SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Maar no pressure Zwabbie
Tap tap tap
en je auto is nog nooit op de lege bierkratten beland?quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik zet mijn bolide gewoon altijd op bakstenen in de voortuin, naast de lege bierkratten
23 euri's, das gauw 10 milka'squote:Op donderdag 6 maart 2025 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al vind ik 23 euro ook wat overdreven maar goed.
nee dat zou ordi zijnquote:Op donderdag 6 maart 2025 23:08 schreef mschol het volgende:
[..]
en je auto is nog nooit op de lege bierkratten beland?
Milka is gelukkig nog geen ¤2.30 hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
23 euri's, das gauw 10 milka's
tja ik weet het ik ben soms onduidelijk, maar ok dan is het nu begrepen alsnog denkquote:Op donderdag 6 maart 2025 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na vier keer lezen ging er een lampje rinkelen.
Die grote repen kosten tegenwoordig drie euro dacht ik.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
23 euri's, das gauw 10 milka's
Maar die zijn ook wel echt groot.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die grote repen kosten tegenwoordig drie euro dacht ik.
Klinkt alsof mijn vullingen dat niet zo tof vinden.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
is nieuwe, milka met stukjes juweel
neem ff pakje shag slof voor me meequote:Op donderdag 6 maart 2025 23:09 schreef Ama het volgende:
Ik moet volgende maand weer een keer naar Duitsland ofzo.
Ik wil ook weer maar het is net te ver voor die paar dingen die ik wil halen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:09 schreef Ama het volgende:
Ik moet volgende maand weer een keer naar Duitsland ofzo.
Ja soms ben ik wel blij dat ik in verwergistan woon.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook weer maar het is net te ver voor die paar dingen die ik wil halen.
mijn illegale bronnen drogen toch uit, hoe oneerlijk het is, maarja. hahahaquote:
Ik woon praktisch naast de Duitse grens.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:10 schreef kree het volgende:
ik ben jaloers op die dicht bij grens wonen moet ik zeggen met Duitsland.
Hoe ver is het voor jou?quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja soms ben ik wel blij dat ik in verwergistan woon.
Van mijn deur tot de leukste supermarkt is een half uur met de auto.quote:
en je doet je boodschappen vast daar dan denk?quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik woon praktisch naast de Duitse grens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |