quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:44 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Daar kijkt men toch echt geen BB voor?
Ik vind het gesprek tussen Jane en Sharice anders best leuk om naar te luisterenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:39 schreef greysbones het volgende:
Sharice komt echt weinig positiefs uit
* greysbones koopt een schriftje om te noteren waarom ik BB kijkquote:
Ik heb niet heel de tijd zittenkijken maar ik heb Jordy en Jane vandaag wel samen zien praten, ging over een grote vis, ik dacht een pot vis dat die niet lopend naar ze zee en zich voort moest bewegen. Ik heb het hem voor zien doenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:44 schreef Juultje1981 het volgende:
Jane neemt echt een slachtoffer rol aan door te zeggen dat ze op het begin genegeerd werd en alleen Axel had is niet waar Elsa en Wikky deden normaal tegen haar en ook Niels en die trok Jordy daarin mee. Nu doet ze weer alsof het kartel haar negeert maar zij doet er ook geen moeite voor. Maar ik kan me voorstelllen dat ze zich nu ellendig voelt doordat ze met sharice opgescheept zit. Sharice is totaal niet haar type mens maar ja actie gevolg
Geen ideequote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane keek heel verbaasd .. was ze al bij de coach geweest vandaag?
Ja en volgens mij was dat gewoon uitlokken zodat jordy zich (in hun ogen) voor schut zou zetten. Want eenmaal binnen zaten ze hem er om uit te lachen..quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb niet heel de tijd zittenkijken maar ik heb Jordy en Jane vandaag wel samen zien praten, ging over een grote vis, ik dacht een pot vis dat die niet lopend naar ze zee en zich voort moest bewegen. Ik heb het hem voor zien doenwas nog grappig ook
gmtaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:49 schreef greysbones het volgende:
In mijn huis wordt overdag niet geslapen
As if
Geldt vast niet voor het kartelquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Buiten wordt niet geslapen want in 'mijn huis wordt niet geslapen overdag'
1 en 2quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:49 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Op stream 2, drie (!) dode TOPblikken, mocht je genoeg van die van Sharice hebben .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |