SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb je hem klaar staan of zo
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Goede TT.
Ik had "Ik had deze TT" als TT.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Das nog eens een TTquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
k heb echt al weken last van m'n rug, maar nu tot het punt dat ik mij begin af te vragen of het niet gewoon mijn nieren zijn(of naja, 1 nier dan) maar dan merk ik dat 't in de ochtend weg is, en pas weer terugkomt in de avond als ik lang zit en dan ga ik weer twijfelen
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Minder zitten en meer bewegen om je twijfel weg te krijgen...quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:21 schreef Grotetijd het volgende:
k heb echt al weken last van m'n rug, maar nu tot het punt dat ik mij begin af te vragen of het niet gewoon mijn nieren zijn(of naja, 1 nier dan) maar dan merk ik dat 't in de ochtend weg is, en pas weer terugkomt in de avond als ik lang zit en dan ga ik weer twijfelen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Bij twijfel even naar de HA natuurlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:21 schreef Grotetijd het volgende:
How can I make this topic about me?![]()
En anders gewoon naar de AHquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij twijfel even naar de HA natuurlijk.![]()
![]()
Er is nog niet echt twijfel, want ik heb verder geen symptomen. Ja ik heb wat pijn waar ik al weken af/aan pijn heb door m'n rug, maar dat is ook in de buurt van m'n nierquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij twijfel even naar de HA natuurlijk.
Well, life can be a riot
Frikandelbroodje en een red bullquote:
I'm surrounded by morons!
De hoeveelheid jeugd die ik dat hier zie doenquote:Is bijna schrikbarend. Ze gaan echt in rijen vanuit de school naar de winkel en ik overdrijf niet als zeker 70% aan een frikandelbroodje of dergelijke zit
Well, life can be a riot
Dit.quote:I'm surrounded by morons!
Hier pompt de trance uit de speakersquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker muziek uit die speakers laten pompen
How can I make this topic about me?![]()
Lekker hoorquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier pompt de trance uit de speakersEen livesetje?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: