Het is geen ponykampquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar niet zo vies als Jane jolien besodemieterd heeft trouwens de andere ook
Daarover verschillen we echt van mening.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar niet zo vies als Jane jolien besodemieterd heeft trouwens de andere ook
ik snap dat ook niet zo goed. Want wat is er mis mee om erin te gaan om bekendheid te krijgen, of om geld te verdienen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:31 schreef Puzzie het volgende:
Jane zit hier voor de famejordy niet uiteraard
Lekker rancuneus dusquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien gaat na BB niet een terasje pakken met Jane.
Ze vinden volgens mij 'oprecht' dat zij de rode loper verdienen. Want de buitenwereld is zo fan van het kartel.........quote:
Ik zit echt weer met verbazing te kijken naar wat daar uit die mondjes komtquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze vinden volgens mij 'oprecht' dat zij de rode loper verdienen. Want de buitenwereld is zo fan van het kartel.........
Geen mentale noch technische bagage. Men is zoals het nest waaruit men voortkomt. Anno 2025 is dit heel triestig!quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Soms vraag ik me echt af of ze wel enig idee hebben wat BB inhoud
Thuis zeker.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu gaat volgende week maar weer eens het spel spelen ... net zoals de vorige keer .. en de keer daarvoor. Toen het ook niet gebeurde.
krijg je misschien stemmen meequote:Op donderdag 6 maart 2025 13:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zit echt weer met verbazing te kijken naar wat daar uit die mondjes komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |