Hier waren onze dochters wel weg van die knul die 15000 pakte. Tyron of zo.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die staat op 2! Michel blijft de ultieme nr 1!
Vertel !quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:45 schreef greysbones het volgende:
Jolien heeft met Salar meer gedaan dan daten
Het was gemompel en ze wilde niks zeggenquote:
Die zie ik volgens mij steeds in een Facebook add langs komen...quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hier waren onze dochters wel weg van die knul die 15000 pakte. Tyron of zo.
Ik weet genoegquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het was gemompel en ze wilde niks zeggen
Gisteravond zei ze tegen de mannen van niet; dat hij alleen maar als jurylid had meegewerkt bij Miss verkiezingen. En er verder helemaal niets was geweest.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:45 schreef greysbones het volgende:
Jolien heeft met Salar meer gedaan dan daten
Het was ook niet helemaal duidelijkquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Gisteravond zei ze tegen de mannen van niet; dat hij alleen maar als jurylid had meegewerkt bij Miss verkiezingen. En er verder helemaal niets was geweest.
Het zit diep bij ons sharicequote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:48 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice: en nu komen ze naar mij he.. maar voelt niet oprecht aan.
Jane: wij hebben u letterlijk gesaved..
Sharice: ze hebben gehoord dat ik mijn gc niet ingezet hebt en opeens ben ik interesting
Ik vind dat ook raar gedrag van Jolien , ook alles persoonlijk maken en in twijfel trekken terwijl ze in een fakking spel zit en een aantal keren door Jane is ingelicht over hoe Jane het spel speelt.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:48 schreef Rhosyn het volgende:
Charice en Jane bespreken Jolien die geen 2 woorden meer met hun wisselt.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:51 schreef Kissingbird het volgende:
Er zit een strontvlieg om Sharice heen te vliegen zegt ze![]()
Er liggen er 6 buitenquote:
Nou, ik als oma had ook zo gehoopt dat hij de grote winnaar zou worden. Maar 15000 is ook goed gedaan.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hier waren onze dochters wel weg van die knul die 15000 pakte. Tyron of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |