken is iets vies uit het verleden en iedereen mag gratis eenmaal per jaar een puppy uitzoekenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:27 schreef CherryLips het volgende:
Ja, ik zie behoorlijk wat roodquote:
Probeer het een beetje per dag te zien en dit weekend mooi weer.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dit, ook echt absoluut geen zin in om daar over na te gaan denken
Moeten we daarvoor verhuizen naar Trump Gaza?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chocoladefonteinen op iedere straathoek, elke dag 20 graden Celsius, werken is iets vies uit het verleden en iedereen mag gratis eenmaal per jaar een puppy uitzoeken
Ja maar je krijgt er zoveel voor terug.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de caviakooi. Bijna 6 euro voor een zak hooi.
heuhuequote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Want mensen vinden het weer leuk om op elkaar te botsen.
Ja, dat is al beterquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Probeer het een beetje per dag te zien en dit weekend mooi weer.
Nou, ik vind het gewoon knap dat je hier een huehue moment van kan makenquote:
het weer moet je ook niet te ver in de toekomst opzoeken. 90% kans dat het nog verandertquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Probeer het een beetje per dag te zien en dit weekend mooi weer.
"Wattenschijfje."quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar je krijgt er zoveel voor terug.
gewoon geen dirty mind jijquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik vind het gewoon knap dat je hier een huehue moment van kan maken
gaan alle lampjes weer aanquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In november mogen we weer depressief zijn als het donker is en regent.
ik vind nog steeds dat we over moeten op winterslapen. gewoon lekker van november tot en met februari onder de dekensquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh jaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat klopt welquote:
midden in de winternacht ging de hemel openquote:
En dan in februari wakker worden met spinneneitjes en larven in elk gaatje van je lichaam.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind nog steeds dat we over moeten op winterslapen. gewoon lekker van november tot en met februari onder de dekens
Illegale UI gehad?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
midden in de winternacht ging de hemel open
Boem is ho.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Want mensen vinden het weer leuk om op elkaar te botsen.
Ik heb dit in principe gedaan, afgelopen 4/5 maanden heb ik onder dekens geleefdquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind nog steeds dat we over moeten op winterslapen. gewoon lekker van november tot en met februari onder de dekens
heerlijk he. Soms dan wil je snel naar huis... maar eigenlijk moet je hier altijd tijd voor reserverenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:36 schreef essnhills het volgende:
Ouwelullenbuurtje
Ik loop langs een stuk of 10 huizen onderweg naar de brievenbus en heb gekletst met 3 oudere buurvrouwen
Ja 1 van de buurvrouwen had laatst een ongelukje, een andere auto was tegen hun auto aangeredenquote:
Altijd de laatste 5 bladzijden uit het boek scheuren, dit is een ongeschreven regel hč.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik had trouwens een paar boeken in de lokale minibieb gelegd, maar heb er ook weer twee meegenomen
Ik had dus eens een boek van Stephen King meegenomen en de laatste paar blz ontbraken.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd de laatste 5 bladzijden uit het boek scheuren, dit is een ongeschreven regel hč.
en doorligplekken waar de zon niet schijntquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had dus eens een boek van Stephen King meegenomen en de laatste paar blz ontbraken.
Ik wens zulke mensen eeuwige anusjeuk en korte armpjes.
Jij bent zeker ook zo'n cultuurbarbaar die hoekjes vouwt ipv een boekenlegger gebruiktquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd de laatste 5 bladzijden uit het boek scheuren, dit is een ongeschreven regel hč.
Jij denkt dat hij leest?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n cultuurbarbaar die hoekjes vouwt ipv een boekenlegger gebruikt
Ik lees elk boek binnen een uurtje uitquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n cultuurbarbaar die hoekjes vouwt ipv een boekenlegger gebruikt
*ril*quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Koran erin gooien.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag laatst een minibieb met een briefje erbij 'GEEN BIJBELS NEERZETTEN GRAAG'
Goed puntquote:
Voorleesboekjes voor kinderen?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees elk boek binnen een uurtje uit
in een plasic zak met een waarschuwingsplakkaat er op. en helemaal boven achter aan leggen zodat de kinderhandjes van een 6 jarige er niet zo makkelijk bij kunnenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog een paar boeken over de dood en Auschwitz waar ik vanaf wil, maar vind het wat ongepast om die in minibiebjes te zetten.
Zo'n plaatjesboek van The Bodyfarm bij het plaatselijke bejaardenhuis op de eettafel leggen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog een paar boeken over de dood en Auschwitz waar ik vanaf wil, maar vind het wat ongepast om die in minibiebjes te zetten.
Moest lachen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Betje Big. Die heb ik echt verslonden vroeger. Nu verslind ik de echte Betje
"Betje Big aan het spit"?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:48 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder kent de eerste bladzijden van een bepaald boekje van Betje Big nog uit het hoofd.
jij begon hardop voorlezend elke keer opnieuw?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:48 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder kent de eerste bladzijden van een bepaald boekje van Betje Big nog uit het hoofd.
Boeken kopen is ook een heel andere hobby dan boeken lezen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben een van de grootste beoefenaars van Tsundoku ter wereld wel denk ik.
Ik gebruik mijn boekencollectie slechts als een voor eenieder zichtbaar visueel bewijs van een machtig, intelligent, erudiet en boeiend breintje.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Boeken kopen is ook een heel andere hobby dan boeken lezen.
Kan nooit heel boeiend zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier ook bijna weekend.
Straks richting CL voor een feestje
Met zo'n schelpenketting?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn boekencollectie slechts als een voor eenieder zichtbaar visueel bewijs van een machtig, intelligent, erudiet en boeiend breintje.
Beetje als een halfopen Spaans shirtje met van die houten knoopjes op een mooie borstkas.
Fissa bij Gerriequote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier ook bijna weekend.
Straks richting CL voor een feestje
Gergi vouwt ook hoekjes. Elke keer als ik het zie stijgt m'n bloeddrukquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schandaligquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi vouwt ook hoekjes. Elke keer als ik het zie stijgt m'n bloeddruk![]()
Of van die mensen die hun naam in boeken schrijvenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi vouwt ook hoekjes. Elke keer als ik het zie stijgt m'n bloeddruk![]()
goed bezig.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:59 schreef mschol het volgende:
stokbroodje kruidenboter in de oven, want fuck alles
Ik kwam er te laat achterquote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schandalig
Hoezo ben je met zo'n cultuurbarbaar?
zweep er over hielp niet?quote:
Doe ik als ik ze uitleen wel, maar dan op een post-it uiteraard.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of van die mensen die hun naam in boeken schrijven
Oh goeie moet ik ook weer eens halen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:59 schreef mschol het volgende:
stokbroodje kruidenboter in de oven, want fuck alles
Wel vastgeplakt met 2-componentenlijm toch?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doe ik als ik ze uitleen wel, maar dan op een post-it uiteraard.
Barbaarquote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel vastgeplakt met 2-componentenlijm toch?
dan maar de roequote:
quote:
Mijn meest dierbare boek is een vorig jaar gekocht tweedehands bibliotheekboek waar ik zes eeuwen geleden zelf mijn naam in heb geschreven.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doe ik als ik ze uitleen wel, maar dan op een post-it uiteraard.
Springt er ineens een boze kikker weg.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op de vingers tikken en streng ‘nem szabad’ zeggen.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Springt er ineens een boze kikker weg.
Binnenkort wel weer eens tijd voor een grote voorjaarsschoonmaak.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Gestofzuigd. Even flink in hoekjes en gaatjes geragd.
Geilquote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Gestofzuigd. Even flink in hoekjes en gaatjes geragd.
Een zaal in de bioscoop waar ik vaak zit heeft ook deze vloerbedekking.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:26 schreef kwiwi het volgende:
Was een nieuwe deurmat aan het zoeken en kwam deze tegen @:cherrylips![]()
[ afbeelding ]
Ik zat te denken aan wraps met kiep, sperzieboontjes en eiquote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:58 schreef Nizno het volgende:
macaroni met twee eitjes.
morgen aardappels groente en vlees.
ei hoor er bij!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan wraps met kiep, sperzieboontjes en ei
je hebt een dak boven je hoofd en er wordt vrij geregeld voor je volgens mijquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kreeg net een Google foto herinnering en daardoor besefte ik me dat ik nu een jaar op dit kamertje woon...
Wat doe je gemeenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
je hebt een dak boven je hoofd en er wordt vrij geregeld voor je volgens mij
Sow.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
je hebt een dak boven je hoofd en er wordt vrij geregeld voor je volgens mij
Als jij zelf nu een onooglijke boerendochter in huis neemt komt er weer een boerderijtje vrij.quote:
Dit slaat weer nergens opquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jij zelf nu een onooglijke boerendochter in huis neemt komt er weer een boerderijtje vrij.
Blijven proberenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit net weer even te kijken bij de woningen. Zes woningen waar ik op kan reageren. Waarvan 5 op inschrijfduur dus daar sta ik minstens op plek 150 of slechter. De andere een loting.
109 woningen waar ik niet op mag reageren omdat ik net teveel verdien, niet drie personen genoeg ben, of niet 55+ genoeg ben, of niet 24- genoeg ben.
Cool.
Drink eens een tijdje niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:25 schreef Karzai het volgende:
Geef toe ben ook geen casanova maar ik zit hier
[ afbeelding ]
Is dit een meet?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:25 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:25 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Gipswandje zou je nog met een decoupeerzaag kunnen doenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:38 schreef mschol het volgende:
ik heb weer eens een klus idee..
een opbouwschakelaar wil ik weghebben of op zn minst inbouw van maken.. gelukkig gipswandje maar volgens mij heb ik geen gatenboor
*schrijft op to do lijstje
Gaat goedkomen Bossie, ik zie liever jou zelfstandig wonen dan Karzai, just my 2 cents.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
En ja natuurlijk snap ik dat ik geluk heb, dat ik een dak boven me hoofd heb en dit voor me wettelijk geregeld moet worden.
Niet iedereen heeft dat, maar hier wonen is echt geen pretje....
En ben best wel nieuwsgierig voor wat ze me dinsdag kunnen gaan aanbieden...
Zelfstandig wonen gaat hem echt niet worden.. Zeker niet op dit moment...quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat goedkomen Bossie, ik zie liever jou zelfstandig wonen dan Karzai, just my 2 cents.
82mm dozenboor.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:38 schreef mschol het volgende:
ik heb weer eens een klus idee..
een opbouwschakelaar wil ik weghebben of op zn minst inbouw van maken.. gelukkig gipswandje maar volgens mij heb ik geen gatenboor
*schrijft op to do lijstje
Even lekker doosjes boren huehuequote:
das voor beton...quote:
Ah, ja. Bij gipsmuur denk ik aan van die blokken.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:49 schreef mschol het volgende:
[..]
das voor beton...
voor hollewand is het 76mm kennelijk
goed, ik heb genoeg andere dingen die ik wil en *ooit* een keer probeer.. geen haast
Zullen wel van die Amerikaanse muurtjes zijn, papier met wat gips er tussenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, ja. Bij gipsmuur denk ik aan van die blokken.
Sjietrok.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen wel van die Amerikaanse muurtjes zijn, papier met wat gips er tussen
aha, opzich logischquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, ja. Bij gipsmuur denk ik aan van die blokken.
Kan die dus ook gewoon een ferme tik met de vuist tegen dat muurtje maken en dan heeft die ook een gatquote:
Spannend Bosquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
En ja natuurlijk snap ik dat ik geluk heb, dat ik een dak boven me hoofd heb en dit voor me wettelijk geregeld moet worden.
Niet iedereen heeft dat, maar hier wonen is echt geen pretje....
En ben best wel nieuwsgierig voor wat ze me dinsdag kunnen gaan aanbieden...
Misschien moet je ook een speciale GRMBL keukenkraan laten installeren dan.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik sta tijdens het koken altijd een beetje moeilijk tegen het aanrecht te leunen want alles aan mij is scheef, dus dan leun ik weleens per ongeluk met m'n bovenbeen tegen die gevoelige tiptoetsen van de oven.
Gaat ineens de wekker af van dat ding
Maar m'n eten is bijna klaar.
Die hebben wel een huisje voor je.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kreeg net op straat een pamfletje. Nam het aan zonder te kijken, want dan ben je er maar vanaf.
Zit ik net te kijken. Een of ander blij jezusding.
Oh wacht. Die kerknaam herken ik.
Het is de Moonsekte.
Ik had eerlijk geen idee dat die hier opereerden.
Die zaten toch alleen in Ruinerwold?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kreeg net op straat een pamfletje. Nam het aan zonder te kijken, want dan ben je er maar vanaf.
Het is de Moonsekte.
Dan zou ik voor de Hare Krishna kiezen. Die lijken me wel gezellig.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben wel een huisje voor je.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zou ik voor de Hare Krishna kiezen. Die lijken me wel gezellig.
Mooi.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zat net naar deze te luisteren![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi.
Ik kreeg deze net ook door als troostplaatje door van een vriend.
Bekijk deze YouTube-video
Babi pangang?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ZO, nou. Ma en tante zijn weer weg. Lekker chinees gegeten
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
"People who have not studied magic, see physics everywhere!"
Zijn die iedereen constant aan het moonen?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
Het is de Moonsekte.
Mensen noemen ze wel Moonies. En dat vinden ze dan weer niet zo leuk.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn die iedereen constant aan het moonen?
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Met zulk Engels kan je zo grote baas van de NAVO worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |