Vraag me echt af of ze een bord voor hun kop hebben.... Jane wakker geschut Sharice moet wat gaan doen en Pootje niet te vertrouwen Acxel alleen met het spel bezig zijn,,,,quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:32 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice zegt de ergste zijn wel op hun niet op ons.
Ahaquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:27 schreef KinKiJan het volgende:
Alle tweets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad het klopte welquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze kunnen het nooit goed doen. Waar ze hun berichten ook vandaan halen.
Ik vind de meeste berichten best on-point. Hoewel ook wel weer gedateerd inderdaad.
Vond ze allemaal niet erg en wel iets van waarheid in zitten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vraag me echt af of ze een bord voor hun kop hebben.... Jane wakker geschut Sharice moet wat gaan doen en Pootje niet te vertrouwen Acxel alleen met het spel bezig zijn,,,,
Maar de andere zijn veel erger......
Zelfreflexi in dat groepje is nogal geringquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vraag me echt af of ze een bord voor hun kop hebben.... Jane wakker geschut Sharice moet wat gaan doen en Pootje niet te vertrouwen Acxel alleen met het spel bezig zijn,,,,
Maar de andere zijn veel erger......
Eens , ik vond ze wel treffend bij de persoon en niet zo negatief als wat je soms op SM leest.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vond ze allemaal niet erg en wel iets van waarheid in zitten.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je bedoeld dat hij zegt Dat Jordy een kneus is?
quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nu na de tweets van en over elkaar, zou ik wel leuk vinden als ze wat filmpjes over zichzelf te zien krijgen met nare uitspraken over elkaar. Beetje sensa![]()
Ik zie hem heel erg genieten, of in de sauna of in de zonquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:39 schreef Koos1958 het volgende:
Axel richt zich weer naar de kijkers dat hij meer aan het genieten is en minder met spel bezig.
Juist.....maar niet volgens Sharice....quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vond ze allemaal niet erg en wel iets van waarheid in zitten.
Hij doet zijn best zich te verbeterenquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:39 schreef Koos1958 het volgende:
Axel richt zich weer naar de kijkers dat hij meer aan het genieten is en minder met spel bezig.
Van mij hadden ze allemaal wel even "erg/juicy" mogen zijn. Gaat me niet om kartel vs de andere, want vind het ook een groot verschil tussen die van Jane en Axel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze kunnen het nooit goed doen. Waar ze hun berichten ook vandaan halen.
Ik vind de meeste berichten best on-point. Hoewel ook wel weer gedateerd inderdaad.
En het andere groepje ervan betichten dat ze niet tegen hun verlies kunnen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:41 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice nu ook sarcastisch over de rankings van de kijkers
Oh dus dat is BB een lange betaalde vakantiequote:Op donderdag 6 maart 2025 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie hem heel erg genieten, of in de sauna of in de zonVakantieland dat BB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die buikpijn zal komen van de lactose die ze gisteren binnen heeft gekregenquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:43 schreef Koos1958 het volgende:
Jane al de hele ochtend buikpijn en zit nu aan een bord rijst.
Oh wat raar zeg. Rijst is licht verteerbaar en daarom perfect als je buikpijn hebt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:43 schreef Koos1958 het volgende:
Jane al de hele ochtend buikpijn en zit nu aan een bord rijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |