Ze hebben nu een podcastquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Vorig jaar kregen de genomineerden nog wel een etentje oid dat is dit jaar ook nog niet geweest
Zo iets inderdaadquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:01 schreef Kodiak100 het volgende:
De vraag is alleen nog maar daar binnen
Wie steekt de lucifer aan
Nou dat valt deze week goed mee. Die andere zijn zuurder dan de genomineerde. Hij zegt dat het kartel buiten populairder is dan de rest en oeh dat mag niet. Maar het is een bevestiging van het geen zij weten. De hoeveelheid post etc. Dat was een sneertje en hop meteen Axel en Jane er bovenop. Hij weet precies welk knopje hij drukken moet en Axel jumpt. Axel heeft het niet eens in de gaten.quote:
Mattie lult met iedereen mee vind ik om dan daarna met een grote mond als het kartel samen zit zeggen dat hij echt boos deed .quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:45 schreef Rhosyn het volgende:
Het probleem is dus inderdaad Jordy. Niet zijn persoon die schijnt leuk te zijn maar hoe hij het spel speelt.
Dat is wel al eerder besproken.
Maar wat Mattheus nu zegt dat hij Jordy wel eens aanspreekt op zijn negatieve gedrag geloof ik niet. Hij lult 100 km met hem mee.
Budget editie in ieder opzichtquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Vorig jaar kregen de genomineerden nog wel een etentje oid dat is dit jaar ook nog niet geweest
quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:51 schreef Puzzie het volgende:
Misschien kan er aan apart boos op Jordy of Axel topic komen
Jordy wilde gaan frituren en doordat de groep zei niet doen of doen we morgenavond, niet stiekem nu is het niet doorgegaan.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:04 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Mattie lult met iedereen mee vind ik om dan daarna met een grote mond als het kartel samen zit zeggen dat hij echt boos deed .
Jane heeft enkel en alleen domme beslissingen genomen en deze was vrij simpel. Ze zit nog niet in de finale en haar rol is uitgespeeld ze wordt door de andere niet vertrouwt en zelfs als de andere Jordy nu in de steek zouden laten zetten ze hem zo op de praalwagen naar de finale.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:04 schreef Hznootje het volgende:
Eindelijk iemand die het spel echt speelt en dan deze reactiesJane is wat mij betreft de redder van dit seizoen
Ik denk dat de meesten hier anders naar kijkenquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:04 schreef Hznootje het volgende:
Eindelijk iemand die het spel echt speelt en dan deze reactiesJane is wat mij betreft de redder van dit seizoen
Vond Sharice de enige normale reactie geven op dit moment....eigenlijk had ik gedacht dat Jane zo zou reageren als Sharice nu deed.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:05 schreef Koos1958 het volgende:
Was net wel mooi tussen sharice en matti over jordy dat ze hem als mens wel kan waarderen en hij eerlijk was en er voor zijn vrienden oprecht was. Ja zei matti waarom denk je dat ik het zo met hem kan zo goed kan vinden is echt een goed mens.sharice beaamde het.
Sharice was af op het moment dat ze vond dat Jordy zou moeten worden opgenomen en claimde dat het tuuren van Jordy grenst aan onzedelijk gedrag.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:05 schreef Koos1958 het volgende:
Was net wel mooi tussen sharice en matti over jordy dat ze hem als mens wel kan waarderen en hij eerlijk was en er voor zijn vrienden oprecht was. Ja zei matti waarom denk je dat ik het zo met hem kan zo goed kan vinden is echt een goed mens.sharice beaamde het.
Dit dusquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:08 schreef marky het volgende:
[..]
Jane heeft enkel en alleen domme beslissingen genomen en deze was vrij simpel. Ze zit nog niet in de finale en haar rol is uitgespeeld ze wordt door de andere niet vertrouwt en zelfs als de andere Jordy nu in de steek zouden laten zetten ze hem zo op de praalwagen naar de finale.
Maar top gespeeld Jane.
Zal best, maar wekenlang kijken naar een kleuterklas die een kartel vormt en snoepjes steelt is niet mijn ideale BB. Het spel spelen, en af en toe je nek uitsteken wel.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten hier anders naar kijken![]()
Op 1 liggen Keanu en Jolien te kletsen over Lepsche en sjloajquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Waarom kijken we naar een slapende Axel op S2 ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |