Het maakt volgens mij niet eens meer uit of Trump nu wel of niet een Russische asset is. Het effect is linksom of rechtsom hetzelfde.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ofwel ontzettend stupide, ofwel georchestreerde geopolitieke zelfmoord. Allebei te bizar voor woorden.
Het lijkt erop dat Europa voor de USA een andere bondgenoot Turkye vaster aan zich heeft gebondenquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Kost zeker een ton. En welke activist wordt nu zozeer aangesproken door dit thema specifiek?
quote:Hamas beschuldigt Trump ervan dat hij met zijn dreigementen het staakt-het-vuren alleen maar verder in gevaar brengt. ,,Als hij de gijzelaars wil vrijlaten, moet hij Netanyahu onder druk zetten om onderhandelingen te beginnen over de tweede fase van de overeenkomst", aldus Hamas-woordvoerder Hazem Qassem.
quote:Turkije wil soldaten leveren voor vredesmacht Oekrane; Erdogan ziet grote rol voor Turkse leger in Europese defensie
author avatar
Maarten van Aalderen
5 min geledenin Buitenland
Ankara - Turkije zou wel eens een belangrijke rol kunnen gaan spelen bij een eventuele internationale vredesmacht in Oekrane.
Het land sluit de mogelijkheid van het zenden van Turkse soldaten naar het belaagde land niet uit.
Dit was vorige week door het persbureau Bloomberg gemeld, maar is nu door een woordvoerder van het Turkse ministerie van Defensie bevestigd.
Turkije heeft meerdere keren geprobeerd om tot een vredesakkoord tussen Rusland en Oekrane te komen. Verder stelt Turkije dat het land onontbeerlijk is om de Europese veiligheid te garanderen..
Ankara wil nog altijd aansluiting bij de EU en wil dat het wordt betrokken bij de gezamenlijke Europese defensie.
,,In een tijd waarin de bezorgdheid over de veiligheid in Europa toeneemt, is de volledige deelname van ons land aan de defensie-inspanningen van de EU essentieel voor Europa om wereldspeler te worden", aldus de persadviseur van het Turkse ministerie van Defensie Aktrk.
Turkije zit niet in de EU.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat Europa voor de USA een andere bondgenoot Turkye vaster aan zich heeft gebonden
Turkije wil een grote speler worden in de EU ,
EU moet iets minder Israel en iets meer voor zichzelf gaan zorgen
[..]
[..]
Jill Stein is gewoon een asset. Dat mens komt alleen maar tevoorschijn bij verkiezingen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:50 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het maakt volgens mij niet eens meer uit of Trump nu wel of niet een Russische asset is. Het effect is linksom of rechtsom hetzelfde.
Overigens ben ik weer wel rechts genoeg om de waterverfgekleurde Jill Stein stemmers te jennen over hun afkeer van Harris 😈
En dan hoppa, door naar Den Haag!quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
Net nog geprobeerd, maar Poetin vond ons niet belangrijk genoeg om naar Ryiaad te komen.
Laat Poetin nu eerst maar naar Brussel komen om daar te vragen of we alsjeblieft willen stoppen.
Zo'n doek. Echt niet het verbaasd mij altijd dat het zo goedkoop is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Kost zeker een ton. En welke activist wordt nu zozeer aangesproken door dit thema specifiek?
Ik ben benieuwd of ze Trump de opdracht durven geven in te grijpen.quote:https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ljphjnjivc25
Called Napoleon and Hitler Macron's predecessors. Russia's Foreign Minister Lavrov seems to be having some kind of spring flare-up after the French President's speech yesterday.
https://t.me/c/1377735387/3889
Turkije zit wel op het netvlies van Poetin, kan ie viaTurkije weer naar Syriequote:
Hmmm... Ik heb een deja vuquote:
Ik heb geen geluid op het werk maar waarom heeft hij een zwart kruis op zijn hoofd?quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:02 schreef oheng het volgende:
Jezus Christus, houdt het dan nooit op met stompzinnige gekte uit het trump circus???
Bekijk deze YouTube-video
Het lijkt inderdaad wat voorbarig d manier waarop Macron zich gister uitliet, waar Zelensky vooralsnog de russen en Poetin negeert, eventuele onderhandelingen frustreert met het gevolg dat de VS (Trump) min of meer de handen van het conflict aftrekt.quote:Parijs heeft donderdag aangekondigd dat Frankrijk Oekrane kan helpen met militaire inlichtingen. De VS zijn daar voorlopig mee gestopt omdat president Volodymyr Zelensky eerst zou moeten tonen dat hij serieus bereid is over vrede te praten met Rusland.
https://www.msn.com/nl-nl(...)48ac8518f6760b&ei=22
Ik heb geen geluid op het werk maar waarom heeft hij een zwart kruis op zijn hoofd?quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:02 schreef oheng het volgende:
Jezus Christus, houdt het dan nooit op met stompzinnige gekte uit het trump circus???
Bekijk deze YouTube-video
Ik denk dat ze dat onder al wel is.quote:
Als je drie keer raakt mag je one-hundred-aaaaaand-eeeeeiightyyyyyyyy roepen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid op het werk maar waarom heeft hij een zwart kruis op zijn hoofd?
Heeft hij ook carnaval gevierd?
Ik vind het niet heel bizar dat de westerse wereld dat vreest hoor, gezien het precedent van de president.quote:
Trump en Rusland negeren ons toch ook. Waarom blijf jij toch steeds in het eigen nest schijten, met je walgelijke both sides-gelul.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:23 schreef Scjvb het volgende:
Kremlin vindt dat Macron contact met werkelijkheid kwijt is
Om alvast deze quote uit het volgende artikel aan te halen:
[..]
Het lijkt inderdaad wat voorbarig d manier waarop Macron zich gister uitliet, waar Zelensky vooralsnog de russen en Poetin negeert, eventuele onderhandelingen frustreert met het gevolg dat de VS (Trump) min of meer de handen van het conflict aftrekt.
Ik vond zijn posts met duizenden smilies toch sterker, dit is het niet helemaal.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:27 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Trump en Rusland negeren ons toch ook. Waarom blijf jij toch steeds in het eigen nest schijten, met je walgelijke both sides-gelul.
Wat is de volgende stap? Wapens leveren aan Rusland? Amerikaanse militairen die zij aan zij vechten met de Russen? Man man man.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het niet heel bizar dat de westerse wereld dat vreest hoor, gezien het precedent van de president.
Het was aswoensdag, een of ander katholieke boetedoening tussen idd carnaval/vasten en pasen in. Dit kruis wordt doorgaans uitgedeeld door een geestelijke in een kerk.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid op het werk maar waarom heeft hij een zwart kruis op zijn hoofd?
Heeft hij ook carnaval gevierd?
Denk hier anders op een later tijdstip/andere dag nog eens over na. Maak u niet zo druk zeg!quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:27 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Trump en Rusland negeren ons toch ook. Waarom blijf jij toch steeds in het eigen nest schijten, met je walgelijke both sides-gelul.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:34 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Denk hier anders op een later tijdstip/andere dag nog eens over na. Maak u niet zo druk zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |