abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216947144
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:46 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ofwel ontzettend stupide, ofwel georchestreerde geopolitieke zelfmoord. Allebei te bizar voor woorden.
Het maakt volgens mij niet eens meer uit of Trump nu wel of niet een Russische asset is. Het effect is linksom of rechtsom hetzelfde.

Overigens ben ik weer wel rechts genoeg om de waterverfgekleurde Jill Stein stemmers te jennen over hun afkeer van Harris 😈
  donderdag 6 maart 2025 @ 12:56:56 #52
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_216947243
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:48 schreef LXIV het volgende:

[..]
Kost zeker een ton. En welke activist wordt nu zozeer aangesproken door dit thema specifiek?
Het lijkt erop dat Europa voor de USA een andere bondgenoot Turkye vaster aan zich heeft gebonden

Turkije wil een grote speler worden in de EU ,
EU moet iets minder Israel en iets meer voor zichzelf gaan zorgen
quote:
Hamas beschuldigt Trump ervan dat hij met zijn dreigementen het staakt-het-vuren alleen maar verder in gevaar brengt. ,,Als hij de gijzelaars wil vrijlaten, moet hij Netanyahu onder druk zetten om onderhandelingen te beginnen over de tweede fase van de overeenkomst", aldus Hamas-woordvoerder Hazem Qassem.
quote:
Turkije wil soldaten leveren voor vredesmacht Oekrane; Erdogan ziet grote rol voor Turkse leger in Europese defensie
author avatar
Maarten van Aalderen

5 min geledenin Buitenland

Ankara - Turkije zou wel eens een belangrijke rol kunnen gaan spelen bij een eventuele internationale vredesmacht in Oekrane.

Het land sluit de mogelijkheid van het zenden van Turkse soldaten naar het belaagde land niet uit.

Dit was vorige week door het persbureau Bloomberg gemeld, maar is nu door een woordvoerder van het Turkse ministerie van Defensie bevestigd.

Turkije heeft meerdere keren geprobeerd om tot een vredesakkoord tussen Rusland en Oekrane te komen. Verder stelt Turkije dat het land onontbeerlijk is om de Europese veiligheid te garanderen..

Ankara wil nog altijd aansluiting bij de EU en wil dat het wordt betrokken bij de gezamenlijke Europese defensie.

,,In een tijd waarin de bezorgdheid over de veiligheid in Europa toeneemt, is de volledige deelname van ons land aan de defensie-inspanningen van de EU essentieel voor Europa om wereldspeler te worden", aldus de persadviseur van het Turkse ministerie van Defensie Aktrk.

Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_216947333
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:56 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Het lijkt erop dat Europa voor de USA een andere bondgenoot Turkye vaster aan zich heeft gebonden

Turkije wil een grote speler worden in de EU ,
EU moet iets minder Israel en iets meer voor zichzelf gaan zorgen
[..]
[..]

Turkije zit niet in de EU.
pi_216947407
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:50 schreef HiZ het volgende:

[..]
Het maakt volgens mij niet eens meer uit of Trump nu wel of niet een Russische asset is. Het effect is linksom of rechtsom hetzelfde.

Overigens ben ik weer wel rechts genoeg om de waterverfgekleurde Jill Stein stemmers te jennen over hun afkeer van Harris 😈
Jill Stein is gewoon een asset. Dat mens komt alleen maar tevoorschijn bij verkiezingen.
  donderdag 6 maart 2025 @ 13:14:09 #55
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_216947435
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:41 schreef Ulx het volgende:

[..]
Net nog geprobeerd, maar Poetin vond ons niet belangrijk genoeg om naar Ryiaad te komen.
Laat Poetin nu eerst maar naar Brussel komen om daar te vragen of we alsjeblieft willen stoppen.
En dan hoppa, door naar Den Haag!
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_216947444
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:48 schreef LXIV het volgende:

[..]
Kost zeker een ton. En welke activist wordt nu zozeer aangesproken door dit thema specifiek?
Zo'n doek. Echt niet het verbaasd mij altijd dat het zo goedkoop is.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_216947450
Lavrov is ook in paniek.

quote:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ljphjnjivc25

Called Napoleon and Hitler Macron's predecessors. Russia's Foreign Minister Lavrov seems to be having some kind of spring flare-up after the French President's speech yesterday.
https://t.me/c/1377735387/3889
Ik ben benieuwd of ze Trump de opdracht durven geven in te grijpen.
  donderdag 6 maart 2025 @ 13:16:48 #58
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_216947455
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:05 schreef Ulx het volgende:

[..]
Turkije zit wel op het netvlies van Poetin, kan ie viaTurkije weer naar Syrie
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_216947478
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:11 schreef Ulx het volgende:
Jill Stein
Hmmm... Ik heb een deja vu

Jill Stein refused to call Russian President Vladimir Putin a war criminal.

Maar Netanyahu en Assad oorlogs misdadigers noemen is dan weer geen enkel probleem. Ik vermoed Zelesnky ook.
pi_216947493
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:02 schreef oheng het volgende:
Jezus Christus, houdt het dan nooit op met stompzinnige gekte uit het trump circus???

Bekijk deze YouTube-video
Ik heb geen geluid op het werk maar waarom heeft hij een zwart kruis op zijn hoofd?
Heeft hij ook carnaval gevierd?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_216947508
twitter

Bizar.
  donderdag 6 maart 2025 @ 13:23:48 #62
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_216947512
Kremlin vindt dat Macron contact met werkelijkheid kwijt is

Om alvast deze quote uit het volgende artikel aan te halen:
quote:
Parijs heeft donderdag aangekondigd dat Frankrijk Oekrane kan helpen met militaire inlichtingen. De VS zijn daar voorlopig mee gestopt omdat president Volodymyr Zelensky eerst zou moeten tonen dat hij serieus bereid is over vrede te praten met Rusland.

https://www.msn.com/nl-nl(...)48ac8518f6760b&ei=22
Het lijkt inderdaad wat voorbarig d manier waarop Macron zich gister uitliet, waar Zelensky vooralsnog de russen en Poetin negeert, eventuele onderhandelingen frustreert met het gevolg dat de VS (Trump) min of meer de handen van het conflict aftrekt.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_216947515
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:02 schreef oheng het volgende:
Jezus Christus, houdt het dan nooit op met stompzinnige gekte uit het trump circus???

Bekijk deze YouTube-video
Ik heb geen geluid op het werk maar waarom heeft hij een zwart kruis op zijn hoofd?
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:32 schreef polderturk het volgende:
Scheer deze slet kaal.

[ x ]
Ik denk dat ze dat onder al wel is.
pi_216947525
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Als je drie keer raakt mag je one-hundred-aaaaaand-eeeeeiightyyyyyyyy roepen.
  Redactie Sport donderdag 6 maart 2025 @ 13:26:31 #65
274204 crew  Mexicanobakker
pi_216947550
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:23 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Bizar.
Ik vind het niet heel bizar dat de westerse wereld dat vreest hoor, gezien het precedent van de president.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_216947558
quote:
11s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:23 schreef Scjvb het volgende:
Kremlin vindt dat Macron contact met werkelijkheid kwijt is

Om alvast deze quote uit het volgende artikel aan te halen:
[..]
Het lijkt inderdaad wat voorbarig d manier waarop Macron zich gister uitliet, waar Zelensky vooralsnog de russen en Poetin negeert, eventuele onderhandelingen frustreert met het gevolg dat de VS (Trump) min of meer de handen van het conflict aftrekt.
Trump en Rusland negeren ons toch ook. Waarom blijf jij toch steeds in het eigen nest schijten, met je walgelijke both sides-gelul.
  Redactie Sport donderdag 6 maart 2025 @ 13:27:45 #67
274204 crew  Mexicanobakker
pi_216947568
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:27 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Trump en Rusland negeren ons toch ook. Waarom blijf jij toch steeds in het eigen nest schijten, met je walgelijke both sides-gelul.
Ik vond zijn posts met duizenden smilies toch sterker, dit is het niet helemaal.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_216947571
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik vind het niet heel bizar dat de westerse wereld dat vreest hoor, gezien het precedent van de president.
Wat is de volgende stap? Wapens leveren aan Rusland? Amerikaanse militairen die zij aan zij vechten met de Russen? Man man man.
pi_216947575
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:05 schreef Ulx het volgende:

[..]
Erdogan zit wel op dezelfde lijn. Echt vervelend is dat ook niet.
pi_216947600
Ik ben blij dat andere gezagsdragers in Europa wel wakker zijn en zich klaar willen maken voor een periode zonder de Amerikaanse backing, omdat Trump ondertussen wel heel duidelijk heeft gemaakt wiens belangen hij dient in Oekrane. Zo niet Schoofhond, die Wilders moet papegaaien, "wij kunnen het niet, wij willen het niet doen zonder Amerikanen".

Trump team now making direct contact with Zelensky opponents in Ukraine; Trump warning ordinary Gazans they will be wiped out (or ethnically cleansed); on top of tariffs on countries historically considered allies, claims on friendly territories like 🇨🇦 🇩🇰 and #vileVance whacking 🇬🇧 🇫🇷 military. But Trump yet to make a single criticism or demand of Putin. It is hard to see how long anyone can go on pretending that he is a reliable ally, or indeed any kind of ally. I get why @Keir_Starmer and others have to say the words. But the reality is chilling. Macron speech last night excellent. Merz saying the right things ahead of taking office. Starmer been vg. Europe really has to get its act together fast. And we are part of Europe. As is Ukraine.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216947604
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Het was aswoensdag, een of ander katholieke boetedoening tussen idd carnaval/vasten en pasen in. Dit kruis wordt doorgaans uitgedeeld door een geestelijke in een kerk.
Redelijk normaal in bepaalde landen, maar als politicus op nationale TV is dit niets anders dan een schaamteloze "kijk mij eens een goede katholiek zijn". Tenenkrommend.
pi_216947605
twitter

Scholz kan ook beter koud afdouchen en door de zijdeur weg. Compleet irrelevant figuur.
  donderdag 6 maart 2025 @ 13:34:23 #73
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_216947654
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:27 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Denk hier anders op een later tijdstip/andere dag nog eens over na. Maak u niet zo druk zeg! :{w
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_216947666
quote:
7s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:34 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Denk hier anders op een later tijdstip/andere dag nog eens over na. Maak u niet zo druk zeg! :{w
:') _
  donderdag 6 maart 2025 @ 13:35:57 #75
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216947669
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:23 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Bizar.
Is allang al gebeurd, er stonden dozen met confidential info op de wc's van zijn appartement in Mar-a-Lago.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')