quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:18 schreef dikkedaniel het volgende:
Wat is het grootste voorwerp wat iemand hier wel.eens heeft ingebracht?
En heeft iemand wellus vuurpijlen afgestoken vanuit zn aars?
Zag daar ooit eens een video van.
Mijn ervaring is toch wel dat de meeste deze mening hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:11 schreef roos94 het volgende:
Ooit weleens zo'n anus toy geprobeerd ik vind het verschrikkelijk. Ik wil niets daar in. Ook geen vinger of wat dan ook.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:13 schreef Cockwhale het volgende:
Alleen M&M's zodat je zus ze met d'r tong eruit kon vissen. Genot!
Nee, dan liever een MARS je stopt toch geen M&M's in je aars?quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:13 schreef Cockwhale het volgende:
Alleen M&M's zodat je zus ze met d'r tong eruit kon vissen. Genot!
Hoezo de meeste? Hommos vinden het toch fijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:31 schreef verbijstering het volgende:
Dit voelt voor mij altijd als zo een hellend vlak, of je vind een manier om het soms een onderdeel te maken tussen seks tussen jou en partner en het speciaal te houden of je doet het constant en wilt alleen maar groter. (en daar is een lichaam niet voor gemaakt).
[..]
Mijn ervaring is toch wel dat de meeste deze mening hebben.
Goed dat je het geprobeerd hebt, kan afvinden en dan nooit meer doen
Dan ben je op zijn minst bi.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:17 schreef dikkedaniel het volgende:
Je bent pas homo als je je veelvuldig anaal laat nemen en niet op vrouwen valt. Af en toe 'experimenteren' valt hier niet onder en is gewoon deel van het proces om je seksueel vrij te voelen
Jezus... die kan vast geen kinderen meer produceren. Letterlijk niet.quote:
Als Ajaxied stop je een compleet Feyenoord elftal in je hol? Das wel de ultieme zelfkastijding.....quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:10 schreef damsco het volgende:
Mega bonken, het liefst alle 11. Dan ben ik de twaalfde man!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:05 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Als Ajaxied stop je een compleet Feyenoord elftal in je hol? Das wel de ultieme zelfkastijding.....
Benieuwd naar je input tijdens de kampioenswedsrtijd in 3 weken, moet wel iets wedstrijdverrekkend zijn! Alles voor het teamquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:16 schreef damsco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze megabonken doe ik alleen op een match day
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:49 schreef Helenattenek het volgende:
Die 1,5 liter colaflessen van tegenwoordig zijn wel fijn gevormdDoe het niet, voor je het weet ben je het onderwerp van een topic als dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KLB / [med] wat ik vandaag toch weer mee maakte
quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:49 schreef Helenattenek het volgende:
Die 1,5 liter colaflessen van tegenwoordig zijn wel fijn gevormdSchijt je ze dan ook uit in de supermarkt, voor statiegeld? Van het ene gat in het andere?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik probeer elke keer een aantal flessen in het schap en degene die het fijnste aanvoelt Neem ik gratis Mee naar huis. Maar statiegeld bewaren geeft alleen maar Rommel in je huis daar doe ik Niet aanquote:Op woensdag 9 april 2025 08:13 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Schijt je ze dan ook uit in de supermarkt, voor statiegeld? Van het ene gat in het andere?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |