Prettig dat ze meerdere opties hebben zo kunnen Klaver en Peeters op de 400m strijden om de winst.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:04 schreef E.T. het volgende:
Wat een bijzondere samenstelling van het team was dit trouwens..
Ze wilden niemand opstellen die mee doet met individuele nummers, dan kom je op dit uit.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:04 schreef E.T. het volgende:
Wat een bijzondere samenstelling van het team was dit trouwens..
Niet de koning?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:14 schreef Felagund het volgende:
Dafne Coulthard mag de plakken uitrijken.
En dan win je dus ook, wat best wel een luxe is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze wilden niemand opstellen die mee doet met individuele nummers, dan kom je op dit uit.
Ja, was ook met een 'b-team' voldoende.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:20 schreef Remco het volgende:
[..]
En dan win je dus ook, wat best wel een luxe is.
Nee, die stopt altijd met afspelen zodra de stream uit de lucht gaat.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
https://nos.nl/livestream(...)icatie-verspringen-m
Hier kun je gewoon nog terugspoelen voor de stream van vandaag, of bedoel je dat niet?
Te dicht op het WK.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:05 schreef mitt het volgende:
[..]
Klinkt logisch dat hij er niet is.
Heeft hij ergens een reden gegeven?
Toen hadden ze het apart bewaard in een nieuwsbericht, maar volgens mij doen ze dit in het algemeen niet bij de NOS.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, die stopt altijd met afspelen zodra de stream uit de lucht gaat.
Een paar weken terug meen ik bij het schaatsen gelezen te hebben dat de streams voortaan ook terug te kijken zijn, maar dat kan ik niet meer terugvinden.
Nu maakt het in dit geval niet zoveel uit omdat het ook op tv is geweest en dat wel terug te kijken is, maar zou toch handig zijn om te weten of en waar je de streams kunt vinden.
Echt? Ik dacht een week.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
11 dagen is wel iets meer dan een week
Helaas is het kantoordag en kijk ik pas een stuk later terug. Flopshow.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:55 schreef wimderon het volgende:
Ik mis een type @:Mexicanobakker, @:Frozen-Assassin met forecasts voor een potentieel knallende zevenkamp tussen Skotheim, Ehammer, Steinforth en Erm.
Hij loopt in ieder geval in de goede baan!quote:
Nee, een week heeft maar 8 dagenquote:
Hoe gaat Lieke dit nog wegchoken, vast door in de finale ineens met een 22.7 te starten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |