Nou das ook niet aardig om zoiets over Jane te zeggenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:51 schreef Kissingbird het volgende:
Er zit een strontvlieg om Sharice heen te vliegen zegt ze![]()
Achtertuin? Ik zit op een terrasje op het strandquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hup, achter je laptop vandaan, de achtertuin in!!
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou das ook niet aardig om zoiets over Jane te zeggen
Mwah... ik kan me er wel in vinden. Jij mij genaaid, gebruikt en voorgelogen???quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind dat ook raar gedrag van Jolien , ook alles persoonlijk maken en in twijfel trekken terwijl ze in een fakking spel zit en een aantal keren door Jane is ingelicht over hoe Jane het spel speelt.
Kinderachtig kleuter gedrag
Ze kan er aankomende week toch maar 1 ongedaan maken en het Kartel heeft alles bewaard, dus komt allemaal goedquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:48 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice: en nu komen ze naar mij he.. maar voelt niet oprecht aan.
Jane: wij hebben u letterlijk gesaved..
Sharice: ze hebben gehoord dat ik mijn gc niet ingezet hebt en opeens ben ik interesting
Die 6 buiten zijn al aan de freeze bezigquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:52 schreef Kissingbird het volgende:
buiten liggen ze in diepe rust.
De dames binnen hopen op nog een freeze.
Sharice denkt dat er nog een back to basics week komt..
Het is niet voor de eerste keer dat Jolien in de maling wordt genomen.....quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind dat ook raar gedrag van Jolien , ook alles persoonlijk maken en in twijfel trekken terwijl ze in een fakking spel zit en een aantal keren door Jane is ingelicht over hoe Jane het spel speelt.
Kinderachtig kleuter gedrag
Tis best een langequote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die 6 buiten zijn al aan de freeze bezig
Preciesquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwah... ik kan me er wel in vinden. Jij mij genaaid, gebruikt en voorgelogen???
![]()
![]()
en de groeten thuis!
Jolien moet zich niet zo aanstellen , het is een spel.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is niet voor de eerste keer dat Jolien in de maling wordt genomen.....
Jane en Axel hebben ook nog GC’s. Het wordt volgens mij een flink slagveld. BB mag wel notities gaan makenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze kan er aankomende week toch maar 1 ongedaan maken en het Kartel heeft alles bewaard, dus komt allemaal goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |