SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Ja, harder dan van de normale Coca-Colaquote:
Goed punt inderdaadquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:41 schreef Nizno het volgende:
ow en bij cassis wil ik hero en geen fanta cassis...
*Rent naar supermarktquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:42 schreef bitterbal het volgende:
Kabinet wil dat Nederlanders een noodpakket voor 72 uur in huis hebben
Deel dit artikel
Het kabinet vindt dat Nederlanders zich moeten voorbereiden op noodsituaties. Ze zouden zichzelf 72 uur moeten kunnen redden, als bijvoorbeeld de stroom uitvalt. Tot nu toe was de aanbeveling om een noodpakket voor 48 uur in huis te hebben.
https://nos.nl/artikel/25(...)2-uur-in-huis-hebben
Moeten jullie morgen maar gaan regelen jongens
ik kan mezelf wel een week redden zonder stroom.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:42 schreef bitterbal het volgende:
Kabinet wil dat Nederlanders een noodpakket voor 72 uur in huis hebben
Deel dit artikel
Het kabinet vindt dat Nederlanders zich moeten voorbereiden op noodsituaties. Ze zouden zichzelf 72 uur moeten kunnen redden, als bijvoorbeeld de stroom uitvalt. Tot nu toe was de aanbeveling om een noodpakket voor 48 uur in huis te hebben.
https://nos.nl/artikel/25(...)2-uur-in-huis-hebben
Moeten jullie morgen maar gaan regelen jongens
Ik echt nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan mezelf wel een week redden zonder stroom.
Kunnen sommige mensen nog wat van leren.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:44 schreef bitterbal het volgende:
Die cicades zijn zulke fascinerende beestjes. Elke dag beginnen ze op het zelfde tijdstip met hun zang en het hier is vrij oorverdovend. En dan ineens stoppen ze allemaal tegelijk op het zelfde moment. Er is niet eentje die niet op tijd stopt en nog doorzingt
ja en elke dag zelfde tijdstip ook. ze missen nooit een dagquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kunnen sommige mensen nog wat van leren.
awwwwquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:45 schreef essnhills het volgende:
Ik denk dat als alles uitvalt mijn vader mij meteen komt oppikken
Misschien is dat door evolutie zo ontstaan. Als je als koppige cicade gewoon doorzingt terwijl de rest stopt, ben je ineens wel een makkelijk te vinden hapje.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:44 schreef bitterbal het volgende:
Die cicades zijn zulke fascinerende beestjes. Elke dag beginnen ze op het zelfde tijdstip met hun zang en het hier is vrij oorverdovend. En dan ineens stoppen ze allemaal tegelijk op het zelfde moment. Er is niet eentje die niet op tijd stopt en nog doorzingt
merendeel van de dag slapenquote:
Misschien hebben zo nooit tegelijkertijd vakantie, maar hebben ze wel vrije dagen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en elke dag zelfde tijdstip ook. ze missen nooit een dag
quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is dat door evolutie zo ontstaan. Als je als koppige cicade gewoon doorzingt terwijl de rest stopt, ben je ineens wel een makkelijk te vinden hapje.
nee ze doen niet aan vrije dagenquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien hebben zo nooit tegelijkertijd vakantie, maar hebben ze wel vrije dagen.
het klinkt altijd even hardquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ze hebben gewoon niet allemaal dezelfde vrije dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |