Ik heb andere dingen gekeken ..quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom kijk je niet, ik weet niet waarom deze spele,zijn mutproben ofzo
en open de topic
Ik kijk nu al 4 dingen tegelijk....quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:35 schreef mario390 het volgende:
beneficio prova volgens me moeten ze met eten in habitacion blijven , en
niet naar toilet mogen geen idee details is kompliziert
het word help zijn wanneer je ook kijkt
Hier het antwoordquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:39 schreef mario390 het volgende:
alle van en kamer op 1 bed, het is kompliziert
Ik zag eerder Judge Karen weer even zittenquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:30 schreef mario390 het volgende:
kolumbie heeft nu nachmiddag nominatie
en deze week is doppel-eliminatie
Ah ok.. Heb ff gezocht maar tijdelijk weer geen Colombia streams ... Zie alleen de All Starsquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:22 schreef mario390 het volgende:
kolumbie komt nu weer prova waar ze wat bestimmtes uren doen moeten
BB zegt een kleur blauw, rood of groen //quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:46 schreef mario390 het volgende:
famosos silencio maar ik snap niet wat ze springen ?
Winnaar krijgt een voordeel denk ik en mag iemand straffen ? Beneficio en castigo (voordeel en straf/nadeel )quote:
Klopt .. vals gespeeld en verloren ...quote:
oh mann zo als nerea violetaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt .. vals gespeeld en verloren ...
De winnaar krijgt een avond/nacht SPA en 2 verliezende paren moeten 1 dag rondlopen in een dubbele broek .
alleen of met iemand weet ik niet .. Alleen lijkt me wel saaiquote:
Zegt me niets die naamquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:56 schreef mario390 het volgende:
playoff vsv achter 0:2 thuis teg bozen in waarschijnlik laatste spel deze seizon![]()
spelt bij vsv en nederlandse Gus van Nes
Ik volg momenteel niets actief. kijk nog we af en toe .. In Argentina in Luciana, de trans weggestemd .. Zag in Brasil vandaag wat traantjes maar verder geen idee..quote:Op woensdag 26 maart 2025 00:47 schreef mario390 het volgende:
en colombia werd teg paraguay kijken nu
gisteren nacht was in brasil dat zeer erge beelden
schreddern spel alle hebben gehuilt somige erg
Ik heb ook niet echt gekeken ... Brasil zal ook zo wel eens aflopen .. daar zijn ook niet zoveel meerquote:
Laatste week NL idd maar niet spannend en ik kijk nauwelijks zag wel die rapper iddquote:Op maandag 31 maart 2025 19:55 schreef mario390 het volgende:
elsa kokte gisteren vor de 4 bewohner![]()
vandaag was freeze en dann heeft en little joe gezongen
maar ik lez nur met , werd probieren vanavond betje kijken
Succes met jullie team Mario.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:49 schreef mario390 het volgende:
jucio komt met karen
maar ik gaa in en ur dat 4te spel aich dob vs hartberg kijken we moeten winnen
erst was 2:0 vor Hartberg nach 2 speldagen dann heeft onze manager weer en
keer de coaching overnomen nachdem hij de coach de brasilo lucio oro gefeuert heeft
hebben ze in Hartberg gewonnen also 2:1 nu vanavond spel 4
De 1e wedstrijd hebben jullie gewonnenquote:Op zaterdag 12 april 2025 18:09 schreef mario390 het volgende:
ik gaa messe en dann volleyball om platz 3 aich vs graz
Dat tweede filmpje. Gekkenhuis. Triest.quote:Op maandag 14 april 2025 08:47 schreef spapaars het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
waar ben je ? 16 00 Bleiburg vs Köttmannsdorfquote:Op zondag 13 april 2025 10:23 schreef chufi het volgende:
[..]
De 1e wedstrijd hebben jullie gewonnenIs het best-of-5 ?
Ik ben thuis .. Kijk ff geen RLS momenteel .. en post weinig . Succes zo met de wedstrijdquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar ben je ? 16 00 Bleiburg vs Köttmannsdorf
OK...quote:Op donderdag 24 april 2025 06:06 schreef mario390 het volgende:
nominacion in colombia selfde system als spaniee
met optionen poder de salvacion, poder veto nominacion, en zo ...
emiro moest jemand vor expulsar noemen en hij nehmt altafulla
nu is publikvotar of hij terug kann van secret ruim of eliminado is
renata winnt bb brasil
OK succesquote:Op zaterdag 26 april 2025 15:31 schreef mario390 het volgende:
karina hadde sex in volle kamer![]()
![]()
16 00 bleiburg vs sak klagenf.
Sinds de uitwisseling tussen GranHermano Spain en Grande Fratello Italia krijg je dus nu ook de verschillende Casa de los famosos die gaan wisselen..quote:Op zaterdag 26 april 2025 15:43 schreef mario390 het volgende:
yina gaat waarsch. allstars en luca komt
Liverpool was al kampioen maar ja ze verliezen welquote:Op zondag 4 mei 2025 18:47 schreef mario390 het volgende:
wat is met u? poste toch
ik kijk Chelsea ,van dijk schuld an 2:0
Hey Mario, lang niet gezienquote:
Ja ik zag het. Maar ik heb je lang niet daar gezien 😉quote:
Misschien dat ik het daarom niet meer volg ... Argentina duurt ook lang ... ook geen idee meerquote:Op maandag 5 mei 2025 19:14 schreef mario390 het volgende:
melissa,toxi,emro, altaidiota schreeuwen teveel
Leiderquote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:17 schreef mario390 het volgende:
16:00 bezirkderby bleiburg vs völkermarkt
Ja dat weet ik niet mario ... dat doen ze waarschijnlijk om het gezellig te houden ipv dat het saai wordt met zo weinig mensen ..quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:24 schreef mario390 het volgende:
ja alles goed,maar zeg me hozoo daar vor de finale mandaag nog bijna
alle 2 dage komen slapen
Ik heb nog noiit de finale gezien van Colombiaquote:
Zou kunnen .... maar ik weet het nietquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:38 schreef mario390 het volgende:
is de 2te blonde geen vrouw ,de erste week verlaten heeft?
Geen idee, misschien op RealTV.esquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:55 schreef mario390 het volgende:
weet je waar dat real legenden match in tv was?
Ja ik zag het ergens in de gids staan ... Denk Eurosport, want niet op Ziggo..quote:
ik ga voetbal kijkenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:24 schreef mario390 het volgende:
somige kregen pokal in kategorien en melissa yina zeggen het door
OKquote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:45 schreef mario390 het volgende:
ik ook, la casa heb ik op handy youtube stream
OK, maar wel gewonnen en 3 punten ... dat is het belangrijkstequote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:33 schreef mario390 het volgende:
nee de hebben en tor in laatste minutt gemakt
Hoe kom je daar nou bij ? Ja dat was mooi kut, maar hij heeft wel de 24-uur van Spa gewonnen met zn auto en zn rijdersquote:Op zondag 29 juni 2025 15:31 schreef mario390 het volgende:
will je niet meer praten met mee?
en max alles is vorbij
Ik krijgquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:49 schreef spapaars het volgende:
Big Brother 27 USA.
https://www.cbs.com/shows/big_brother/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |