Het is eigenlijk sowieso slecht om te eten vlak voordat je gaat slapen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ken het niet, dus kan er niet over oordelen, maar dan begrijp ik niet dat Jane vannacht met Kiki kaas heeft zitten eten, waar ze zelf van zegt, dat ze die niet mag eten. Wat het ijs betreft, had ze het even na kunnen vragen, voor ze het ging eten.
Dat vind ik dan weer jammer dat Jordy dat zegtquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:16 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy: "Van niemand waren ze toch slecht? Kan mij een worst zijn wat mensen van me vinden"
Mattheus lacht wat
Jordy: "Nee ik zei wel van dat het me niet zo veel kan boeien. Boeit me echt niet. Nee, het zal me echt een worst wezen. Wat zeggen we dan? 'Kan mij 't skeel'n!'"
Mattheus: "Kan mij 't skeel'n! Probleem'n? Poar neem'n!"
Vind ze er allemaal goed mee omgaan. Net wat jordy al eerder zei, 50% mag en en 50% niet. En dat mensen zich er niets van moeten aantrekken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer jammer dat Jordy dat zegt
Het is de manier waarop , Alles voor zijn fans, brieven ,kaarten en dan is deze opmerking over zijn fans niet echt nodig om te makenquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vind ze er allemaal goed mee omgaan. Net wat jordy al eerder zei, 50% mag en en 50% niet. En dat mensen zich er niets van moeten aantrekken.
Hij kan ook bij de anderen gaan zitten toch. Vind het weer een rare onnodige opmerking van hemquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel : Nou, zitten we weer met z'n viertjes, jongens.
ja maar niet zo vies als Jane jolien besodemieterd heeft trouwens de andere ookquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Allemaal over vertrouwen blablabla
Het is een spel he
Het is de bedoeling dat je elkaar wantrouwt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |