abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217065345
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_217068297
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 22:35 schreef egayalS het volgende:
[ x ]
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2025 20:21 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Wat is nou waar? Is Trump een losgeslagen projectiel, of wordt wordt hij door de Israël-lobby aan een korte lijn gehouden?

Beide kan niet.
Intolerant voor intolerantie
pi_217071360
'Our enemies commit genocide, not our friends': Leading genocide scholar and lawyer William Schabas on the double standards of calling out Israel's horrific crimes in Gaza

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_217071795
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 13:17 schreef egayalS het volgende:
'Our enemies commit genocide, not our friends': Leading genocide scholar and lawyer William Schabas on the double standards of calling out Israel's horrific crimes in Gaza

[ x ]
quote:

[..]
Wat is nou waar? Is Trump een losgeslagen projectiel, of wordt wordt hij door de Israël-lobby aan een korte lijn gehouden?

Beide kan niet.
pi_217073634
twitter
-Rabia Al-Basri
  zondag 16 maart 2025 @ 17:10:12 #99
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217074995
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 13:17 schreef egayalS het volgende:

[ x ]
Hmm.

Welke dubbele standaard? Kun je dit ook verder onderbouwen?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217076749
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 15:45 schreef egayalS het volgende:

[ x ]
quote:

[..]

Beide kan niet.
pi_217076784
En geef nou eens antwoord. Dat de mods niet ingrijpen betekent niet dat we de grondbeginselen van de discussie laten voor wat het is.
pi_217077427
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 14:40 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Een paar honderd VN-resoluties tegen Israël, slechts enkele voor landen als Syrië, Rusland en Noord-Korea.

De VN is niet... neutraal over Israël.
Die had dat monster zwaarder moeten straffen. Maar helaas werkt de VS niet mee. Maar gelukkig is daar de aftakeling begonnen.
  zondag 16 maart 2025 @ 20:12:52 #103
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217077861
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 19:48 schreef Chadi het volgende:

[..]
Die had dat monster zwaarder moeten straffen. Maar helaas werkt de VS niet mee. Maar gelukkig is daar de aftakeling begonnen.
Begin nu maar eerst eens even met de Palestijnen en hun brute terrorisme af te keuren (iets dat je in al deze 300+ topics nog niet hebt gedaan) alvorens je weer met de vinger naar Israël begint te wijzen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217091096
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_217091163
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2025 20:12 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Begin nu maar eerst eens even met de Palestijnen en hun brute terrorisme af te keuren (iets dat je in al deze 300+ topics nog niet hebt gedaan) alvorens je weer met de vinger naar Israël begint te wijzen.
En wanneer keur jij het excessief geweld van Israël jegens Palestijnse burgers af dat zien we je ook niet doen die schilder je hier consequent allemaal af als terroristen.

Iets met een plaat voor je hoofd?

Het was weer raak vanacht wat is een wapenstilstand voor de Palestijnen nog waard als de Israëliërs zich er niet meer aan houden?
pi_217091202
En dan is het tijd voor fase 2. Beide oorlogen zijn weer hervat; de echte oorlog en de Hamas-propagandaoorlog.

https://www.nu.nl/midden-(...)taakt-het-vuren.html

quote:
Het Gazaanse ministerie van Volksgezondheid meldt dat zo'n tweehonderd mensen zijn omgekomen bij de aanvallen die op verschillende plekken plaatsvonden. Artsen melden aan persbureau Reuters dat er veel kinderen onder de doden zijn.
Het zal ook eens niet. :')

-edit- Het NOS zegt net "volgens Hamas zijn er zeker 200 mensen omgekomen". Hebben ze toch geleerd?
  dinsdag 18 maart 2025 @ 07:05:17 #107
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217091208
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 06:38 schreef Basp1 het volgende:

[..]
En wanneer keur jij het excessief geweld van Israël jegens Palestijnse burgers af dat zien we je ook niet doen die schilder je hier consequent allemaal af als terroristen.

Iets met een plaat voor je hoofd?
Er is helemaal geen sprake van terreur tegen Palestijnse burgers en inderdaad, velen van hen steunen terrorisme. Ben je de beelden inmiddels alweer vergeten waar uitzinnige mensen in de straten stonden toen de Israëlische lijken op pick-up trucks er doorheen werden gereden? Of misschien de recente beelden, van grote groepen juichende Arabieren toen de lichamen van de familie Bibas aan het publiek werden getoond?
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 06:38 schreef Basp1 het volgende:
Het was weer raak vanacht wat is een wapenstilstand voor de Palestijnen nog waard als de Israëliërs zich er niet meer aan houden?
Israël gaat verder met het elimineren van een Islamitsiche en antisemitische terreurgroepering. Wat zou hier precies mis mee zijn? Waarom zou een land überhaupt met zulke verwerpelijke groeperingen moeten onderhandelen? Wellicht is het handig jezelf dit allemaal eens af te vragen.
pi_217091238
Ik ben ook de beelden van israelische militairen die hun oorlogsmisdaden zelf filmen niet vergeten.

Ik ben ook de beelden van een compleet plat gebombardeerde gaza strook niet vergeten.

Voor de duidelijkheid: aan deze regels moet je je houden tijdens een oorlog

Maar blijf hier lekker de oorlogsmisdaden van de zionisten bagitaliseren vanuit je extreem conservatieve bubbel.
  dinsdag 18 maart 2025 @ 07:24:31 #109
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217091258
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 07:18 schreef Basp1 het volgende:
Ik ben ook de beelden van israelische militairen die hun oorlogsmisdaden zelf filmen niet vergeten.

Ik ben ook de beelden van een compleet plat gebombardeerde gaza strook niet vergeten.

Voor de duidelijkheid: aan deze regels moet je je houden tijdens een oorlog

Maar blijf hier lekker de oorlogsmisdaden van de zionisten bagitaliseren vanuit je extreem conservatieve bubbel.
Regels in een oorlog gelden er niet slechts eenzijdig voor één partij.

Daarnaast draai je er volledig omheen en probeer je meteen naar Israël te wijzen. Israël is het slachtoffer, de Palestijnen de daders. En aangezien de Palestijnen via hun terreur de aanval hebben geopend op Israël, wordt er hard teruggeslagen.

Wellicht is het dan ook handig om niet over mijn vermeende bubbel te beginnen, want mijn mediadieet is namelijk zeer divers, maar eens te kijken waar jij zelf je nieuws zoals vandaan haalt en waarschijnlijk blijft het dan steken bij de NRC, de Volkskrant, The Guardian en de WaPo. Dit doet ook jouw anti-Israël wereldbeeld verklaren.
pi_217091436
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 07:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Regels in een oorlog gelden er niet slechts eenzijdig voor één partij.

Daarnaast draai je er volledig omheen en probeer je meteen naar Israël te wijzen. Israël is het slachtoffer, de Palestijnen de daders. En aangezien de Palestijnen via hun terreur de aanval hebben geopend op Israël, wordt er hard teruggeslagen.

Wellicht is het dan ook handig om niet over mijn vermeende bubbel te beginnen, want mijn mediadieet is namelijk zeer divers, maar eens te kijken waar jij zelf je nieuws zoals vandaan haalt en waarschijnlijk blijft het dan steken bij de NRC, de Volkskrant, The Guardian en de WaPo. Dit doet ook jouw anti-Israël wereldbeeld verklaren.
Politie mag jou executeren, want misdadigers houden zich ook niet aan de wet!

Klinkt achterlijk, maar daar komt deze hele debiele post van je op neer.
  dinsdag 18 maart 2025 @ 07:56:42 #111
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217091441
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 07:56 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Politie mag jou executeren, want misdadigers houden zich ook niet aan de wet!

Klinkt achterlijk, maar daar komt deze hele debiele post van je op neer.
Bijzondere stropop.
pi_217091467
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 07:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Bijzondere stropop.
Wat pas echt bijzonder is hoeveel jij op Hamas lijkt en toch zo boos bent dat iedere Palestijn dood mag en mede schuldig is aan zaken waar ze niet eens bij in de buurt waren. Gisteren wilde je homo's hun rechten afpakken en vandaag sta je weer te fappen op massief geweld tegen burgers.
  dinsdag 18 maart 2025 @ 08:01:28 #113
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_217091468
Weer 5 kopstukken uitgeschakeld, de intel blijft superb. ^O^
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_217091480
330 doden.
RIP wapenstilstand.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 18 maart 2025 @ 08:06:58 #115
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217091484
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 08:01 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Wat pas echt bijzonder is hoeveel jij op Hamas lijkt en toch zo boos bent dat iedere Palestijn dood mag en mede schuldig is aan zaken waar ze niet eens bij in de buurt waren. Gisteren wilde je homo's hun rechten afpakken en vandaag sta je weer te fappen op massief geweld tegen burgers.
En wéér een stropop (twee zelfs) en woorden in de mond leggen. Je bent er maar druk mee vanochtend.
pi_217091508
Genocide maar blijven goedpraten en de propaganda van Israël klakkeloos overnemen daar is ook iemand die gevangen zit in de liegende extreem conservatieve rechtse media hier weer druk mee. ;)
pi_217091509
De VN hebben al een resolutie aangenomen waarin Hamas wordt opgeroepen de laatste gijzelaars vrij te laten neem ik aan?

[ Bericht 0% gewijzigd door Pleun2011 op 18-03-2025 11:42:53 ]
pi_217091516
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 08:12 schreef Basp1 het volgende:
Genocide maar blijven goedpraten
Er is geen genocide.
  dinsdag 18 maart 2025 @ 08:13:48 #119
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217091518
quote:
Genocide maar blijven goedpraten en de propaganda van Israël klakkeloos overnemen daar is ook iemand die gevangen zit in de liegende extreem conservatieve rechtse media hier weer druk mee. ;)
Welke genocide precies?
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 08:12 schreef Pleun2011 het volgende:
De VN hebben al een resolute aangenomen waarin Hamas wordt opgeroepen de laatste gijzelaars vrij te laten neem ik aan?
Die zijn te druk met het heulen met de Palestijnen en hun terreur of Iran aan het hoofd van het mensenrechtenforum zetten.

En een paar dagen terug was Guterres nog druk met 'International Day to Combat Islamophobia' zag ik op de socials :') _O-
pi_217091545
quote:
Genocidewens maar blijven goedpraten en de propaganda van Israël Hamas klakkeloos overnemen daar is ook iemand die gevangen zit in de liegende extreem conservatieve rechtse progressieve linkse media hier weer druk mee. ;)
Schrikbarend.

Dit klopt.
pi_217091559
Hee, maar nu even zonder de zich eeuwig herhalende retoriek uit de verschillende bubbels.

Hoeveel Palestijnse gevangenen die zijn vrijgelaten tijdens het staakt-het-vuren, zouden nu al het hoekje om zijn?
  dinsdag 18 maart 2025 @ 08:25:22 #122
64288 Bensel
Ladderzat
pi_217091599
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 08:21 schreef Cuendillar het volgende:
Hee, maar nu even zonder de zich eeuwig herhalende retoriek uit de verschillende bubbels.

Hoeveel Palestijnse gevangenen die zijn vrijgelaten tijdens het staakt-het-vuren, zouden nu al het hoekje om zijn?
denk best wel wat. Alleen al omdat ze waarschijnlijk goed getrackt kunnen worden en ze vrij direct in contact zijn (geweest) met andere hamas leden op bepaalde plekken. Die gevangenen waren waardevol voor dit soort inlichtingen
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_217091602
twitter
  dinsdag 18 maart 2025 @ 08:28:40 #124
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217091643
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 08:21 schreef Cuendillar het volgende:

Ah ja, de "onschuldige" Palestijnse gevangen, waar men bij de NOS menig artikel aan heeft besteed. Och, die waren zo blij hun familie weer te zien. Moet je ook nagaan, dat je als media oprecht aandacht gaat vragen voor (zware) terroristen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')