je koos zelf voor dit hele dubbelspel meid, dus last van jouw schouder is bullshitquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : Ik ben zo blij dat er een soort van last van mijn schouder is.
Niet alleen daarquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 graadje erbij morgen in A’dam
Die tuin zal tropisch voelen
Ben het gehak op elkaar daar een beetje beu
Ik denk dat Jane liegt dat het gedrukt staatquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : Ik ben zo blij dat er een soort van last van mijn schouder is.
Ik koos nergens voor ... weet niet waar je het over hebt .. ook geen meid trouwens.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
je koos zelf voor dit hele dubbelspel meid, dus last van jouw schouder is bullshit
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik koos nergens voor ... weet niet waar je het over hebt .. ook geen meid trouwens.
Het moet geweldig zijn om met haar samen te levenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:39 schreef greysbones het volgende:
Sharice komt echt weinig positiefs uit
Ik sla even overquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het moet geweldig zijn om met haar samen te leven
Daarom is zij alleenstaande.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het moet geweldig zijn om met haar samen te leven
***** als ze zelf kiest om zo het spel te spelen, moet je dat gewoon ownen, en niet daarna emo gaan doen of zoquote:
Ik hoor Jane goedquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, ik hoor gewoon een normaal gesprek. ..
Proestquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice : het zal best confronterend zijn als mensen je alleen leuk gaan vinden omdat je hier aan mee hebt gedaan.
Ik weet niet of ze zich daar heel veel zorgen over hoef te maken.
Ze heeft het wel heel zwaar gehadquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
je koos zelf voor dit hele dubbelspel meid, dus last van jouw schouder is bullshit
Ze klinkt iets zachter, maar dat doet ze altijdquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoor Jane goed
Het lijkt of ik sharice hoor door de mic van Jane
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |