Ja was leuk he, vond het een leuke aflevering trouwens het laatste gedeelte danquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gisteren terugkijken
Dat schapengeluid is hilarisch
Snel door het sentiment gekliktquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was leuk he, vond het een leuke aflevering trouwens het laatste gedeelte dan
Topic Report. ALs je een bericht ziet waar men elkaar aanvalt of een post die niet pas binnen de regels van FOK! kan je dat melden. Je ziet naast quote, wijzigen staan en daarnaast zie rapporteer, daar moet je dan op klikkenquote:
Ja het is even weer anders. Alhoewel ik van de week ook dacht het duurt mij nu eigenlijk te langquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snel door het sentiment geklikt
Echt zin om het weer te volgen
Dat had ik een paar maanden terug al. Tot ik gisteren op FB het zwarte schaap hoordequote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is even weer anders. Alhoewel ik van de week ook dacht het duurt mij nu eigenlijk te lang
Senna was eigenbelang en de wetenschap dat hij door de loods gekozen zou worden.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 02:04 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Want slim zijn en empathisch zijn en je uiterste fanatieke best doen is niet eerlijk in een spelshow waar je vele maanden van je leven verspilt omdat je zo hoopt op de 100000 hoofdprijs? Maar tegelijk ook wel weer de tegenovergestelden bij voorbaat wegzetten als losers.
Ik zaq Floris de prijs gunnen aan Brijan en eerder al aan Senna.
Toen Brijan won wachtte hij geduldig zijn beurt af om Brijan te kunnen feliciteren terwijl velen voordrongen.
Kan iemand het ooit goed doen?
Neequote:Op vrijdag 7 maart 2025 02:04 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Want slim zijn en empathisch zijn en je uiterste fanatieke best doen is niet eerlijk in een spelshow waar je vele maanden van je leven verspilt omdat je zo hoopt op de 100000 hoofdprijs? Maar tegelijk ook wel weer de tegenovergestelden bij voorbaat wegzetten als losers.
Ik zaq Floris de prijs gunnen aan Brijan en eerder al aan Senna.
Toen Brijan won wachtte hij geduldig zijn beurt af om Brijan te kunnen feliciteren terwijl velen voordrongen.
Kan iemand het ooit goed doen?
ooh okéquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Topic Report. ALs je een bericht ziet waar men elkaar aanvalt of een post die niet pas binnen de regels van FOK! kan je dat melden. Je ziet naast quote, wijzigen staan en daarnaast zie rapporteer, daar moet je dan op klikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.John deed eerder mee aan 'Million Dollar Island' van SBS6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radek deed eerder mee aan LLDL, daar werd hij gekoppeld aan een Slechtste Chauffeur deelnemer, die op zijn beurt weer de ex is van oud-bondgenoot Bradley, ook hij is in de loods geweest als bezoek van Bradley..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:41 schreef KinKiJan het volgende:
Amber deed eerder meer aan 'X Days Outside' een survival programma van de NPO (powned).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.John deed eerder mee aan 'Million Dollar Island' van SBS6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radek deed eerder mee aan LLDL, daar werd hij gekoppeld aan een Slechtste Chauffeur deelnemer, die op zijn beurt weer de ex is van oud-bondgenoot Bradley, ook hij is in de loods geweest als bezoek van Bradley..de kaartenbak is duidelijk nog niet leegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... en huiver mee![]()
Misschien iets te doen met cultuur.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:34 schreef Chanel5 het volgende:
Raffie is verwend, doet thuis helemaal niets.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: