SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow hehequote:Op woensdag 5 maart 2025 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou dat wil ik ook weer niet zeggen![]()
![]()
Je begon gewoon meteen in hoofdletters zonder het normaal te vragen hee en toen was ik er al klaar mee hee en ik blijft er klaar mee heequote:Op woensdag 5 maart 2025 20:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Zal wel ffkes reageren wat je over mij gezegd, ik heb je 100x gevraagd mij te stoppen te taggen en dat deed je niet, dus nou niet gaan miepen, Nee heb er geen pm over gestuurd naar je, moet dat dan? vroeg het gewoon hier constant, lees het maar na. Ja op gegeven moment vroeg ik het op een minder leuke toon
Nou kijk maar wat je verder doet!
en die kansloze kut act van jou die mag alles en als iemand wat soortgelijks doet dan moet ie stoppen hee.
Best triest dat je nooit een keer naar je eigen aandeel kunt kijken maar het ga je goed Huilie![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat jij zoiets zegt.... Ik sta versteld![]()
![]()
Het zou fijn zijn als je vanaf je mobiel direct een foto kunt maken en uploaden. Dat zou pas fijn zijn. @Danny![]()
Kan welquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:54 schreef KoningWouter het volgende:
Het zou fijn zijn als je vanaf je mobiel direct een foto kunt maken en uploaden. Dat zou pas fijn zijn. @:Danny
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
https://postimages.org/nl/
Daar je foto uploaden en kiezen voor directe link.. en die link tussen [img] [/img] zetten
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: