Jolienquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:25 schreef Rhosyn het volgende:
Jane schrikt zich een rotje van Jordy. Zij doet olie bij het gehakt in de pan en dat mag niet van Jordy die roept NEE NEE NEE want die olie krijg je nooit uit de pan.
Nou ja. Dat valt toch wel mee
quote:
Noem je agressief. Kom op zeg. Hij wilde er gewoon geen olie bij.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:24 schreef Gust.F het volgende:
Jordy agressief tegen Jolien : zijn ware aard komt meer en meer boven
Denk het niet want er kan al gestemd wordenquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:08 schreef freaky40 het volgende:
Zou er nog een 4e genomineerde bij komen? Dat gerucht las ik op een BB FB pagina. De kijker/fans mogen de 4e bewoner nomineren in het kader van fanweek.
Nou aardig was het nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Noem je agressief. Kom op zeg. Hij wilde er gewoon geen olie bij.
Welquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk het niet want er kan al gestemd worden
Hij leek meer te dansenquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
kijk dat is toch grappig om te zien. Axel die het deeg nog even een laatste kneed geeft...hij is in de war met pizza deeg maken denk ik
Zodra wij mogen stemmen veranderd er niks naks noppes meer.quote:
Dacht het ook, gebruik altijd olijfolie en bij gehakt ook en dan als het goed heet is beetje bakboter erbij . Heb er nooit geen last van.....quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:25 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien schrikt zich een rotje van Jordy. Zij doet olie bij het gehakt in de pan en dat mag niet van Jordy die roept NEE NEE NEE want die olie krijg je nooit uit de pan.
Nou ja. Dat valt toch wel mee
Agressief?? Zie er niets agressiefs inquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:24 schreef Gust.F het volgende:
Jordy agressief tegen Jolien : zijn ware aard komt meer en meer boven
En hij stak zijn vinger op en zei "ik was vandaag niet af".quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:24 schreef Puzzie het volgende:
Jolien krijgt op haar kop van Jordy want olie bij het bakken van de gehakt gedaan en nu gaan de pannen nooit meer schoon worden![]()
Kloptquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zodra wij mogen stemmen veranderd er niks naks noppes meer.
Dat kan toch niet? De helft van de kijkers hebben morgenochtend al gestemd..
Ik gebruik altijd een beetje oliefolie bij geruld gehakt en mijn pannen zien er prima uit en croma bij ballen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht het ook, gebruik altijd olijfolie en bij gehakt ook en dan als het goed heet is beetje bakboter erbij . Heb er nooit geen last van.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |