SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Maar no pressure Zwabbie
Tap tap tap
en je auto is nog nooit op de lege bierkratten beland?quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik zet mijn bolide gewoon altijd op bakstenen in de voortuin, naast de lege bierkratten
23 euri's, das gauw 10 milka'squote:Op donderdag 6 maart 2025 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al vind ik 23 euro ook wat overdreven maar goed.
nee dat zou ordi zijnquote:Op donderdag 6 maart 2025 23:08 schreef mschol het volgende:
[..]
en je auto is nog nooit op de lege bierkratten beland?
Milka is gelukkig nog geen ¤2.30 hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
23 euri's, das gauw 10 milka's
tja ik weet het ik ben soms onduidelijk, maar ok dan is het nu begrepen alsnog denkquote:Op donderdag 6 maart 2025 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na vier keer lezen ging er een lampje rinkelen.
Die grote repen kosten tegenwoordig drie euro dacht ik.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
23 euri's, das gauw 10 milka's
Maar die zijn ook wel echt groot.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die grote repen kosten tegenwoordig drie euro dacht ik.
Klinkt alsof mijn vullingen dat niet zo tof vinden.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
is nieuwe, milka met stukjes juweel
neem ff pakje shag slof voor me meequote:Op donderdag 6 maart 2025 23:09 schreef Ama het volgende:
Ik moet volgende maand weer een keer naar Duitsland ofzo.
Ik wil ook weer maar het is net te ver voor die paar dingen die ik wil halen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:09 schreef Ama het volgende:
Ik moet volgende maand weer een keer naar Duitsland ofzo.
Ja soms ben ik wel blij dat ik in verwergistan woon.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook weer maar het is net te ver voor die paar dingen die ik wil halen.
mijn illegale bronnen drogen toch uit, hoe oneerlijk het is, maarja. hahahaquote:
Ik woon praktisch naast de Duitse grens.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:10 schreef kree het volgende:
ik ben jaloers op die dicht bij grens wonen moet ik zeggen met Duitsland.
Hoe ver is het voor jou?quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja soms ben ik wel blij dat ik in verwergistan woon.
Van mijn deur tot de leukste supermarkt is een half uur met de auto.quote:
en je doet je boodschappen vast daar dan denk?quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik woon praktisch naast de Duitse grens.
Kan wel, maar waarschijnlijk heeft iedereen het rustig, dus heeft dat weinig nut...quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
trusten
kan je niet om een extra wijk ofzo vragen?
Nee want heb zelf geen auto. Ik ga tegenwoordig gemiddeld 1x in de twee of drie maanden met een vriendin mee want die gaat elke maand wel heen met haar auto.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:12 schreef kree het volgende:
[..]
en je doet je boodschappen vast daar dan denk?
Oh voor mij is kleve drie kwartier dacht ik. Weet eigenlijk niet of er een dm dichterbij zit maar zal niet veel schelen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Van mijn deur tot de leukste supermarkt is een half uur met de auto.
Het kan wel dichterbij maar wij willen sowieso naar Meppen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh voor mij is kleve drie kwartier dacht ik. Weet eigenlijk niet of er een dm dichterbij zit maar zal niet veel schelen.
nouja wat ik wil zeggen. ondanks EU en alle regelgeving. dat er zoveel verschil in zit is wel raar..?quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee want heb zelf geen auto. Ik ga tegenwoordig gemiddeld 1x in de twee of drie maanden met een vriendin mee want die gaat elke maand wel heen met haar auto.
Brabant hier, en reken maar dat we in België gaan shoppen!quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:15 schreef kree het volgende:
[..]
nouja wat ik wil zeggen. ondanks EU en alle regelgeving. dat er zoveel verschil in zit is wel raar..?
Ijk kan niet he want woon zover van Duitsland dat het de moeite niet waard is met reis?
Maar als ik dicht bij de grens zou wonen dan zou ik het wel weten.
Ik kan niet verdere wonen nl als nu tegenover grens. helemaal west he.
Ik vind het net te ver fietsen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:15 schreef kree het volgende:
[..]
nouja wat ik wil zeggen. ondanks EU en alle regelgeving. dat er zoveel verschil in zit is wel raar..?
Ijk kan niet he want woon zover van Duitsland dat het de moeite niet waard is met reis?
Maar als ik dicht bij de grens zou wonen dan zou ik het wel weten.
Ik kan niet verdere wonen nl als nu tegenover grens. helemaal west he.
Poeh geen idee.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:17 schreef CherryLips het volgende:
Wat is eigenlijk de goedkoopste Duitse supermarkt? Als ik met m'n ouders ga slaan ze vooral drank in.
geen idee ff. maar wat kost pakje vannelle zwaar nu in België?quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:20 schreef mschol het volgende:
belgie trouwens ook..
doe er nooit bewust veel boodschappen, veel te veel gesjouw
geen idee, die gore shit komt er hier niet inquote:Op donderdag 6 maart 2025 23:22 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee ff. maar wat kost pakje vannelle zwaar nu in België?
bij mij nog wel toch. maarja dat is een discussie opzich hequote:Op donderdag 6 maart 2025 23:23 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee, die gore shit komt er hier niet in
truequote:Op donderdag 6 maart 2025 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
bij mij nog wel toch. maarja dat is een discussie opzich he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |