SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Dus jij. Oh, jij kwam ook gezellig een hapje meeeten?quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:52 schreef Ama het volgende: [..] Ik verwachtte laatst iemand rond avondeten tijd. Dus de deurbel gaat en ik gooi enthousiast de deur open.. is het een verkoper.
![]()
Ik vind mijn tactiek nee zeggen en de deur dicht gooien ook best goed werken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Eigenlijk gewoon altijd je jas aantrekken als iemand aanbelt, dan kun je afkappen door te zeggen dat je snel weg moet en haast hebt.
Even kijken of het met meer bewegen weggaat. Misschien is 't nog wel gewoon een klein knoopje op die plek. Zat eerst een joekel van een knoop doordat ik 2 weken op de bank sliepquote:
Nou ik kwam daar op 16 jarige leeftijd niet binnen hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:59 schreef Karzai het volgende:
ik zat ook wel in de coffeeshop op 16 jarige leeftijd en weet ook en er waren wat vechtpartijtjes met het naburige lyceum
maar ik liep nooit met wapens
Waarom zou je twee weken op de bank slapen? Een nachtje oke maar twee weken? Why.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Even kijken of het met meer bewegen weggaat. Misschien is 't nog wel gewoon een klein knoopje op die plek. Zat eerst een joekel van een knoop doordat ik 2 weken op de bank sliepDie is steeds minder aan 't worden. Dus dat zou ook zomaar kunnen.
Maar goed. Als 't maandag niet weg is dan ff naar de HA
Brrr al dat zweet dat in de bank trekt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom zou je twee weken op de bank slapen? Een nachtje oke maar twee weken? Why.
Sowieso met je jas aan opendoen, want:quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Eigenlijk gewoon altijd je jas aantrekken als iemand aanbelt, dan kun je afkappen door te zeggen dat je snel weg moet en haast hebt.
Iew hou op.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Brrr al dat zweet dat in de bank trekt.
Ik ben daar echt te aardig voorquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind mijn tactiek nee zeggen en de deur dicht gooien ook best goed werken.
Omdat ik toen echt hondsberoerd was en eigenlijk vooral voordat ik dacht "oh ik ga maar eens naar bed" al in slaap was gevallenquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom zou je twee weken op de bank slapen? Een nachtje oke maar twee weken? Why.
Nou ik heb inmiddels wel geleerd dat je soms best wat minder aardig mag zijn in het leven tegen bepaalde mensen. Ben niet onvriendelijk maar ik ga ook niet meer hun verhaal aan luisteren ofzo.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ben daar echt te aardig voor![]()
Als er iemand aan de deur staat en ik heb geen interesse dan ben ik iemand die het wel even wil aanhoren om daarna te zeggen "geen interesse"
Had jaren terug Jehova Getuigen aan de deur, waren zulke vriendelijke mensen dat ik 't niet over m'n hart kon verkrijgen de deur dicht te doen met "geen interesse" lijkt me ook helemaal niet leuk voor die mensen dat ze de hele dag nee horen.
Nou ik was in elk geval wel zo slim om een extra dekentje onder mezelf te leggen zodat 't niet in de bank trok maar in dat dekentje.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu mis ik nog steeds waarom je twee weken op de bank lag en niet na een nachtje gewoon in bed ben gaan liggen?quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Omdat ik toen echt hondsberoerd was en eigenlijk vooral voordat ik dacht "oh ik ga maar eens naar bed" al in slaap was gevallen
Dotje!quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:02 schreef Dotteke het volgende:
Hello allemaal![]()
Een heeerlijk voorproefje van de Lente. Het zonnetje schijnt en je ziet veel blije mensen op straat lopen
lekker he dottekequote:Op woensdag 5 maart 2025 14:02 schreef Dotteke het volgende:
Hello allemaal![]()
Een heeerlijk voorproefje van de Lente. Het zonnetje schijnt en je ziet veel blije mensen op straat lopen
Hey Stigquote:
Omdat het elke nacht hetzelfde was "ik ga vannacht écht niet weer op de bank slapen" en dan is 't een uur of 11 in de avond en denk ik "nog ff dit filmpje kijken en dan naar bed" en dan viel ik halverwege 't filmpje in slaap, en dat el-ke nacht. Iets met eigenwijs en hardleersquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu mis ik nog steeds waarom je twee weken op de bank lag en niet na een nachtje gewoon in bed ben gaan liggen?
Ja heerlijk Karzai. De zon maakt het wel wat vriendelijker buiten.quote:
En dan denk je niet na twee keer mss een wekker zetten voor de zekerheid?quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Omdat het elke nacht hetzelfde was "ik ga vannacht écht niet weer op de bank slapen" en dan is 't een uur of 11 in de avond en denk ik "nog ff dit filmpje kijken en dan naar bed" en dan viel ik halverwege 't filmpje in slaap, en dat el-ke nacht. Iets met eigenwijs en hardleersNu wel gewoon weer elke nacht in bed, maar dat kwam ook vooral omdat m'n rugpijn echt niet oké was op 't laatst.
Oh het ligt er bij mij wel aan. Zo'n verkoper van Ziggo of dergelijke doe ik niet eens de deur meer voor open na 't laatste akkefietje. Maar iemand die hier komt om te praten over de bijbel of zo wil ik best even te woord staan. Heck, die kan nog een kop koffie van mij krijgen ookquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik heb inmiddels wel geleerd dat je soms best wat minder aardig mag zijn in het leven tegen bepaalde mensen. Ben niet onvriendelijk maar ik ga ook niet meer hun verhaal aan luisteren ofzo.
Te warmquote:
Ik stap NU op de fiets.quote:
Nee dat denk ik dan nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:05 schreef Ama het volgende:
[..]
En dan denk je niet na twee keer mss een wekker zetten voor de zekerheid?
Waterfiets.quote:
Juist, die!quote:
Roomboter.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij prima een vakantie naar Thailand betalen.quote:
Ziet er wel verleidelijk uit daarquote:
En dan ben ik er nog niet eensquote:
jawel maar vanwege mentale problemen heb ik alles even uitgesteld, ik ga voorlopig dit jaar een weekendje naar belgiequote:Op woensdag 5 maart 2025 14:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij prima een vakantie naar Thailand betalen.
Dat is zeer zeker geen verkeerd uitzichtquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit is het uitzicht vanaf het resort met dat zwembad waar ik heen ga om baantjes te trekken
Midweekje Texelquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
jawel maar vanwege mentale problemen heb ik alles even uitgesteld, ik ga voorlopig dit jaar een weekendje naar belgie
en 4 dagen naar basel
verder nog niets geboekt zit aan een weekje griekenland te denken
En @Citizen.Erased maar hard werken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit is het uitzicht vanaf het resort met dat zwembad waar ik heen ga om baantjes te trekken
Dan was het onweerstaanbaar geweest natuurlijkquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan ben ik er nog niet eens
quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
jawel maar vanwege mentale problemen heb ik alles even uitgesteld, ik ga voorlopig dit jaar een weekendje naar belgie
en 4 dagen naar basel
quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan was het onweerstaanbaar geweest natuurlijk
Wel heet daar voor jou in de pak met die helm op hoorquote:
Ingebouwde aircoquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel heet daar voor jou in de pak met die helm op hoor
Is daar ook een room voor mij en Stig?quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is daar ook een room voor mij en Stig?
O kijk dat is dan weer een voordeelquote:
Hey hje blijft van Stig af he, ik zit er al bij inquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit gaat ruzie worden, Blauw om witquote:
Ruimte genoeg voor jullie allebei hoorquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey hje blijft van Stig af he, ik zit er al bij in
Bij nader inzien blijf ik wel hier.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ruimte genoeg voor jullie allebei hoor
Kijk, na zo lange tijd nog.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:18 schreef kwiwi het volgende:
Onze gemeenteDe ene medewerkster die altijd achter de balie staat kwam net aanbellen thuis, gewoon om even te laten weten dat onze verloren sleutel van de groenafvalplaats gevonden was (na 2 jaar) en we 40 chf borg terugkrijgen
Ohquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij nader inzien blijf ik wel hier.
Ik hou van delen, maar niet alles
quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij nader inzien blijf ik wel hier.
Ik hou van delen, maar niet alles
Je gewenste reis naar new york komt nog wel een keer karzaiquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
en 4 dagen naar basel
Nee waaromquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moeten we al bukken en een helm op als we in de buurt van het strand komen?
mjaquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En @:Citizen.Erased maar hard werken.
zekerquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
tja carnaval in rio lijkt me eigenlijk leukerquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je gewenste reis naar new york komt nog wel een keer karzai
Iemand moet het doen, ben blij dat @Citizen.Erased die taak op zich neemt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is genoeg Stig voor iedereenquote:
He is all yours, zo ben ik dan ook welquote:
Ja maar... maar... maar...quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He is al yours, zo ben ik dan ook wel
quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is genoeg Stig voor iedereen
Ik vind new york vooral een hele levendige stad met voor ieder wat wils.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:26 schreef Karzai het volgende:
new york is een vrij kille en harde stad en vol met ratten wat dat betreft, er komen wel veel mensen bijeen met nieuwe ideeen maar dat krijg je niet mee als je er een weekje bent
Je hebt nu eenmaal lompe werkknollen en sierlijke raspaardenquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iemand moet het doen, ben blij dat @:citizen.erased die taak op zich neemt.
Groetjes vanaf m'n ligbed in de zon
Denk voor een toerist is het juist een super vette stad?quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:26 schreef Karzai het volgende:
new york is een vrij kille en harde stad en vol met ratten wat dat betreft, er komen wel veel mensen bijeen met nieuwe ideeen maar dat krijg je niet mee als je er een weekje bent
ja misschien ooit nog amsterdam is ook druk enzo, heb wat rust nodigquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind new york vooral een hele levendige stad met voor ieder wat wils.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:26 schreef Karzai het volgende:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He is all yours, zo ben ik dan ook wel
De inwoners wel.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk voor een toerist is het juist een super vette stad?
quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit was vragen hoe het met het kiten gaat via een lange omweg.
Jaartje in een Goelag, even met de handjes van de fles en de gedachten aan overleven in plaats van paren.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:30 schreef Karzai het volgende:
weekje in de koeienvlaaien stampen in de achterhoek zou mij ook goed doen
Ja maar.... maar.... maar..... Ik wil een man niet deluhhhhhhquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja maar... maar... maar...
[..]
Oh, de koop-kite-krijg-les school is een andere toko?quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
er is al de hele week geen wind. Ze verwachten pas zaterdag weer wind. Zaterdag ga ik die andere school proberen waar ze deal hebben
ja is niet dezelfde school nee. Voel mij wat schuldig dat ik wil switchen vreemd genoeg maar chat gpt had uitgerekend dat de kitesurf deal wel voordeliger isquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, de koop-kite-krijg-les school is een andere toko?
Maar jammerdebanmer. Gelukkig is zaterdag niet zo ver weg.
Gaat die oude kitesurfschool met poep tegen je hutje aangooien.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is niet dezelfde school nee. Voel mij wat schuldig dat ik wil switchen vreemd genoeg maar chat gpt had uitgerekend dat de kitesurf deal wel voordeliger is
ja dat zeg je wel zo maar stiekem ben ik daar wel een beetje bang voorquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat die oude kitesurfschool met poep tegen je hutje aangooien.
mwoah dat heb ik achter de rug, heb zes jaar in de vuilnis gewerkt om terug te komen op dit niveauquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaartje in een Goelag, even met de handjes van de fles en de gedachten aan overleven in plaats van paren.
I know.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zeg je wel zo maar stiekem ben ik daar wel een beetje bang voor
misschien weer met je moeder en zus naar de wadden eilanden? was je toch vorig jaar?quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
mwoah dat heb ik achter de rug, heb zes jaar in de vuilnis gewerkt om terug te komen op dit niveau
maar ben er nog niet helemaal
Heb je dat ook tegen je oude school gezegd dat je wil switchen. Wellicht komen ze met nog een goede deal.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is niet dezelfde school nee. Voel mij wat schuldig dat ik wil switchen vreemd genoeg maar chat gpt had uitgerekend dat de kitesurf deal wel voordeliger is
Of met poep.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je dat ook tegen je oude school gezegd dat je wil switchen. Wellicht komen ze met nog een goede deal.
nee nog niet maar denk niet dat ze met vergelijkbare deal komenquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je dat ook tegen je oude school gezegd dat je wil switchen. Wellicht komen ze met nog een goede deal.
we hebben een boerderij gehuurd in belgie waar de hele familie bijeen komt om moeders 70e verjaardag te vierenquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien weer met je moeder en zus naar de wadden eilanden? was je toch vorig jaar?
ohh leuk/quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
we hebben een boerderij gehuurd in belgie waar de hele familie bijeen komt om moeders 70e verjaardag te vieren
verder ga ik met met mijn moeder naar het wk vrouwenvoetbal in basel in juli
de rest van de dagen moet ikzelf indelen denk een weekje all in griekenland
nee daarom leek het mij wel leukquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh leuk/
Ja griekenland is een goede optie.Ben je er al geweest?
ik vond griekenland echt leuk. Al ben ik alleen nog maar op 1 plek geweest. Chaldikiri vlakbij tessaloniki of hoe je het ook schrijftquote:
Het bondgenootschap van het Keizerrijk der Makrelen keurt dit af.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vond griekenland echt leuk. Al ben ik alleen nog maar op 1 plek geweest. Chaldikiri vlakbij tessaloniki of hoe je het ook schrijft
Mensen super vriendelijk. mooi strand met super mooi water. Erg lekker eten en betaalbaar
de drukke eilanden ben ik niet geweest
ja oke, de makreel is voorlopig opquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het bondgenootschap van het Keizerrijk der Makrelen keurt dit af.
Makrenocide never again!!
"Heyy flappie is terug!"quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:50 schreef bitterbal het volgende:
Ze waren daar zo vriendelijk. en toen ik voor het 2e jaar terug kwam herkende ze mij nog steeds
turkije en egypte ben ik wel al geweest daar zijn ze ook zoquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:50 schreef bitterbal het volgende:
Ze waren daar zo vriendelijk. en toen ik voor het 2e jaar terug kwam herkende ze mij nog steeds
Chalkidiki. Dat schiereiland met die drie schiereilanden.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vond griekenland echt leuk. Al ben ik alleen nog maar op 1 plek geweest. Chaldikiri vlakbij tessaloniki of hoe je het ook schrijft
Ja noemen ze jou ook flappie?quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
turkije en egypte ben ik wel al geweest daar zijn ze ook zo
Turkije nooit geweest dus dat weet ik niet. Egypte vond ik de mensen helemaal niets. Erg opdringerig ook. Was in luxorquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
turkije en egypte ben ik wel al geweest daar zijn ze ook zo
ja dat jaquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Chalkidiki. Dat schiereiland met die drie schiereilanden.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vang snel duizend makrelen en rooster elk varken dat je kunt vinden want daar is ze weer ------> [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil terug naar bed.![]()
Moe en hoofdpijn.
Ewlquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:54 schreef bitterbal het volgende:
in Egypte wilde ze toen de hele tijd die piercing in mijn lip vastpakken. Gek werd ik er van
Toen ik als 16 jarig meisje met een navelpiercing in Turkije liep gingen ze ook gewoon aan me zitten. Dat was zo raar.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:54 schreef bitterbal het volgende:
in Egypte wilde ze toen de hele tijd die piercing in mijn lip vastpakken. Gek werd ik er van
quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:54 schreef bitterbal het volgende:
ja was echt super vervelend. want moest die hele tijd die handen wegduwen die richting mijn gezicht kwamenquote:
Wees maar blij dat die piercing in je mond zat dan.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was echt super vervelend. want moest die hele tijd die handen wegduwen die richting mijn gezicht kwamen
quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees maar blij dat die piercing in je mond zat dan.
Metaal is daar veel waard?quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:54 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees maar blij dat die piercing in je mond zat dan.
quote:28 augustus - Antalya wordt getroffen door een bomaanslag. Daarbij komen drie mensen om het leven en er vallen tientallen gewonden.
ja dat hoor ik veel dat je daar super mooie duik plekken hebt jaquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:59 schreef Karzai het volgende:
ben twee keer in dahab geweest om te duiken, echt prachtig daar
[ afbeelding ]
Die avondmarkt in Luxorquote:
Even van plek ruilen. Dan mag jij zo nog een keer avondeten en mag Luccie al naar bed.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga bijna naar bed. moet ik ook voor jou gaan?
Je mag wel voor mij gaan, ben helemaal kapotquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh daar zijn we niet eens geweest geloof ikquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die avondmarkt in Luxor![]()
Een miljard Nubiërs die iets van je willen of je toeristenprullen willen verkopen.
ohhh dat vind ik een veel betere dealquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even van plek ruilen. Dan mag jij zo nog een keer avondeten en mag Luccie al naar bed.
ik hoor nu net dat ik nog een 2e keer keer mag avond etenquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag wel voor mij gaan, ben helemaal kapot
Daar gaat m'n extra slaapquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik hoor nu net dat ik nog een 2e keer keer mag avond eten
Dit jaar geen vakantiequote:Op woensdag 5 maart 2025 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je dat zou willen doen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je daar iets koopt ben je het meestal binnen een halfuur weer kwijt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die avondmarkt in Luxor![]()
Een miljard Nubiërs die iets van je willen of je toeristenprullen willen verkopen.
Vind ik ook wel een goede deal. Je moet dan nog wel even een paar uur werken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh dat vind ik een veel betere deal
Ik heb daar een keer babykrokodillen gekocht.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je daar iets koopt ben je het meestal binnen een halfuur weer kwijt.
uhmquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vind ik ook wel een goede deal. Je moet dan nog wel even een paar uur werken.
Als baby zijn die dingen nog lief hèquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb daar een keer babykrokodillen gekocht.
Durfde met mijn vingers toch niet bij de bekjes te komen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als baby zijn die dingen nog lief hè
ja en die geluiden die ze makenquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook. Dus gewoon combineren.quote:
Babyschoentjes en babytasjes.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
oke. Ik weet. niet hoe excel werkt dus dat moet je morgen dan maar weer corrigerenquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook. Dus gewoon combineren.
Komt goed. Heb ik morgen ook weer wat te doen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke. Ik weet. niet hoe excel werkt dus dat moet je morgen dan maar weer corrigeren
Stedin moet gewoon zorgen voor voldoende capaciteit om de piekmomenten te kunnen opvangen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:09 schreef bitterbal het volgende:
Doen jullie dit al jongens
Stedin vraagt opnieuw stroomverbruik te beperken op piekmomenten
Deel dit artikel
Netbeheerder Stedin roept nogmaals op om een paar uur per dag minder stroom te gebruiken. Vooral tussen 16.00 uur en 21.00 uur is dat nodig, om storingen en uitval te voorkomen. Het stroomnet is te vol.
Deze oproep om op piekmomenten zuinig te zijn met stroom is niet nieuw en het zal ook niet de laatste zijn, zegt een woordvoerder van de netbeheerder.
https://nos.nl/artikel/25(...)rken-op-piekmomenten
Ik gebruik sowieso alleen stroom als ik het nodig heb. Het is misschien alleen een wasmachine vroeger of later aanzetten dan, maar verder zou ik niet eens weten hoe minder stroom te verbruiken op die tijden.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:09 schreef bitterbal het volgende:
Deel dit artikel
Netbeheerder Stedin roept nogmaals op om een paar uur per dag minder stroom te gebruiken. Vooral tussen 16.00 uur en 21.00 uur is dat nodig, om storingen en uitval te voorkomen. Het stroomnet is te vol.
Deze oproep om op piekmomenten zuinig te zijn met stroom is niet nieuw en het zal ook niet de laatste zijn, zegt een woordvoerder van de netbeheerder.
Komt door al die kuthoeren in die vinexwijken vol met elektrische 6pitskookplaten terwijl ze 3 tesla's en een eHummer staan te chargen. Flikker maar mooi op, aan mij ligt het niet. Janksnollengebroedquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:09 schreef bitterbal het volgende:
Deel dit artikel
quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt door al die kuthoeren in die vinexwijken vol met elektrische 6pitskookplaten terwijl ze 3 tesla's en een eHummer staan te chargen. Flikker maar mooi op, aan mij ligt het niet. Janksnollengebroed
nou nou nou nou nou nouquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt door al die kuthoeren in die vinexwijken vol met elektrische 6pitskookplaten terwijl ze 3 tesla's en een eHummer staan te chargen. Flikker maar mooi op, aan mij ligt het niet. Janksnollengebroed
nee natuurlijk niet, wat een onzinnig bericht , dan kom je toch thuisquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:09 schreef bitterbal het volgende:
Deel dit artikel
misschien verkapte boodschap van de werkgeverorganisatie. Dat men langer door moet werkenquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, wat een onzinnig bericht , dan kom je toch thuis
*Brengt kalmerende theequote:Op woensdag 5 maart 2025 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Brengt kalmerende thee*stedin liket deze postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk doe jij iedereen dus een plezier, door huizen te kopen waar je niet woont. Scheelt weer hele huishoudens aan stroomverbruik.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:09 schreef bitterbal het volgende:
Deel dit artikel
blij dat iemand dit eindelijk eens erkentquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eigenlijk doe jij iedereen dus een plezier, door huizen te kopen waar je niet woont. Scheelt weer hele huishoudens aan stroomverbruik.
we geven d66 maar de schuld in dezequote:Op woensdag 5 maart 2025 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Netbeheerders en politiek hebben vijftien jaar de kat uit de boom gekeken terwijl iedereen dit zag aankomen, en na intens te weinig gedaan hebben wordt het nu tijd om de problemen af te schuiven op mensen die er niets aan kunnen doen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom heb je zolang de kat uit de boom gekeken?quote:
we moeten die trump en musk wel even in hun hempie zetten inderdaad want dit gaat helemaal de verkeerde kant opquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien verkapte boodschap van de werkgeverorganisatie. Dat men langer door moet werken
Ja eigenwijs dit dat.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom heb je zolang de kat uit de boom gekeken?
Je weet toch dat je die beestjes beter gewoon zelf eruit laat komen
Ho. Ik wou helemaal niet reagerenquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Netbeheerders en politiek hebben vijftien jaar de kat uit de boom gekeken terwijl iedereen dit zag aankomen, en na intens te weinig gedaan hebben wordt het nu tijd om de problemen af te schuiven op mensen die er niets aan kunnen doen.
Slecht uitgevoerde pogingquote:
What else is new.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Netbeheerders en politiek hebben vijftien jaar de kat uit de boom gekeken terwijl iedereen dit zag aankomen, en na intens te weinig gedaan hebben wordt het nu tijd om de problemen af te schuiven op mensen die er niets aan kunnen doen.
Doe ik alquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:26 schreef essnhills het volgende:
S middags warm lunchen en s avonds een broodje eten
ja maar die durven ook geen harde beslissingen te nemen omdat ze dan stemmen verliezenquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee wij singles zijn niet het probleem.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:19 schreef Ama het volgende:
Wasmachine heb ik vaak overdag wel aan maar ik kan niet voorkomen dat ik af en toe de oven aan heb rond die tijd. Maar goed als ik naar mijn verbruik kijk ben ik sowieso niet echt de persoon die het verschil gaat maken.
al die gore poepluiers welquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee wij singles zijn niet het probleem.
Ik heb 4x 50k+ stappen gezet en sinds dien doe ik niet meer mee.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is echt warm gewoon![]()
7698 stappies en dat gaat niet veel meer worden want om vijf uur ga ik bier drinken in de zon
Hmm, deze ervaring deel ik nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:40 schreef Karzai het volgende:
vroeger had je nog winters waar je met je kouwe klauwen nog amper je rits dicht kreeg als je tegen een boom stond te pissen
nu is het alleen maar een laffe herfst
klimaat verandering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, deze ervaring deel ik nietsnap ik, nooit met je doos in de bosjes gehangen als je nodig moest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat welquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
snap ik, nooit met je doos in de bosjes gehangen als je nodig moest?
komt hij nog wel overal?quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:43 schreef essnhills het volgende:
Mijn robotstofzuiger wordt oud en kan niet meer recht vooruit rijden
Hij maakt nu mooie bochtjes naar links
hmm mischien even het binnenwerk schoonmaken zit er een vuiltje op de scannerquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:43 schreef essnhills het volgende:
Mijn robotstofzuiger wordt oud en kan niet meer recht vooruit rijden
Hij maakt nu mooie bochtjes naar links
Ja hoorquote:
Deze is niet zo fancy hoorquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm mischien even het binnenwerk schoonmaken zit er een vuiltje op de scanner
Krijg je ineens een kaartje vanaf de Canarische eilanden "het is hier fantastisch en lekker zonnig"quote:
dat hij alles nog schoon krijgt is voldoende. gewoon alvast geld apart zetten voor een nieuwe en genieten van hoe lang hij nog schoon maaktquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze is niet zo fancy hoor
Hij heeft een stootbalk, als die indrukt dan verandert ie van koers. En om de paar minuten wisselt ie van programma (hij heeft er 3: "recht"door, scherp afslaan tot je de rand vind en daar langs blijven, en een spiraal maken.
Maar had hem laatst al schoongemaakt
Maarja, heb hem in 2017 gekocht
Preciesquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat hij alles nog schoon krijgt is voldoende. gewoon alvast geld apart zetten voor een nieuwe en genieten van hoe lang hij nog schoon maakt
Zonquote:
Met de juiste motivatie.quote:
heb jij ooit een gemotiveerde stofzuiger gezien?quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met de juiste motivatie.
Een hele oude. Zuigen wou ie niet nee. Maar lawaai maken wel.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb jij ooit een gemotiveerde stofzuiger gezien?
Dit gaat over een schop links en een trap rechts.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb jij ooit een gemotiveerde stofzuiger gezien?
en ook een hark en een veger?quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit gaat over een schop links en een trap rechts.
Schop in de grond en trap in de aarde?quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit gaat over een schop links en een trap rechts.
Klinkt als een vrouw.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een hele oude. Zuigen wou ie niet nee. Maar lawaai maken wel.
geïnspireerd geraakt gisteren in dit topic?quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Aardappel anders gaat zo de oven in
Nee, want ik had al eerder een pot gehaald en aardappels ook al. Klinkt toevallig, maar het is toevallig wel zo..quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
geïnspireerd geraakt gisteren in dit topic?
geniet ervanquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oh goeiequote:Op woensdag 5 maart 2025 17:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Klinkt toevallig, maar het is toevallig wel zo..
@Nizno heeft hier wel 450 meningen overquote:
quote:
Ziet er goed uit! Altijd lekker zo'n bordje met van alles wat.quote:
je kan kiezen uit zo'n 20 verschillende bakjes dus vega moet mogelijk zijnquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ziet er goed uit! Altijd lekker zo'n bordje met van alles wat.
Jammer dat ze dat vlees (nog?) niet in vega-variant hebben. Ben best benieuwd hoe het smaakt
Aan de ene kant is hetquote:
450 plus 1quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
@:Nizno heeft hier wel 450 meningen over
dat is niet wat ik zeiquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
je kan kiezen uit zo'n 20 verschillende bakjes dus vega moet mogelijk zijn
nopequote:Op woensdag 5 maart 2025 17:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee dat snap ik maar ipv van 2 groente en vlees kan je 4 groente varianten krijgen
Ik zou zeggen van wel omdat het 1 portie is en meestal zijn porties eerder te veel dan te weinig... maar ja aannamesquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb altijd moeite om in te schatten hoeveel ik eet.
https://www.kippie.nl/product/kip-in-pangangsaus-250-gram
Is dit genoeg met wat nasi erbij?
oh naja het is geen uitgesproken smaak die je snel zou missenquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben benieuwd naar de smaak van het vlees. Zoals je tegenwoordig vega kip hebt enzo
Een beetjequote:Op woensdag 5 maart 2025 17:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
vleesvervangers doen ze niet aan of zijn we elkaar nu compleet kwijt
vega kip voldoet goed wat dat betreftquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh naja het is geen uitgesproken smaak die je snel zou missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ligt er aan wat voor eter je bentquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb altijd moeite om in te schatten hoeveel ik eet.
https://www.kippie.nl/product/kip-in-pangangsaus-250-gram
Is dit genoeg met wat nasi erbij?
quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer komt er BBQvlees in de aanbieding?we zitten nog in het gourmetmini's seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Wanneer komt er BBQvlees in de aanbieding?DR_FleeshSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Oh ik vind het prima smaken met wat sausjes.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:53 schreef Karzai het volgende:
die supermarkt rotzooi moet je lekker links laten liggen smaakt naar niks
Wanneer komt er BBQvlees in de aanbieding?Gelukkig maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
nee inderdaad. Gewoon naar de boerderij een dorp verderop waar ze een kreng hebben geslachtquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:53 schreef Karzai het volgende:
die supermarkt rotzooi moet je lekker links laten liggen smaakt naar niks
als echt eens boerenkip hebt gegeten die vrij heeft rond gescharreld begrijp je wat ik bedoelquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee inderdaad. Gewoon naar de boerderij een dorp verderop waar ze een kreng hebben geslacht
volledig mee bekend, net als koe en lamquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
als echt eens boerenkip hebt gegeten die vrij heeft rond gescharreld begrijp je wat ik bedoel
schud de handquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
volledig mee bekend, net als koe en lam
Ohquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh naja het is geen uitgesproken smaak die je snel zou missen
oh maar die vind ik echt heerlijkquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
vega kip voldoet goed wat dat betreft
ik koop bij voorkeur de filetsquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind die vega kipstukjes zo viesOf ik doe iets verkeerd.
AH had volgens mij van hun eigen merk ooit een soort vega kipfilets en die gingen nog, maar volgens mij was ik de enige die ze at, want ze hebben ze niet meer.
godverdomme.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
we zitten nog in het gourmetmini's seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja misschien is dat het. Je kunt die nepstukjes ook niet goed marineren en het komt wat rubberachtig over.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik koop bij voorkeur de filetsstukjes vind ik snel droog en beetje meh worden.. Maar jij hebt echte kip als referentie en ik niet
dat is sowieso al vertekend gok ik
quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja misschien is dat het. Je kunt die nepstukjes ook niet goed marineren en het komt wat rubberachtig over.
met wat erbijquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn favoriete vleesvervanger is een kaassoufflé
Ja wilde net zeggenquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is echt zo gevaarlijk om te lezen op dit tijdstip
klinkt niet goedquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:32 schreef CherryLips het volgende:
Mora heeft nu shoarmafrikandellen lees ik.
Te smerig eigenlijk maar ik heb nu echt trek.
Dit is heel lekker of heel smerig.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:32 schreef CherryLips het volgende:
Mora heeft nu shoarmafrikandellen lees ik.
Te smerig eigenlijk maar ik heb nu echt trek.
Oeheoeee, en helemaal daar joh? Zit er iets fancy?quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga over tijdje in Arnhem nog eens vega(n) uiteten
eet jij wel eens aardappelen?quote:
Steeds minder vaak eigenlijk. Vroeger vrijwel elke dag.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oeheoeee, en helemaal daar joh? Zit er iets fancy?
[..]
eet jij wel eens aardappelen?
https://www.instagram.com/restaurant.konijnenvoer/?hl=enquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oeheoeee, en helemaal daar joh? Zit er iets fancy?
[..]
eet jij wel eens aardappelen?
Je moet orthomoleculair therapeut worden. Daar kun je nu goed geld mee binnenharken tot de volgende hype aan komt waaien. Het beste kun je de cursussen gaan geven.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:40 schreef Ygritte het volgende:
Ik ga mij om laten scholen. Gister was er een ‘geheimenpsycholoog’ op het nieuws en nu net een ‘geluksexpert’.
Dat klinkt leuker dan wat ik doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |