Nee volgens mij niet.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:06 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zijn ze nu ook beetje boos op Matt dan...omdat hij met ze praat en lacht?
Jordy in de Rambostijl met cup 85Dquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:03 schreef Hznootje het volgende:
Het kartel gaat een dansje leren, alleen voor hun vieren voor de live..en en en vrijdag doen ze de bandana aan(Ashley vibes)
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mooi he, kan niet wachten tot Jolien de beelden van Jeff ziet die zijn dode moeder tegen Jane gebruikte voor een vrijstelling.
Principes, je hebt ze of je hebt ze niet.
Natte scheetquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:56 schreef Joyce-43 het volgende:
toch begrijp ik die mattie ook niet hoor zit nu en ervoor ook de hele tijd bij die andere![]()
Ach wel leuk voor het laatste avond van het ponykampquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:03 schreef Hznootje het volgende:
Het kartel gaat een dansje leren, alleen voor hun vieren voor de live..en en en vrijdag doen ze de bandana aan(Ashley vibes)
echt raar dat BB dat nog niet even gefixt heeftquote:
De bonte avond heet dat toch?quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:09 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ach wel leuk voor het laatste avond van het ponykamp
Vraag me ook af waarom het de ene keer amper te verstaan is en een andere keer weer best goed.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
echt raar dat BB dat nog niet even gefixt heeft
Geen probleem, daar slaat de sfeer een dezer dagen ook wel om als ze de tv uitzendingen zienquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:17 schreef Hznootje het volgende:
Overigens is het op FB niet te filmen…allemaal pro jordy; dit wordt een hele rare finale als BB zelf niet ingrijpt.
dat ging erover dat David dat gezegd had over Jordy hun vinden het een rare opmerking maar het is niet Keanu die het zo echt beschreefquote:
Ik weet niet het zijn wel allemaal dezelfde types, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Geen probleem, daar slaat de sfeer een dezer dagen ook wel om als ze de tv uitzendingen zien
Die praten elkaar allemaal na en zien geen context zoals wij dat geven in de COS
Feyenoord 2-0 achter en toch is dit nog steeds een geweldige dag.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:19 schreef Cupfighter het volgende:
En nu gaan zingen “ ik weet nu dat er een engelbewaarder bestaat”
Topdag
Topnominaties
Topspel
Big Brother I love you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |