SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat wordt ff doordrinkenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:29 schreef Ama het volgende:
Oh oeps ik had nog melk. Nu heb ik 5 liter.!
Nou dan ga ik voor de optie even wat minder cola en meer melk.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:30 schreef essnhills het volgende:
En dingen zoals broodpudding maken ofzo
Breng ons nu niet op ideeën..quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:33 schreef DeZwabber het volgende:
Oh thank god I was even bang voor nog een meet TT.
Chill!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Terug op het werk en ik mag zo naar huis er is toch niks te doen ook niet om te bezorgen, dus mag ik naar huis zonder verlof aan te vragen
Ik heb je rugquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:33 schreef DeZwabber het volgende:
Oh thank god I was even bang voor nog een meet TT.
Daarom zeg ik het nu pas.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Breng ons nu niet op ideeën..
Eenschquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom chocolade verpesten door er al die rare smaakjes aan toe te voegen.
En nu hopen dat dit een rustig topic is zodat het onderwerp weer vergeten is bij het volgende deelquote:
Gewoon over eten pragen en niemand denkt er meer aan.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
En nu hopen dat dit een rustig topic is zodat het onderwerp weer vergeten is bij het volgende deel
Ik doe heel voorzichtigquote:
PFEFFERMINZ!quote:
De mijne ookquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:41 schreef CherryLips het volgende:
En m'n vlinderstruiken hebben de winter overleefd
Dat is een beetje zoals melk in de koffie doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is pragen iets tussen praten en vragen in?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gewoon over eten pragen en niemand denkt er meer aan.
*Zet zonnehoed opquote:
Heel zachtjesquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heel zachtjes
Geen kreetjes en geen lachjes
precies, chocolade moet zichzelf niet verpestenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
T wordt een leuke zomerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heel zachtjes
Geen kreetjes en geen lachjes
@bitterbal heeft concurrentie zie ikquote:
Oh ja, daar zijn ook hele volksstammen van.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is een beetje zoals melk in de koffie doen.
quote:
ik kijk uit op een bouwplaats waar ze een flat aan et bouwen zijn, als ik op mn balkon zitquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
In de wijk zijn ze aan het verbouwen ergens, dus hoop lawaai.
Dat maakt toch niet uit? China betaalt die tarrifs toch?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat zouden daar de tariffs over zijn?
Sterkte.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kijk uit op een bouwplaats waar ze een flat aan et bouwen zijn, als ik op mn balkon zit
Ik heb oordopjes inquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
In de wijk zijn ze aan het verbouwen ergens, dus hoop lawaai.
quote:
Ga weg.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Chocolade en mint is echt een top combi
Vieslel.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand die het wél begrijptquote:
Tijd voor een wijntjequote:
He ik ben eigenlijk aan het werk ja.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is pragen iets tussen praten en vragen in?
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Was niet zo'n beste voorspeller inderdaadquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:02 schreef Ama het volgende:
Ik luister 2Pac maar als hij dan rapt: Who shot me, but ya punks didn't finish.
Denk ik wel tja je leeft niet meer.
Ja oke is goedquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
He ik ben eigenlijk aan het werk ja.
Neeneequote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:02 schreef Ama het volgende:
Beter dropt hij dan even een nieuw album.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neenee
Dit is gewoon hard bewijs dat het een complot is. Hij leeft nog en zit samen met MJ en Elvis op eiland
Dat is gewoon heiligschennis.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, daar zijn ook hele volksstammen van.
Ze zijn nu gestopt , maar wellicht hebben ze nu lunchpauze en gaan ze straks weer vrolijk door .quote:
Dat komt omdat die voor zijn dood al een keer beschoten is.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:02 schreef Ama het volgende:
Oh joh meen je.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat komt omdat die voor zijn dood al een keer beschoten is.
Ja vet gekquote:
Dat is ook niet algemeen bekend ofzo bij iedereen die een beetje fan is.quote:
Ik wou dat ik een neger was, dan zou ik meer bij de groep horen en respect krijgen van anderen. Ik zou makkelijker aan een platencontract komen als rapper. En iedereen zou weten dat je niet met me moet spotten. Nu doen ze dat ook niet hoor. Maar toch, ik zou me lekkerder in mijn vel voelen als black man. Tupac komt over 5 jaar terug, las ik in zijn boek. Tot die tijd ben ik aan het sparen voor een Colt .45. Met een wapen ben je pas een echte gangster.quote:
Als je dat weet wat is dan je punt 🤔quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is ook niet algemeen bekend ofzo bij iedereen die een beetje fan is.
Laat maar.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je dat weet wat is dan je punt 🤔
Met je krantenwijkie. Hè!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een neger was, dan zou ik meer bij de groep horen en respect krijgen van anderen. Ik zou makkelijker aan een platencontract komen als rapper. En iedereen zou weten dat je niet met me moet spotten. Nu doen ze dat ook niet hoor. Maar toch, ik zou me lekkerder in mijn vel voelen als black man. Tupac komt over 5 jaar terug, las ik in zijn boek. Tot die tijd ben ik aan het sparen voor een Colt .45. Met een wapen ben je pas een echte gangster.
Ik had ook ooit een Coltquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een neger was, dan zou ik meer bij de groep horen en respect krijgen van anderen. Ik zou makkelijker aan een platencontract komen als rapper. En iedereen zou weten dat je niet met me moet spotten. Nu doen ze dat ook niet hoor. Maar toch, ik zou me lekkerder in mijn vel voelen als black man. Tupac komt over 5 jaar terug, las ik in zijn boek. Tot die tijd ben ik aan het sparen voor een Colt .45. Met een wapen ben je pas een echte gangster.
Wtafquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik had ook ooit een ColtKomt wel heel dichtbij zo
Tering.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik bedoel... Dit is ook een colt
Is dat nou nog niet opgelost. Hoe lang zitten ze er nou al.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Huizencrisis. Hoe kun je nou oorlog voeren als je niet eens een huis hebt?
Die boerenkaffers zien ook waar Trump allemaal mee weg komt. Die denken "Wacht effe!"quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou ze nou echt zo dumb zijn of zou ze gewoon de aandacht van kiezers willen trekken die zo dumb zijn 🤔
Ik heb Mona nog nooit op een slimme uitspraak kunnen betrappen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou ze nou echt zo dumb zijn of zou ze gewoon de aandacht van kiezers willen trekken die zo dumb zijn 🤔
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:32 schreef Ama het volgende:
@:ettovanbelgie Als Vlinder ineens dood is weet ik van niks.
De toetjes waren een goed idee, maar daar houdt het dan ook wel mee op.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb Mona nog nooit op een slimme uitspraak kunnen betrappen.
Verdacht ditquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:32 schreef Ama het volgende:
@:ettovanbelgie Als Vlinder ineens dood is weet ik van niks.
Beter dan dat je een dozijn vlinders bij je raam ziet die een kat omhoog houdenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:31 schreef Ama het volgende:
Oh ik krijg nu al levende vlinders van de kat.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |