Er moet echt teringveel gebeuren. Huidige selectie:quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zal wel veel bij moeten hoor. Een LCV, RCV, 10, rechtsbuiten en spits sowieso.
En er moeten heel veel dure spelers gedumpt worden, Nieuwkoop, Ueda, Zerrouki, Ivanusec, Bijlow, Stengs, Lopez, Bullaude en Trauner moet je eigenlijk allemaal wegdoen gezien hun huidige salarissen. Zeker als je bedenkt hoeveel dat pakketje al heeft gekost, sportief heeft opgeleverd en hoeveel je er nu nog maar voor krijgt zijn dat stevige afschrijvingen.
Voor (hopelijk) veel geld verkopen:quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Er moet echt teringveel gebeuren. Huidige selectie:
1 Justin Bijlow
2 Bart Nieuwkoop
3 Thomas Beelen
4 In-beom Hwang
5 Gijs Smal
6 Ramiz Zerrouki
7 Jakub Moder
8 Quinten Timber
9 Ayase Ueda
10 Calvin Stengs
11 Quilindschy Hartman
14 Igor Paixo
15 Facundo Gonzlez
16 Hugo Bueno
17 Luka Ivanusec
18 Gernot Trauner
19 Julin Carranza
20 Jeyland Mitchell
21 Plamen Andreev
22 Timon Wellenreuther
23 Anis Hadj Moussa
25 Shiloh 't Zand
26 Givairo Read
27 Antoni Milambo
28 Oussama Targhalline
29 Santiago Gimenez
30 Jordan Lotomba
31 Stphano Carrillo
33 Dvid Hancko
34 Chris-Kvin Nadje
38 Ibrahim Osman
39 Liam Bossin
49 Zepiqueno Redmond
Vervolgend een heel batiljon verhuurde spelers waarvan de meesten komend seizoen ook nergens voor in aanmerking komen:
- Leo Sauer (NAC)
- Gjivai Zechil (Sparta)
- Marcus Pedersen (Torino)
- Marcos Lpez (FC Kopenhagen)
- Ezequiel Bullaude (Fortuna Sittard)
- Neraysho Kasanwirjo (Rangers)
- Thomas van den Belt (CD Castellon)
- Mimeirhel Benita (Heracles Almelo)
- Ilias Sebaoui (Heerenveen)
- Antef Tsoungui (Leuven)
- Devin Haen (FC Dordrecht)
- Jayden Slory (FC Dordrecht)
- Mannou Berger (FC Dordrecht)
- Jayson Ezeb WIE?!) (FC Dordrecht)
- Mikki van Sas (Vitesse)
En dan hebben we de laatste tijd er nog vaak spelers van Jong bij zitten die in theorie door zouden kunnen groeien:
- Aymen Sliti
- Ismail Ka
- Thijs Kraaijeveld
- Jan Plug
- Tobias van den Elshout
- Djomar Giersthove
Heb je het over 47+6 spelers, waarvan je er volgend jaar eigenlijk maar een stuk of 15 bij Feyenoord zou willen zien. Van die 15 zijn er dan vervolgens nog een paar die (zeer) waarschijnlijk (Hancko, Timber, Paixao, Bueno) weg gaan, of waar je vanaf zal moeten zien te komen (Bijlow, Stengs).
Eerlijk gezegd heb ik er richting komende zomer niet zo heel veel vertrouwen in, met nog altijd geen volwaardige TD en Te Kloese die altijd leg te slapen - op vakantie in Mexico.
Grotendeels wel mee eens. Maar van die 18:quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor (hopelijk) veel geld verkopen:
Hancko, Timber, Paixo
Tegen elk aannemelijk bod verkopen:
Bijlow, Nieuwkoop Stengs, Ivanusec, Ueda, 't Zand, Nadje, Pedersen, Lopez, Bullaude, Kasanwirjo, Van den Belt, Sebaoui, Tsoungui, Van Sas
Terug laten keren:
Bueno, Gonzalez, Osman
(Opnieuw) verhuren:
Carillo, Redmond, Zechil, Benita, Haen, Slory, Berger
Dan hou je over:
1. Wellenreuther
2. Andreev
3. Bossin
4. Read
5. Trauner
6. Beelen
7. Mitchell
8. Lotomba
9. Hartman
10. Smal
11. Hwang
12. Moder
13. Zerrouki
14. Targhelline
15. Milambo
16. Hadj Moussa
17. Carranza
18. Sauer
Die 6 jeugdspelers mogen mooi bij Jong Feyenoord in de 2e divisie spelen (hopelijk)
Ik zou geen 15 nieuwe spelers willen halen nadat je dit seizoen in 2 fases al zoveel spelers hebt gehaald, dus een beetje continuteit is wel lekker. Trauner is meer een mentor, op zich heb je ook RCVs genoeg. Misschien Berger houden ipv verhuren, weet niet hoe goed hij het doet bij Dordrecht. Zerrouki en Carranza zijn wel lastig want ze zijn niet goed genoeg voor de basis maar wel prima back ups.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Grotendeels wel mee eens. Maar van die 18:
- Gaat Bossin gewoon terug naar Dordrecht
- Is Trauner fysiek wel een beetje klaar
- Mag ik hopen dat je Zerrouki weet te dumpen
- Vraag ik me af of je Andreev niet gewoon lekker ergens minuten moet laten maken
- Leek Carranza me nogal ongeduldig - niet het typen wat op de bank wil zitten
Het zal ook inderdaad niet haalbaar zijn, maar je moet echt wel zo veel mogelijk snijden in de spelers die tekort komen. Zerrouki komt simpelweg tekort en is veel te duur voor de bank. Carranza wil niet op de bank blijven. Trauner is waarschijnlijk wel te duur als hij fysiek volgend jaar nog (veel) minder kan brengen. Hoop uitdagingenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou geen 15 nieuwe spelers willen halen nadat je dit seizoen in 2 fases al zoveel spelers hebt gehaald, dus een beetje continuteit is wel lekker. Trauner is meer een mentor, op zich heb je ook RCVs genoeg. Misschien Berger houden ipv verhuren, weet niet hoe goed hij het doet bij Dordrecht. Zerrouki en Carranza zijn wel lastig want ze zijn niet goed genoeg voor de basis maar wel prima back ups.
Een aantal daarvan kunnen nooit ergens anders zoveel verdienen als hier, die zitten gewoon hun contract uit.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:38 schreef hhh38 het volgende:
Tegen elk aannemelijk bod verkopen:
Bijlow, Nieuwkoop Stengs, Ivanusec, Ueda, 't Zand, Nadje, Pedersen, Lopez, Bullaude, Kasanwirjo, Van den Belt, Sebaoui, Tsoungui, Van Sas
Zerrouki en Trauner zijn een beetje te dure back-ups, en eigenlijk ook niet goed genoeg meer. Voor Zerrouki zijn plek heb je inmiddels twee betere spelers (Targhalline en Moder), dus die lijkt mij nu nutteloos. Trauner is inmiddels echt te oud/traag en zo vaak geblesseerd. Bovendien zullen ze zelf ook wel weg willen, ik denk dat je zelfs een kleine transfersom kunt vragen. Dan moet je niet moeilijk doen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou geen 15 nieuwe spelers willen halen nadat je dit seizoen in 2 fases al zoveel spelers hebt gehaald, dus een beetje continuteit is wel lekker. Trauner is meer een mentor, op zich heb je ook RCVs genoeg. Misschien Berger houden ipv verhuren, weet niet hoe goed hij het doet bij Dordrecht. Zerrouki en Carranza zijn wel lastig want ze zijn niet goed genoeg voor de basis maar wel prima back ups.
Je ziet aan Sebaoui hoe weinig het zegt als je het goed doet bij Dordt. Voor zijn onwikkeling is het denk ik beter om nog een jaartje aan een Eredivisieclub verhuurd te worden.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:35 schreef Slobeend het volgende:
Slory zou ik zeker een kans geven en niet direct weer verhuren @:hhh38
Trauner gaat toch niets opleveren of je hem nou deze zomer of volgende zomer laat gaan.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:54 schreef zoekeenleven het volgende:
In 2026 lopen Bijlow, Hartman, Timber en Trauner uit hun contract. Hartman en Timber zouden misschien nog bij kunnen tekenen, maar Bijlow en Trauner zou je dit seizoen echt moeten proberen van af te komen.
Als je hem dit jaar laat gaan scheelt dat aanzienlijk in de salarisbegrotingquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Trauner gaat toch niets opleveren of je hem nou deze zomer of volgende zomer laat gaan.
Je moet juist blij toe zijn als je Trauner kosteloos kwijt kan. Dit seizoen n van de meest waardeloze spelers in verhouding tot zijn salaris.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Trauner gaat toch niets opleveren of je hem nou deze zomer of volgende zomer laat gaan.
Altijd handig om een speler achter de hand te hebben die altijd geblesseerd is jaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Trauner kon afgelopen winter anders gewoon naar de Bundesliga. Blijft gewoon een prima speler, ook om achter de hand te hebben mocht dat nodig zijn, ook al is het nog altijd je beste RCV op dit moment. En zo erg drukt die jongen nu ook weer niet op de salarisbegroting.
Toen ik zijn contractverlenging bekritiseerde werd ik nog net niet gestenigd hier.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je moet juist blij toe zijn als je Trauner kosteloos kwijt kan. Dit seizoen n van de meest waardeloze spelers in verhouding tot zijn salaris.
Die gaat alleen nog maar meer slijten. Er moet echt een RCV komen die met Beelen kan concurreren.
Ik denk dat veel mensen het toen al wat aan de lange kant vonden. Achteraf was het nog beter geweest als je dit seizoen al een vervanger had moeten halen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen ik zijn contractverlenging bekritiseerde werd ik nog net niet gestenigd hier.
Volgens mij was ik het toen al met je eens.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen ik zijn contractverlenging bekritiseerde werd ik nog net niet gestenigd hier.
quote:Club Brugge en Feyenoord mogen hopen op achterdeurtje naar CL
09.20,
Vandaag
Reacties
Voor Benfica, Club Brugge en Feyenoord lijkt het doek na de nederlagen in de eerste achtste finales in de Champions League te vallen, maar er staat volgende week tijdens de returns nog wel iets anders op het spel. De club met het beste cofficint maakt kans om zich volgend seizoen via een achterdeur rechtstreeks voor het miljardenbal te plaatsen.
Club Brugge en Feyenoord mogen hopen op achterdeurtje naar CL
Pro Shots
Delen:
Die ballon gaat op als de winnaar van de Europa League zich in eigen land ook rechtstreeks voor de Champions League kwalificeert. Het is nog koffiedik kijken, maar voor clubs als Eintracht Frankfurt, Lazio, Athletic Bilbao en ook Eredivisie-koploper Ajax is dit - los van de kansen in de Europa League - bijvoorbeeld een realistisch scenario.
In het geval dat er een extra Champions League-ticket beschikbaar komt, omdat de Europa League-winnaar dit niet nodig heeft, gaat die naar het hoogst geplaatste team dat eigenlijk CL-voorrondes moet spelen. Op dit moment is dat Benfica, met Club Brugge en Feyenoord als nummers twee en drie. En daar wordt het interessant.
Bekijk ook:
Hoe Robin van Persie hoopte de Inter-code te kraken
Hoe Robin van Persie hoopte de Inter-code te kraken
Mogen we je wat vragen?
FeyenoordBen je Feyenoord fan?
Leg je clubvoorkeur vast en we slaan deze voor je op.
Ik heb een andere voorkeur
We gebruiken deze informatie om je relevantere artikelen te laten zien. Bekijk ons privacy statement voor meer informatie.
Benfica is qua cofficint niet meer te achterhalen door de Belgische kampioen en de Rotterdammers, maar is in eigen land verwikkeld in een titelstrijd met Sporting Portugal. Mocht Benfica die winnen, dan is het verzekerd van CL-voetbal en komen Club Brugge en Feyenoord in aanmerking voor het extra CL-ticket van de EL-winnaar.
Club heeft op dit moment een iets beter cofficint dan Feyenoord, dat een beter resultaat moet halen in de return tegen Internazionale dan Brugge in Birmingham om over Blauw-Zwart heen te gaan op de clubranking van de UEFA. FC Porto staat daarop ook nog boven beide clubs, maar is op dit moment de nummer drie van Portugal.
Club Cofficint
Benfica (Por) 87,750
Club Brugge (Bel) 71,750
Feyenoord (Ned) 71,000
Op dit moment staat Club Brugge in eigen land op de tweede plek (die in Belgi goed is voor voorronde Champions League), maar er volgen na de halvering van de punten nog play-offs in de Jupiler Pro League. Feyenoord zal eerst nog derde moeten zien te worden in de Eredivisie, voordat het berhaupt aan de Champions League mag denken.
Voorlopig zijn er dus nog veel mitsen en maren, maar het geeft wel een extra dimensie aan de returns in de Champions League en de afloop van de Europa League en de verschillende Europese competities. Wie weet dat Brugge f Feyenoord in mei onverhoopt toch nog kan rekenen op directe CL-deelname na hun goede campagne van dit seizoen.
En wij vervolgens weer een osman huren van dezelfde leeftijdquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je ziet aan Sebaoui hoe weinig het zegt als je het goed doet bij Dordt. Voor zijn onwikkeling is het denk ik beter om nog een jaartje aan een Eredivisieclub verhuurd te worden.
Ruilen met Sauertjequote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je ziet aan Sebaoui hoe weinig het zegt als je het goed doet bij Dordt. Voor zijn onwikkeling is het denk ik beter om nog een jaartje aan een Eredivisieclub verhuurd te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |