SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Cgt veel gedaan ja. Maar het hielp maar een beetje. Zoals die gedachte schema's. Maar dat helpt alleen bij concrete problemen. En mijn pijn is constant en niet concreet. Het kan verergerd worden door gedachten maar gedachten zijn nirt de oorzaak.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:59 schreef KoningWouter het volgende: [..] Oh je zit dus met gedachten die jou doen lijden. Daar kun je heel goed op schieten met CGT, heb je dat wel eens geprobeerd?
:')![]()
Trusten!quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:02 schreef ToT het volgende:
Ja ben zwaar in aan het kakken.
Tabee, & een prettige dinges!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
whah zal wel meevallen denk? er is hier geen onderwerp?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh gast, als je serieus over psychologische problemen wil lullen zit je hier op het juiste adres tussen het bolken door, maar je maakt het ons echt niet makkelijk om je problemen serieus te nemen tussen de opmerkingen door van dat we je dankbaar moeten zijn en dat je de waterkraan dicht wil draaien terwijl er geile zustertjes een katheter in je pielemuisje aan het aanbrengen zijn en een oppashond bij je zus is weggerend de duinen in waarvoor de juten op stel en sprong dat gebied moeten gaan afkammen enzo.
Hoe meer relaxed je doet, hoe leuker mensen met je om zullen gaan en hoe meer men op je ÉCHTE problemen in gaat i.p.v. lullen over dat je andermans vriendinnetje probeert in te pikken of met een jong grietje wil gaan batsen enzo.
Laat die onzin gewoon weg, en praat over je echte diepere problemen.
En oh ja: bolk!
Kan ook wel zeggen over alles waar ik van denk bullshit enzo en boeit niemand wat. maar je spreekt voor jezelf;f nu.Do what you love, love what you do!![]()
Zijn jullie nu nog aan het praten. Of weer aan het praten?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Cgt veel gedaan ja. Maar het hielp maar een beetje. Zoals die gedachte schema's. Maar dat helpt alleen bij concrete problemen. En mijn pijn is constant en niet concreet. Het kan verergerd worden door gedachten maar gedachten zijn nirt de oorzaak.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ik praat over diepre problemen trouwens. maar al met al. denk ook niet altijd de plek hier.
kweet niet?Do what you love, love what you do!![]()
Dacht dat je niet op FOK! Zou komen als je in het ziekenhuis wasquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah zo, afschuwelijk dat je dat zo mee moet maken man. Bewustzijn is een fucked up iets wat soms helemaal de verkeerde kant op slaat. Ik heb het ook. Ben ook aan het dempen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Cgt veel gedaan ja. Maar het hielp maar een beetje. Zoals die gedachte schema's. Maar dat helpt alleen bij concrete problemen. En mijn pijn is constant en niet concreet. Het kan verergerd worden door gedachten maar gedachten zijn nirt de oorzaak.![]()
Nee, maar had jou al geciteerd eerst zien dan gelovenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat je niet op FOK! Zou komen als je in het ziekenhuis wasvooraf leek het of ik elke seconde bij m'n meisjes zou zijn maar ik kan toch niks
Sint kwam net even gezellig langsquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn jullie nu nog aan het praten. Of weer aan het praten?![]()
![]()
het praten om het praten mss dot. hahaquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn jullie nu nog aan het praten. Of weer aan het praten?
naja het maakt mij ook niet zo heel veel uit, want ben wel eerlijk enzo.
Maargoed ik bemerk beetje dat jullie me zat zijn om over gevoelens en dingen te praten. dus hou me maar ff afzijdig.Do what you love, love what you do!![]()
@ToT spreekt ook voor mijquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:02 schreef kree het volgende:
[..]
whah zal wel meevallen denk? er is hier geen onderwerp?
Kan ook wel zeggen over alles waar ik van denk bullshit enzo en boeit niemand wat. maar je spreekt voor jezelf;f nu.![]()
idd vermaak jullie maar komende tijd met elkaar bolk enzo. echt. LOL
als ik dat lees denk ik alweer, naja of niemand wil eerlijk zijn ofzo. of gewoon om te laten merken ben er nog en zoek aandacht.Do what you love, love what you do!![]()
Ik kom net binnen. Was er niet vanavond dus geen idee waar het over gaatquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:05 schreef kree het volgende:
[..]
het praten om het praten mss dot. haha
naja het maakt mij ook niet zo heel veel uit, want ben wel eerlijk enzo.
Maargoed ik bemerk beetje dat jullie me zat zijn om over gevoelens en dingen te praten. dus hou me maar ff afzijdig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
volgens mij is iedereen eerlijk hierquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:07 schreef kree het volgende:
als ik dat lees denk ik alweer, naja of niemand wil eerlijk zijn ofzo. of gewoon om te laten merken ben er nog en zoek aandacht.![]()
![]()
wat heeft dit met eerlijkheid te maken?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:07 schreef kree het volgende:
als ik dat lees denk ik alweer, naja of niemand wil eerlijk zijn ofzo. of gewoon om te laten merken ben er nog en zoek aandacht.![]()
Had ie wat te strooien met zijn pietequote:Op donderdag 6 maart 2025 22:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Sint kwam net even gezellig langsUw ADH vitamine Worst
Jouw set heeft mijn brein gehealed hemaquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had ie wat te strooien met zijn piete![]()
er is niks aan de hand eigenlijk. maarja ik ben het weer neit zo eens met topic dan vullen over bolk enzo en dat niemand eigenlijk wat verteld. en als ik het doe krijg ik altijd weer commentaar.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kom net binnen. Was er niet vanavond dus geen idee waar het over gaat
ik verhuis ff naar de buren.
Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb geen idee waar het om gaat. Het is bijna bedtijd voor mij. Daar kom ik eerlijk voor uitquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:08 schreef maily het volgende:
[..]
wat heeft dit met eerlijkheid te maken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wowquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jouw set heeft mijn brein gehealed hema
Uw ADH vitamine Worst
Doei tot zoquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:08 schreef kree het volgende:
[..]
er is niks aan de hand eigenlijk. maarja ik ben het weer neit zo eens met topic dan vullen over bolk enzo en dat niemand eigenlijk wat verteld. en als ik het doe krijg ik altijd weer commentaar.
ik verhuis ff naar de buren.![]()
Ik snap er echt geen reet van. Waarom ben je nou boos?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:08 schreef kree het volgende:
[..]
er is niks aan de hand eigenlijk. maarja ik ben het weer neit zo eens met topic dan vullen over bolk enzo en dat niemand eigenlijk wat verteld. en als ik het doe krijg ik altijd weer commentaar.
ik verhuis ff naar de buren.![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het om gaat. Het is bijna bedtijd voor mij. Daar kom ik eerlijk voor uit
dat zijn wel dingen die je makkelijk op internet kunt gooien![]()
![]()
Verlicht het pad naar de wijsheid met je zwaailicht van diepere gedachten, oh waarde kree. Zonder jouw diepgaande posts, is dit topic slechts een verzameling van regels bestaande uit minder belangrijke letters en smileys.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:03 schreef kree het volgende:
ik praat over diepre problemen trouwens. maar al met al. denk ook niet altijd de plek hier.
kweet niet?![]()
Amenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:07 schreef kree het volgende:
![]()
Niet zo gek Kree. Er is al 100000 keer verteld dat het hier niet om verhalen gaat maar om puntenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:08 schreef kree het volgende:
[..]
ik verhuis ff naar de buren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo ongezondquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja was zo'n synchroniciteit. Dat je zeg maar precies de juiste BPM op het juiste moment hoort. Was wel even epic.quote:![]()
meest voorkomende lettercombinatie is toch wel die van b, o, l en kquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Verlicht het pad naar de wijsheid met je zwaailicht van diepere gedachten, oh waarde kree. Zonder jouw diepgaande posts, is dit topic slechts een verzameling posts van minder belangrijke letters en smileys.![]()
Ja. Al moet je daar ook mee uitkijken. Voor je er erg in hebt heb je inbrekers in huis.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:10 schreef maily het volgende:
[..]
dat zijn wel dingen die je makkelijk op internet kunt gooienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeh mooiquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Verlicht het pad naar de wijsheid met je zwaailicht van diepere gedachten, oh waarde kree. Zonder jouw diepgaande posts, is dit topic slechts een verzameling posts van minder belangrijke letters en smileys.Trust nobody![]()
er werd te snel weer gedaan dat ik in de aandacht wilde staan, terwijl wil dat niet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:08 schreef maily het volgende:
[..]
wat heeft dit met eerlijkheid te maken?
maar komt omdat ik afwijk als in meegaan met allemaal en maar ja en ok zeggen.
en dat zint me voor geen meter? Ik ben voor eerlijke meningen van mensen over van alles en reageer er dan op rechtsreeks. dat is ok
Geen zin in joh dit gezeik weer want er moet altijd soort van drama zijn hier om de zoveel tijd.
Terwijl er best altijd leuke discussies zijn.
Maarja zijn we elkaar mss zat of weet ik veel, maakt niet uit, no hard feelings. maar ben ik ff weg.
Hoe is het met onze Dotteke?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Al moet je daar ook mee uitkijken. Voor je er erg in hebt heb je inbrekers in huis.![]()
Hey Jussie 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb geen zin om mijn problemen hier te posten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:03 schreef kree het volgende:
kweet niet?
maar dat ben ik.
anderen gooien hier wel alles neer. moeten ze zelf weten.![]()
Als je geen drama wil, misschien moet je dan eens niet een dramaqueen uithangen ofzoquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
er werd te snel weer gedaan dat ik in de aandacht wilde staan, terwijl wil dat niet.
maar komt omdat ik afwijk als in meegaan met allemaal en maar ja en ok zeggen.
en dat zint me voor geen meter? Ik ben voor eerlijke meningen van mensen over van alles en reageer er dan op rechtsreeks. dat is ok
Geen zin in joh dit gezeik weer want er moet altijd soort van drama zijn hier om de zoveel tijd.
Terwijl er best altijd leuke discussies zijn.
Maarja zijn we elkaar mss zat of weet ik veel, maakt niet uit, no hard feelings. maar ben ik ff weg.![]()
klobquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:10 schreef maily het volgende:
[..]
meest voorkomende lettercombinatie is toch wel die van b, o, l en k![]()
als je gaat slapen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Al moet je daar ook mee uitkijken. Voor je er erg in hebt heb je inbrekers in huis.![]()
Nou ja zeg, ik zie hele persoonlijke verhalen voorbij komen. Is toch niks mis mee?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet zo gek Kree. Er is al 100000 keer verteld dat het hier niet om verhalen gaat maar om puntenIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
of andere niet teveel stoken he? zie voorgaande alweer?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als je geen drama wil, misschien moet je dan eens niet een dramaqueen uithangen ofzoDo what you love, love what you do!![]()
lief dat je vraagtquote:![]()
Wel goed hoor. Beetje duf van de vergadering dus zo lekker het bed inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb geen probleem met deze post. En dat post ik gewoon hier!quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
ik heb geen zin om mijn problemen hier te posten.
maar dat ben ik.
Dat dusquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
maar dat ben ik.
anderen gooien hier wel alles neer. moeten ze zelf weten.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Mag ook en is zeker niks mis mee, maar het gaat er niet omquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik zie hele persoonlijke verhalen voorbij komen. Is toch niks mis mee?sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Hoe laat had jij nog een vergadering?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
lief dat je vraagt![]()
Wel goed hoor. Beetje duf van de vergadering dus zo lekker het bed in:')![]()
Is niks mis mee.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik zie hele persoonlijke verhalen voorbij komen. Is toch niks mis mee?
maar niet iedereen post zijn persoonlijke verhaal hier.![]()
Als je meld dat je gaat slapen op internet. Je weet nooit wie meeleest natuurlijk.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
geloof me. ik ken fok onderhand wel. en weet hoe het werkt.
Het mooiste voor iedereen is als ik hier nu nog heel drama zou gaan over opstoken. en wil het wel?
Maar weet beter onderhand.
Haha lekker slapen allemaal en tot morgen.
Ja ik ga zo ook lekker slapen. Morgen een kopje koffie bij vaders drinken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
lief dat je vraagt![]()
Wel goed hoor. Beetje duf van de vergadering dus zo lekker het bed in![]()
Ik verveel mequote:Op donderdag 6 maart 2025 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
maar dat ben ik.
ow zo.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je meld dat je gaat slapen op internet. Je weet nooit wie meeleest natuurlijk.
sja, dan ben je nog thuis in ieder geval.
als je post dat je gaat werken ben je weg .... dan hebben ze vrij spel![]()
![]()
Ik dacht dat je weg ging?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:13 schreef kree het volgende:
[..]
of andere niet teveel stoken he? zie voorgaande alweer?![]()
Stoken is wel beter met die gasprijzenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Van 19.uur tot 21.15 uur vanavondquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe laat had jij nog een vergadering?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
QfTquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:15 schreef devzero het volgende:
[..]Ga aardappels schillen. Het gaat hier om @:kree niet om jou
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mooie tijd.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gezellig. Heb je je fiets al laten maken?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik ga zo ook lekker slapen. Morgen een kopje koffie bij vaders drinken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met je bips door de hellluffftquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik hoor niksquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:16 schreef kree het volgende:
we gaan even heel relaxt muziekje horen
Bekijk deze YouTube-video
en welterusten voor zo![]()
Oh, als @kree weer weg is, dan ga ik ook maar wat anders doen.
Saai lol hihi drama hihi doei diepere gedachten![]()
Nou ja wel een beetje. Als iemand met enthousiasme over werk post wordt dat al snel weggezet als aandacht en krijgt een berg shit.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mag ook en is zeker niks mis mee, maar het gaat er niet omIedereen is een kutlultrut
Oja, hoe kan ik dit vergeten!quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:15 schreef devzero het volgende:
[..]Ga aardappels schillen. Het gaat hier om @:kree niet om jou
![]()
Nee geen puf voor gehad vandaag. Had het wel in mijn hoofd zitten maar heb besloten het over het weekend heen te tillen met al het geregel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig. Heb je je fiets al laten maken?![]()
haha klik op audio icoontje. hij staat nl standaard gedemptquote:
Dat ligt er maar net aan hoe het gebracht wordtquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja wel een beetje. Als iemand met enthousiasme over werk post wordt dat al snel weggezet als aandacht en krijgt een berg shit.![]()
ik klik ook nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:17 schreef kree het volgende:
[..]
haha klik op audio icoontje. hij staat nl standaard gedempt![]()
Lekker rustigquote:
Je hebt waarschijnlijk dezelfde computer "problemen" als ikquote:Niet gekliktquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:16 schreef kree het volgende:
we gaan even heel relaxt muziekje horen
Bekijk deze YouTube-video
en welterusten voor zo![]()
Lekker bellen met hemquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:16 schreef devzero het volgende:
Oh, als @:kree weer weg is, dan ga ik ook maar wat anders doen.
Saai lol hihi drama hihi doei diepere gedachtenUw ADH vitamine Worst
Ik bolk net zo als ik persoonlijke dingen zeg, het is een mooie mix in het topic waar het over alles kan gaan.
Bij deze een mixolbkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat is wel waar. Maar stel ze komen naar boven sluipen. Ineens hoor ik was. Schrik wakker. Staat een vent bij mijn bed. Wat doe je dan allemaal vragen vragen vragen. Het zal je maar gebeuren. Moet je toch niet aan denkenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:15 schreef maily het volgende:
[..]
ow zo.
sja, dan ben je nog thuis in ieder geval.
als je post dat je gaat werken ben je weg .... dan hebben ze vrij spelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je vergeet één woordje ..... vaakquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe het gebracht wordt![]()
Had langer verwacht. Maar viel gelukkig meequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt ik kies daar ook niet voor, maar snap best dat het hier wat serieus aan toe gaat omdat sommige hier lang posten. Gaat niet altijd om de punten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:14 schreef maily het volgende:
[..]
Is niks mis mee.
maar niet iedereen post zijn persoonlijke verhaal hier.Iedereen is een kutlultrut
nee ik ga die gedachten gauw deletenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Maar stel ze komen naar boven sluipen. Ineens hoor ik was. Schrik wakker. Staat een vent bij mijn bed. Wat doe je dan allemaal vragen vragen vragen. Het zal je maar gebeuren. Moet je toch niet aan denken![]()
![]()
ik klik wel beetje altijd als andere wat posten?
maargoed. mss heb ik wat meer open-mind als rest dan. hahaha.
maar mag iedereen zelf weten, val mij niet zo aan he? dat wil ik wel vragen
Ik duik ook mijn bed in. Tot morgenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan snap ik dat je daar moe van bent...
Ja, het ligt aan iedereen behalve aan jezelf.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:19 schreef kree het volgende:
ik klik wel beetje altijd als andere wat posten?
maargoed. mss heb ik wat meer open-mind als rest dan. hahaha.
maar mag iedereen zelf weten, val mij niet zo aan he? dat wil ik wel vragen
Volgens mij bestaat hier een woord voor.![]()
Kan ook. Voor straks slaap lekkerquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee geen puf voor gehad vandaag. Had het wel in mijn hoofd zitten maar heb besloten het over het weekend heen te tillen met al het geregel.
nee dat zeg ik ook niet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt ik kies daar ook niet voor, maar snap best dat het hier wat serieus aan toe gaat omdat sommige hier lang posten. Gaat niet altijd om de punten.
het gaat er mij om dat er een heel verhaal wordt gepost over werk, of iets persoonlijks, of over relaties of over weet ik wat, en hoe wij daar dan over denken.
en dan komen er ongewenste of vage antwoorden en dan is het weer; nou ik snap jullie niet hoor, ik post hier hier eerlijk mijn verhaal en jullie willen niks over jullie situatie vertellen.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Welterustenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik duik ook mijn bed in. Tot morgen:')![]()
Moet iedereen lekker zelf weten. Geen verplichtingenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:20 schreef maily het volgende:
[..]
nee dat zeg ik ook niet.
het gaat er mij om dat er een heel verhaal wordt gepost over werk, of iets persoonlijks, of over relaties of over weet ik wat, en hoe wij daar dan over denken.
en dan komen er ongewenste of vage antwoorden en dan is het weer; nou ik snap jullie niet hoor, ik post hier hier eerlijk mijn verhaal en jullie willen niks over jullie situatie vertellen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
juistquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet iedereen lekker zelf weten. Geen verplichtingen![]()
Ja ik snap je punt, maar het is ook wel een beetje (na al die jaren) weet wie het zegtquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:20 schreef maily het volgende:
[..]
nee dat zeg ik ook niet.
en dan komen er ongewenste of vage antwoorden en dan is het weer; nou ik snap jullie niet hoor, ik post hier hier eerlijk mijn verhaal en jullie willen niks over jullie situatie vertellen.
touchéquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik snap je punt, maar het is ook wel een beetje (na al die jaren) weet wie het zegt![]()
![]()
![]()
waarom zoek je schuld?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja, het ligt aan iedereen behalve aan jezelf.
Volgens mij bestaat hier een woord voor.
soms snap ik hier een hoop niet, want daar gaat het mij niet om?
Denk dat ik al genoeg had gezegd dat ik voor alles wel open sta.
wat me irriteert aan DTS soms is dat er een aantal. en die verschilt. nl soort van slachtoffer hier zoekt waar ze op kunnen afgeven en zichzelf daardoor beter voelen worden?
Ik weet niet ten opzichte van wie trouwens? maar het irriteert me de hell out dat wel.
Zeg gewoon wat je denkt en hou het niet al te persoonlijk, gedachten van wat je zelf denkt zijn ok. maar je hoeft nooit iemand erom af te vallen?
kweet niet? ben het eigenlijk beetje zat weer op deze manier in DTS. maarja soms is het wel leuk.Do what you love, love what you do!![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Je doet dat zelf met je constante gewijs naar 'ons'quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:23 schreef kree het volgende:
[..]
waarom zoek je schuld?
soms snap ik hier een hoop niet, want daar gaat het mij niet om?
Denk dat ik al genoeg had gezegd dat ik voor alles wel open sta.
wat me irriteert aan DTS soms is dat er een aantal. en die verschilt. nl soort van slachtoffer hier zoekt waar ze op kunnen afgeven en zichzelf daardoor beter voelen worden?
Ik weet niet ten opzichte van wie trouwens? maar het irriteert me de hell out dat wel.
Zeg gewoon wat je denkt en hou het niet al te persoonlijk, gedachten van wat je zelf denkt zijn ok. maar je hoeft nooit iemand erom af te vallen?
kweet niet? ben het eigenlijk beetje zat weer op deze manier in DTS. maarja soms is het wel leuk.![]()
vind deze ook leuk, maar ok gelukkig is er nog alternatief. want soms moet ik ff weg van DTS ofzo. want irriteer me dan alleen maarquote:
Malle mailyquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik lees steeds flugelWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik doe wel mee ja dat is waar, maar val nooit mensen onwijs aan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je doet dat zelf met je constante gewijs naar 'ons'
Ik lust het nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:
Nou...quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
ik doe wel mee ja dat is waar, maar val nooit mensen onwijs aan.![]()
Mierzoetquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:27 schreef maily het volgende:
[..]
ow
ik ken het niet, dus ik weet het nietWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Op dinsdag deed een 80-jarige mijn zoon voor hoe je flugel drinktquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op dinsdag deed een 80-jarige mijn zoon voor hoe je flugel drinkt
nou? ik zeg ff wat ik erover denk?quote:
en dus klets gewoon lekker verder
een Fogelzoon die flugel drinktquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op dinsdag deed een 80-jarige mijn zoon voor hoe je flugel drinkt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat dan weer nietquote:
Aan wie stel je die vraag?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:29 schreef KoningWouter het volgende:
Heeft fok nog IT'ers nodig eigenlijk?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hij had er geen zin in. Is 19, dus mag wel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:29 schreef maily het volgende:
[..]
lustte hij het niet of mag hij nog niet drinken?I'm surrounded by morons!
Liefffffquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja op zich kan ik die shit wel op me nemen als dat nodig is.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Geen verplichtingen om iets persoonlijks te posten, maar ook geen verplichtingen om van andere te lezen of reageren. Van sommige mensen hoef ik niet te weten dat bv hun plise gordijnen nog niet zijn vervangen, dus daar ga ik ook niet op reageren.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet iedereen lekker zelf weten. Geen verplichtingen![]()
Kloptquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen verplichtingen om iets persoonlijks te posten, maar ook geen verplichtingen om van andere te lezen of reageren. Van sommige mensen hoef ik niet te weten dat bv hun plise gordijnen nog niet zijn vervangen, dus daar ga ik ook niet op reageren.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Huhquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hij had er geen zin in. Is 19, dus mag wel.Trust nobody![]()
Jaquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:29 schreef KoningWouter het volgende:
Heeft fok nog IT'ers nodig eigenlijk?
quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:31 schreef KoningWouter het volgende:
Maar misschien toch maar even beginnen met een kopje koffie bij pa morgenvroeg.
Begin daar maar eens meequote:Op donderdag 6 maart 2025 22:31 schreef KoningWouter het volgende:
Maar misschien toch maar even beginnen met een kopje koffie bij pa morgenvroeg.
En bedenk daarna maar eens wat je verder nog wil gaan doen.
Morgen.![]()
Ja precies!quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:33 schreef maily het volgende:
[..]
Begin daar maar eens mee
En bedenk daarna maar eens wat je verder nog wil gaan doen.
Morgen.![]()
ja en toch werkt dit topic niet alleen daarop, snap niet nooit begrepen. maar ok mss moeten we het testen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet zo gek Kree. Er is al 100000 keer verteld dat het hier niet om verhalen gaat maar om punten
alleen bolk en geen verhalen is dit topic dood binnen maand nl.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:34 schreef kree het volgende:
[..]
ja en toch werkt dit topic niet alleen daarop, snap niet nooit begrepen. maar ok mss moeten we het testen?
alleen bolk en geen verhalen is dit topic dood binnen maand nl.![]()
![]()
![]()
![]()
een setje van hema?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:35 schreef KoningWouter het volgende:
Wat luister ik nu dan allemaal weer.![]()
Mijn plise gordijnen zijn nog niet vervangen, wat vind jij hiervan?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen verplichtingen om iets persoonlijks te posten, maar ook geen verplichtingen om van andere te lezen of reageren. Van sommige mensen hoef ik niet te weten dat bv hun plise gordijnen nog niet zijn vervangen, dus daar ga ik ook niet op reageren.Uw ADH vitamine Worst
Even tellenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:35 schreef maily het volgende:
[..]
..................................................Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jammerquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mijn plise gordijnen zijn nog niet vervangen, wat vind jij hiervan?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik ga maandje naar KSC, succes hierzo enzo. hoor het wel als er wat is
Morgen uit etenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik kook nooitquote:
ik zag je post daarquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:36 schreef kree het volgende:
ik ga maandje naar KSC, succes hierzo enzo. hoor het wel als er wat is
![]()
![]()
Voor mij ookquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:40 schreef maily het volgende:
[..]
ik ook nog maar zelden eigenlijk, er wordt meestal voor mij gekookt![]()
Ik leef met je mee.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mijn plise gordijnen zijn nog niet vervangen, wat vind jij hiervan?![]()
Ik doe iets niet goed, ik kook bijna altijd zelfquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:40 schreef maily het volgende:
[..]
ik ook nog maar zelden eigenlijk, er wordt meestal voor mij gekookt![]()
Net flespompoen in de oven gedaan voor soep vanavond
![]()
heerlijk!!!quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik doe iets niet goed, ik kook bijna altijd zelfNet flespompoen in de oven gedaan voor soep zo.
![]()
De meeste chef-koks zijn mannen. Dus ja … jij kooktquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik doe iets niet goed, ik kook bijna altijd zelfNet flespompoen in de oven gedaan voor soep vanavond
Ja! Ik hou daar echt van. Liefst met veel gember en knoflook. Maar ik ga vanavond dansen, dus ik hou het bij 3 teentjesquote:![]()
![]()
ik zou maar met 10 teentjes gaan dansen als ik jou was; minder kans op vallen #tipquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja! Ik hou daar echt van. Liefst met veel gember en knoflook. Maar ik ga vanavond dansen, dus ik hou het bij 3 teentjes![]()
Daarnaast eet er maar 1 persoon mee, mijn 14-jarige dochterquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
De meeste chef-koks zijn mannen. Dus ja … jij kookt![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:44 schreef maily het volgende:
[..]
ik zou maar met 10 teentjes gaan dansen als ik jou was; minder kans op vallen #tip![]()
![]()
en als het haar niet aanstaat, kun je onderhand wel zeggen; morgen mag jij kokenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarnaast eet er maar 1 persoon mee, mijn 14-jarige dochter![]()
![]()
Liefffquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarnaast eet er maar 1 persoon mee, mijn 14-jarige dochterWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Homedelivery.usquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:45 schreef maily het volgende:
[..]
en als het haar niet aanstaat, kun je onderhand wel zeggen; morgen mag jij koken
Handig welquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik doe iets niet goed, ik kook bijna altijd zelfNet flespompoen in de oven gedaan voor soep vanavond
Soep zit meteen in n flesTrust nobody![]()
Die besteld gewoon sushi vanuit Leidenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
Niet kree invliegen om te laten koken
Hema kom je ook naar de meet?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
Niet kree invliegen om te laten koken![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
HAHAHAquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De meet die ik mede-organiseer?
Ja denk ik wel ja
Leuk man![]()
Ik heb vandaag een miskoop gedaan
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
Het is echt helemaal niks, die pitloze druiven
Linker nier gekocht terwijl je een rechter nodig had?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:50 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
Het is echt helemaal niks, die pitloze druiven![]()
![]()
![]()
![]()
Beter soep in de fles dan wijsheid in een @kree postquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Handig wel
Soep zit meteen in n fles![]()
Ik zie hetquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:50 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
Het is echt helemaal niks, die pitloze druiven
Zo is tquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Beter soep in de fles dan wijsheid in een @:kree post
Van mbTrust nobody![]()
Gelukkig zijn er geen pitloze wortelsquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:50 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
Het is echt helemaal niks, die pitloze druivenUw ADH vitamine Worst
NOMquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er geen pitloze wortelsWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Arne slot lalalaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Que ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
@Homijn druiven die wel pit hebben, kan je die wel aan?Uw ADH vitamine Worst
Neequote:Op donderdag 6 maart 2025 22:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is een moeraskat van een vermoeid ras?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bittere pittenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die zitten beter in hun vel en zijn in elk geval gezelligerquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:55 schreef hemarookworst het volgende:
@:homijn druiven die wel pit hebben, kan je die wel aan?
Lekkere druifjesWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hier aan het strand was laatst een toerist uit het oosten en die had het over "droem"
Geef mij maar de geperste variant.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:02 schreef Homijn het volgende:
[..]
Die zitten beter in hun vel en zijn in elk geval gezelliger![]()
![]()
Laat die druiven vergisten dan wordt het pas gezelligquote:Op donderdag 6 maart 2025 23:02 schreef Homijn het volgende:
[..]
Die zitten beter in hun vel en zijn in elk geval gezelligerUw ADH vitamine Worst
quote:quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Laat die druiven vergisten dan wordt het pas gezellig![]()
![]()
jij wel he?quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
Rozijnen zitten ook niet goed in hun vel![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is een moeraskat van een vermoeid ras?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed tnx! Lekker gezwommen en 15x in de wildwaterbaan geweest. Blauwe plek op mijn arm omdat het zo lomp gaat hahaquote:Op donderdag 6 maart 2025 23:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Steven Hallo
Hoe is je vakantie?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
En vanmiddag wilde ik lekker even hardlopen toen ik erachter kwam dat ik geen sokken heb meegenomen. Dus maar naar de Hema gefietst in de plek 😏Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
@Kissingbirdquote:Op donderdag 6 maart 2025 23:19 schreef StevenHyde het volgende:
En vanmiddag wilde ik lekker even hardlopen toen ik erachter kwam dat ik geen sokken heb meegenomen. Dus maar naar de Hema gefietst in de plek 😏![]()
Heb er altijd bewondering voor. Mensen die zelfs op vakantie gaan hardlopen. Ik vind hardlopen echt afschuwelijk.![]()
Voor mij echt ff een moment voor mezelf. Helemaal als je hele dag met 8 personen bent. Fijn om zelf half uurtje in beweging te zijn.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Is fietsen dan niet beter? Kom je op plekken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:21 schreef KoningWouter het volgende:
Maar misschien dat de nieuwe ik sport wel fijn gaat vinden. Wie weet.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Die brand in arnhem trouwens zeg. Dinsdag nog 50 meter er vandaan wezen poolen en 10 meter vandaan bij de burgerking gegeten. Gek idee wel.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja dat vind ik ook het fijne aan fietsen. Kom je toch net weer wat verder. En ik vind het gewoon leuker om te doen dan wandelen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is fietsen dan niet beter? Kom je op plekken.![]()
Doe je ook weleens knooppunten routes? Doe ik zelf altijd op vakanties. Kom je op mooie plekken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook het fijne aan fietsen. Kom je toch net weer wat verder. En ik vind het gewoon leuker om te doen dan wandelen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
dit meegekregen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:26 schreef StevenHyde het volgende:
Die brand in arnhem trouwens zeg. Dinsdag nog 50 meter er vandaan wezen poolen en 10 meter vandaan bij de burgerking gegeten. Gek idee wel.
ACT-F in NWS / Grote Brand Arnhem![]()
Ik heb de hele dag een moment voor mezelf. Daar hoef ik niet voor te gaan rennen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:21 schreef StevenHyde het volgende:
Voor mij echt ff een moment voor mezelf. Helemaal als je hele dag met 8 personen bent. Fijn om zelf half uurtje in beweging te zijn.![]()
![]()
Ja ik fiets best veel. Vooral nu mn trapondersteuning kaput is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is fietsen dan niet beter? Kom je op plekken.![]()
Ja op vakanties wel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Doe je ook weleens knooppunten routes? Doe ik zelf altijd op vakanties. Kom je op mooie plekken.![]()
![]()
Komt dichtbij zoquote:Op donderdag 6 maart 2025 23:26 schreef StevenHyde het volgende:
Die brand in arnhem trouwens zeg. Dinsdag nog 50 meter er vandaan wezen poolen en 10 meter vandaan bij de burgerking gegeten. Gek idee wel.![]()
Hetquote:Op donderdag 6 maart 2025 23:30 schreef HappyCharly het volgende:
Het oude karrenspoor van de patriarchaat![]()
Is prima hoor. Zie opmerking hierbovenquote:Op donderdag 6 maart 2025 23:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Sorry, is dwangdingetje moet ik altijd verbeteren. Zeer irritant.Trust nobody![]()
Ik zie het.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is prima hoor. Zie opmerking hierboven
Hoe is het met Charly dan?![]()
Triest zeg. Kijk zelf veel opsporing verzocht en laatste jaren zoveel brandstichting niet normaal.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:27 schreef maily het volgende:
[..]
dit meegekregen?
ACT-F in NWS / Grote Brand Arnhem
Mooie panden in arnhem nu verloren.Bastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: