Buikpijn krijg je van teveel koolhydraten eten, vooral door de veel teveel gebruikte tarwebloem etc die ze overal voor gebruikt en de bewoners voorzet, daar zijn alle vezels uit, ook de vele pasta's die ze eten is allemaal niet gezond voor je darmfloraquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:43 schreef Koos1958 het volgende:
Jane al de hele ochtend buikpijn en zit nu aan een bord rijst.
Was ik ook aan het denken. Ze uiten er wel erg weinig over.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:39 schreef KinKiJan het volgende:
Ze lijken de tweets ook allemaal wel goed op te pakken. Dat is in voorgaande seizoenen toch wel eens anders geweest
quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat zal het koud zijn in het huis met al dat gepraat over een freeze
in dit geval krijgt Jane waarschijnlijk buikpijn omdat ze gisteren kaas en ijs heeft gegeten en verteld heeft dat ze een lactose intoleratie heeft.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:48 schreef riri het volgende:
[..]
Buikpijn krijg je van teveel koolhydraten eten, vooral door de veel teveel gebruikte tarwebloem etc die ze overal voor gebruikt en de bewoners voorzet, daar zijn alle vezels uit, ook de vele pasta's die ze eten is allemaal niet gezond voor je darmflora
Is het gezondst voor hun. Als je de dag van vandaag aan bb meedoet, weet je al op voorhand dat je op sm uitgekotst gaat worden. Iedereen heeft een mening over je en alles vliegt via een toetsenbord zonder filter de site op. Die haat is er elk jaar opnieuw en is ook echt overdreven.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Was ik ook aan het denken. Ze uiten er wel erg weinig over.
Het stopt alleen ook wel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh wat raar zeg. Rijst is licht verteerbaar en daarom perfect als je buikpijn hebt.
Ze eten veel te weinig vezelrijk voedsel, alle bewoners klagen voortdurend over buikpijn, dat komt door het eenzijdig geraffineerde voedsel wat ze eten (veel teveel bloem waar alle vezels uitgezeefd zijn)quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:50 schreef Verida het volgende:
[..]
in dit geval krijgt Jane waarschijnlijk buikpijn omdat ze gisteren kaas en ijs heeft gegeten en verteld heeft dat ze een lactose intoleratie heeft.
en niet alle buikpijn komt door teveel koolhydraten, als dat zo was had je geen internisten meer nodig maar alleen dietisten.
natuurlijk, vandaar ook al die verse groentes van de afgelopen tijd en de minimaal 2 stuks fruit.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:57 schreef riri het volgende:
[..]
Ze eten veel te weinig vezelrijk voedsel, alle bewoners klagen voortdurend over buikpijn, dat komt door het eenzijdig geraffineerde voedsel wat ze eten (veel teveel bloem waar alle vezels uitgezeefd zijn)
Oke wist niet dat het zo werkte. Ik eet juist helemaal niets als ik buikpijn heb of last van mijn darmenquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Die buikpijn zal komen van de lactose die ze gisteren binnen heeft gekregen
vanmorgen al grapefruit gegeten en dan nu rijst, dat helpt misschien om de darmen door te laten werken zodat die lactose weer haar lijf uitgaat.
Exact, maar mensen die geen lactose intolerantie hebben trekken die klachten meestal in het belachelijke en weten totaal niet in welke vormen die zich manifesteren...quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:50 schreef Verida het volgende:
[..]
in dit geval krijgt Jane waarschijnlijk buikpijn omdat ze gisteren kaas en ijs heeft gegeten en verteld heeft dat ze een lactose intoleratie heeft.
en niet alle buikpijn komt door teveel koolhydraten, als dat zo was had je geen internisten meer nodig maar alleen dietisten.
Het is net Sharice die nu voortdurend alludeert op de tweets over haar. Heeft het er duidelijk moeilijk mee.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:05 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice: "Ik ga mij vlug binnen leggen, dan klopt mijn tweet."
Vind het wel humor, beter zo dan er uren om zitten 'bleiten'
Klopt.....ook al komt het op hetzelfde neer...beter zo dan lopen piepen of ontkennen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:05 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice: "Ik ga mij vlug binnen leggen, dan klopt mijn tweet."
Vind het wel humor, beter zo dan er uren om zitten 'bleiten'
De draak ermee steken met wat zelfspot komt op hetzelfde neer als erom huilen? Ok..quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt.....ook al komt het op hetzelfde neer...beter zo dan lopen piepen of ontkennen.
Nee, maar het laat je ook niet koud....dat bedoel ik ermee te zeggen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De draak ermee steken met wat zelfspot komt op hetzelfde neer als erom huilen? Ok..
Ik ken het niet, dus kan er niet over oordelen, maar dan begrijp ik niet dat Jane vannacht met Kiki kaas heeft zitten eten, waar ze zelf van zegt, dat ze die niet mag eten. Wat het ijs betreft, had ze het even na kunnen vragen, voor ze het ging eten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:04 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Exact, maar mensen die geen lactose intolerantie hebben trekken die klachten meestal in het belachelijke en weten totaal niet in welke vormen die zich manifesteren...
'k Heb het zelf al meer dan 15 jaar en de mensen die ik ken die het willen en kunnen begrijpen zijn op de vingers van 1 hand te tellen en dan heb ik er nog over...
het is geen kleintje en vindt hem best wel ielig waarschijnlijk heeft hij het nodig.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:12 schreef Inka het volgende:
[..]
Wat kan die kerel eten. Net een prullenbak, trapje op zijn voet en zijn mond gaat open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |