abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216930221
Aanleiding van dit topic is een gesprek wat ik onlangs gehad heb met iemand, (samenwonend, samengesteld gezin) zijn vriendin ging één keer per jaar naar Chersonissos.
Nu weet ik dat dat geen plek is om alleen op een strandstoel te zitten met een margarita in je handen. Dat kwam er ook eerlijk uit, "Hij gunt haar de vrijheid" en heeft gedurende vakantietijd een open relatie. Hijzelf? Hij gaat zelf af en toe een weekendje biljarten...

Nu valt het me op dat ik dat vaker hoor.
Ikzelf moet zo'n relatie niet.
Noem mij ouderwets...
Ik hoef geen partner die aan de andere kant van de wereld met een of andere onbekende of met meerdere de horizontale mamba heeft liggen doen,ik heb daar mentale plaatjes bij en ben er vies van.
Om over ziektes nog maar te zwijgen.

Hoe staan jullie er in?
pi_216930229
Hun zaak.
  Miss 200.000.000! woensdag 5 maart 2025 @ 07:11:29 #3
367000 roos94
pi_216930235
Ligt er aan.

Gaat hij met een maat een culturele stedentrip doen (hij houdt wel van musea, oude gebouwen en dergelijke) prima.

Wil je op zuipvakantie naar Albufeira? Eehhh, nah.
pi_216930255
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2025 07:09 schreef Document1 het volgende:
Hun zaak.
Dat geen enkele twijfel.
Maar daar gaat het mij ook niet over.
  woensdag 5 maart 2025 @ 08:09:48 #5
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_216930534
Ik vind het allemaal prima. Ik heb geen relatie dus hoef me alleen maar in hypothetische zin met dit soort dingen bezig te houden.
  woensdag 5 maart 2025 @ 08:33:26 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216930726
Je TT gaat over je partner alleen op vakantie laten gaan, je OP gaat over sex buiten de relatie.
Dat zijn 2 compleet verschillende dingen.

Alleen op vakantie vind ik geen probleem, doe ik zelf ook wel eens, sex buiten de relatie vind ik wel een probleem en zou voor mij einde relatie betekenen, ongeacht of het hier in NL is of op een of andere exotische locatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 05-03-2025 09:28:02 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_216931001
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2025 07:05 schreef Joopklepzeiker het volgende:

Ik hoef geen partner die aan de andere kant van de wereld met een of andere onbekende of met meerdere de horizontale mamba heeft liggen doen,ik heb daar mentale plaatjes bij en ben er vies van.

Hoe staan jullie er in?
Jij gaat er automatisch al vanuit dat je partner dan vreemd gaat. Jij bent vast gezellig thuis
pi_216931035
quote:
Hoe staan jullie er in?
Waarom stel je die vraag... ben je zelf op zoek naar een relatie en zoek je naar een gelijkgestemde persoon daarvoor?

Iedereen maakt zo zijn eigen keuzes in een relatie en welke keuze mensen dat accepteren is enkel zaak van de persoon en diens partner... als beide daar een overeenkomst in vinden en die is gebaseerd op eerlijkheid tegenover elkaar, en dat werkt zo voor hen... is dat iets dat prima is voor hen.

(buiten dan dat biljarten, daar stopt bij mij m'n tolerante 'alles-moet-mogen'-houding wel een beetje.... je partner in je afwezigheid avondenlang laten biljarten is vragen om problemen, iedereen weet wat er in biljarthallen gedaan wordt ...)

Ikzelf zou het misschien niet zelf willen, en heb ook nooit de vraag van mn partner voor zoiets gehad, maar als mijn partner er wel behoefte aan zou hebben zou ik dat zeker eerlijk en open bespreken (alhoewel ik de vraag zelf wel initieel iig zou duiden als dat de relatie in een crisis zou zitten)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 5 maart 2025 @ 09:11:39 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216931051
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 09:09 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Waarom stel je die vraag... ben je zelf op zoek naar een relatie en zoek je naar een gelijkgestemde persoon daarvoor?

Iedereen maakt zo zijn eigen keuzes in een relatie en welke keuze mensen dat accepteren is enkel zaak van de persoon en diens partner... als beide daar een overeenkomst in vinden en die is gebaseerd op eerlijkheid tegenover elkaar, en dat werkt zo voor hen... is dat iets dat prima is voor hen.

(buiten dan dat biljarten, daar stopt bij mij m'n tolerante 'alles-moet-mogen'-houding wel een beetje.... je partner in je afwezigheid avondenlang laten biljarten is vragen om problemen, iedereen weet wat er in biljarthallen gedaan wordt ...)

Ikzelf zou het misschien niet zelf willen, en heb ook nooit de vraag van mn partner voor zoiets gehad, maar als mijn partner er wel behoefte aan zou hebben zou ik dat zeker eerlijk en open bespreken (alhoewel ik de vraag zelf wel initieel iig zou duiden als dat de relatie in een crisis zou zitten)
Bij welk deel zie je een relationele crisis?
De vraag alleen op vakantie te gaan of de vraag een weekje vreemd te mogen gaan?
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 5 maart 2025 @ 09:12:27 #10
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216931064
Joop KZ onzin topics over ál zijn vrienden met een probleem. :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_216931086
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 09:11 schreef Leandra het volgende:

[..]
Bij welk deel zie je een relationele crisis?
De vraag alleen op vakantie te gaan of de vraag een weekje vreemd te mogen gaan?
in het verhaal van TS inderdaad vooral het idee dat zulk een vakantie dan gelijk een 'open relatie' impliceert ... overigens, ik zie het wel als positief dat er gewoon dan open en eerlijk over gesproken wordt... dat liever dan erover liegen.

Als mn partner een weekje weg van me wil kan ik dat best goed begrijpen... overigens misschien ook best iets dat kan betekenen dat er bepaalde spanningen bestaan en dat je even wat ruimte nodig hebt, maar dat gevoel ken ikzelf ook best. Imho is dat eigenlijk gezonder om ook in een relatie ook een sociaal leven buiten je partner te hebben en niet alles samen te moeten doen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_216931152
Boeiend wat een ander doet.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 5 maart 2025 @ 09:26:03 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216931177
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 09:14 schreef RM-rf het volgende:

[..]
in het verhaal van TS inderdaad vooral het idee dat zulk een vakantie dan gelijk een 'open relatie' impliceert ... overigens, ik zie het wel als positief dat er gewoon dan open en eerlijk over gesproken wordt... dat liever dan erover liegen.

Als mn partner een weekje weg van me wil kan ik dat best goed begrijpen... overigens misschien ook best iets dat kan betekenen dat er bepaalde spanningen bestaan en dat je even wat ruimte nodig hebt, maar dat gevoel ken ikzelf ook best. Imho is dat eigenlijk gezonder om ook in een relatie ook een sociaal leven buiten je partner te hebben en niet alles samen te moeten doen.
Ik heb die koppeling met een open relatie helemaal niet, maar goed, hier is alleen op vakantie gaan ook geen ding waar moeilijk over gedaan wordt.

Mijn man die voor een congres naar Vegas moet en er dan een paar dagen NYC aan koppelt moedig ik alleen maar aan.
Ik zeik niet als hij voor zijn werk een week naar Parijs moet.
Daarentegen vindt hij een vakantie in een huisje leuk, terwijl ik dat helemaal niks vind, dus ja... ik heb wel eens een weekje een hotel op Kos gedaan, in m'n eentje.
En ik zou dat zonder gezeik zo weer kunnen doen.

Onze vakanties waren tot vorig jaar altijd in een huisje, de laatste keer (2023) ben ik niet eens meegegaan en is hij alleen met onze zoon gegaan.
Vorig jaar zijn we voor het eerst in 15 jaar op vliegvakantie geweest, naar een hotel in de zon.

Ik ben trouwens ook wel eens een paar dagen met onze zoon op stap; weekje Duitsland bijvoorbeeld.

Anyway, wij doen er niet zo moeilijk over als de één een weekje alleen weg wil, of alleen met kind, of naar een locatie die de ander niet ziet zitten, dan gaat de ander gewoon niet mee.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_216931218
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2025 09:26 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik heb die koppeling met een open relatie helemaal niet, maar goed, hier is alleen op vakantie gaan ook geen ding waar moeilijk over gedaan wordt.
Dat kan, maar ik reageerde ook niet op jou en wat je nu uitlegt als het idee van een vakantie/zakentrip zonder elkaar , maar dat de TS letterlijk stelde dat dit voor die persoon betekent dat er een 'open relatie' is...

zie deze quote:
quote:
Dat kwam er ook eerlijk uit, "Hij gunt haar de vrijheid" en heeft gedurende vakantietijd een open relatie.
Ik kan me verder best vinden in die voorbeelden die jijzelf daarna noemt, maar me dunkt dat dat wel heel wat anders is dan het voorbeeld dat TS in de Openingspost gaf.... en waarop mijn reactie gericht was.
  Moderator woensdag 5 maart 2025 @ 09:34:14 #15
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_216931236
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 09:09 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Gebaseerd op wat ik TS normaal gesproken in (verzonnen) topics zie schrijven waarin vrouwen kut zijn en relaties kut en werkrelaties kut en andere mensen kut en vrienden kut en alles en iedereen is kut trek ik niet de conclusie dat hij op zoek is naar een relatie.

Al zou het ook een uiting van frustratie over het niet hebben van een relatie kunnen zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 5 maart 2025 @ 09:41:20 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216931284
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 09:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Gebaseerd op wat ik TS normaal gesproken in (verzonnen) topics zie schrijven waarin vrouwen kut zijn en relaties kut en werkrelaties kut en andere mensen kut en vrienden kut en alles en iedereen is kut trek ik niet de conclusie dat hij op zoek is naar een relatie.

Al zou het ook een uiting van frustratie over het niet hebben van een relatie kunnen zijn.
Misschien is zijn potentiële partner op vakantie :+
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 5 maart 2025 @ 09:49:04 #17
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216931359
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 09:41 schreef Leandra het volgende:

[..]
Misschien is zijn potentiële partner op vakantie :+
Voor altijd zeker |:) :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 5 maart 2025 @ 09:51:37 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216931385
quote:
10s.gif Op woensdag 5 maart 2025 09:49 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Voor altijd zeker |:) :D
Who can blame her?
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 5 maart 2025 @ 09:51:49 #19
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216931388
Ik ga nog jaarlijks met een studievriend een week op vakantie. En mijn vriendin gaat een week met haar zus weg. Geen enkel probleem. We zijn niet elkaars bezit.

Vreemdgaan is niet de bedoeling. Maar het is nogal onzin dat automatisch aan vakantie te gaan koppelen.
  woensdag 5 maart 2025 @ 09:51:53 #20
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216931390
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 09:51 schreef Leandra het volgende:

[..]
Who can blame her?
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 5 maart 2025 @ 09:53:13 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216931408
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 09:51 schreef Hexagon het volgende:
Ik ga nog jaarlijks met een studievriend een week op vakantie. En mijn vriendin gaat een week met haar zus weg. Geen enkel probleem. We zijn niet elkaars bezit.

Vreemdgaan is niet de bedoeling. Maar het is nogal onzin dat automatisch aan vakantie te gaan koppelen.
Oh ja, ik ga ook wel eens een paar dagen met mijn zus weg, vorig jaar Efteling en Limburg, dit jaar gaan we denk ik Groningen doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 5 maart 2025 @ 09:55:26 #22
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216931447
Met je moeder of je zus op vakantie is trouwens echt een vrouwending.

Ken geen enkele man die met zijn broer, zus, vader of moeder gaat. :D
  woensdag 5 maart 2025 @ 10:00:08 #23
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_216931488
Nee ik zou geen open relatie willen.

Alleen op vakantie zou ik geen problemen mee hebben.
FIAT JUSTITIA RUAT CAELUM
XD
Dit was post-id 212.000.000. :Y)
  woensdag 5 maart 2025 @ 10:00:43 #24
498210 KoningWouter
pi_216931492
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 09:55 schreef Hexagon het volgende:

Ik ben met mijn moedertje naar de Efteling geweest. :D Ook een soort vakantie.
XD
  woensdag 5 maart 2025 @ 10:01:17 #25
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216931498
quote:

Ik ga met mijn zoon en kleindochter op vakantie :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 5 maart 2025 @ 10:01:27 #26
498210 KoningWouter
pi_216931500
Maar nee, zou niet graag een week met mijn moeder weg gaan om eerlijk te zijn. :P
XD
  woensdag 5 maart 2025 @ 10:02:28 #27
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216931507
Maar goed ,uiteindelijk reageren we allemaal op een niet bestaand probleem van deze TS :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_216931526
Niet meer dan normaal dat iemand een eigen leven leidt. En daar hoort ook een vakantie bij.

Lekker een weekje alleen thuis, toiletbril omhoog, chips vreten op de bank en met de katten in bed slapen. :P
pi_216931585
Wij hebben vakanties samen, wij hebben vakanties apart. Ik ga wel eens met vrienden op stedentrip zonder partner, en mijn partner gaat wel eens zelf op stedentrip.

Ik vind het niet meer dan normaal dat niet alles samen gedaan hoeft te worden.

En die open relatie, ach wat er gebeurd op Kreta :P
  woensdag 5 maart 2025 @ 10:42:06 #30
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_216931901
Ik had ooit een wijf dat wilde doodleuk met een mannelijke vriend op vakantie en zij vond dat doodnormaal want 'alleen maar vrienden' :')

Dan ben je toch een kneus als je dat toelaat
Le Diable
pi_216931905
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2025 08:33 schreef Leandra het volgende:
Je TT gaat over je partner alleen op vakantie laten gaan, je OP gaat over sex buiten de relatie.
Dat zijn 2 compleet verschillende dingen.

Alleen op vakantie vind ik geen probleem, doe ik zelf ook wel eens, sex buiten de relatie vind ik wel een probleem en zou voor mij einde relatie betekenen, ongeacht of het hier in NL is of op een of andere exotische locatie.
Dit dus inderdaad.
  woensdag 5 maart 2025 @ 10:54:43 #32
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_216932053
Mijn man gaat wel eens een paar dagen naar vrienden op de camping. Geen enkel probleem mee. Dan blijf ik alleen thuis en dat vind ik heerlijk. Tussendoor kom ik wel langs op de camping bij interessante activiteiten of lezingen. Dat hij dan helemaal los zou gaan en andere meiden zou gaan neuken is natuurlijk not done maar dat is een heel ander verhaal. Er lopen daar wel allemaal types rond waar hij op valt maar wij hebben afgesproken monogaam te zijn dus dat is verder ook geen probleem. Mijn man zou onze relatie niet in de waagschaal leggen voor een avontuurtje, ook niet als hij katslam is, zijn verstand overheerst zijn lul altijd dus dat is nooit reden geweest tot wantrouwen vanuit mijn kant tenminste. Verder moet iedereen voor zichzelf weten of ze monogaam willen zijn of niet en of de ander alleen op vakantie kan gaan of niet.
To BG or not to BG!
pi_216932131
quote:

Mijn vader gaat sinds zijn schoonzus is overleden jaarlijks met zijn broer op vakantie, meestal vooral musea bezoeken die mijn moeder vreselijk vindt.

Voor ik een relatie had (als 17-21 jarige) ging ik trouwens altijd met mijn single broer op vakantie, maar dat is toch wat anders.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hanca op 05-03-2025 11:07:41 ]
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  woensdag 5 maart 2025 @ 11:29:16 #34
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_216932391
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 10:54 schreef oppiedoppie het volgende:
Mijn man gaat wel eens een paar dagen naar vrienden op de camping. Geen enkel probleem mee. Dan blijf ik alleen thuis en dat vind ik heerlijk. Tussendoor kom ik wel langs op de camping bij interessante activiteiten of lezingen. Dat hij dan helemaal los zou gaan en andere meiden zou gaan neuken is natuurlijk not done maar dat is een heel ander verhaal. Er lopen daar wel allemaal types rond waar hij op valt maar wij hebben afgesproken monogaam te zijn dus dat is verder ook geen probleem. Mijn man zou onze relatie niet in de waagschaal leggen voor een avontuurtje, ook niet als hij katslam is, zijn verstand overheerst zijn lul altijd dus dat is nooit reden geweest tot wantrouwen vanuit mijn kant tenminste. Verder moet iedereen voor zichzelf weten of ze monogaam willen zijn of niet en of de ander alleen op vakantie kan gaan of niet.
Je bent een waardeloze agent.
pi_216932529
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 09:51 schreef Hexagon het volgende:

Deed ik 10 jaar geleden ook met een vriend. En in een kroeg elke avond een andere meid sowieso getongd en in het hotel aan de hotelbar dames versieren en vragen of ze je hotelkamer willen zien of die van hun.

Praktisch want dan hoef je daarna niet meer ver te lopen.
1 keer met een vrouw naar huis gegaan, kon ik na de daad via google maps nog 40 min. Naar t hotel lopen.

Was wel in een relatie maar niet samenwonend.
En met je broer of familie is vreemdgaan toch anders dan met een vriend.
Die vriend zie ik ook al jaren niet meer dus die vreemdgaanspraktijken zijn verleden tijd in de zin van dat met kerst niemand aan de kerstdis dit nog weet of denkt dat het nog gebeurt
5 Ferrari's op videoband!
  woensdag 5 maart 2025 @ 11:54:16 #36
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216932604
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2025 11:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]
Deed ik 10 jaar geleden ook met een vriend. En in een kroeg elke avond een andere meid sowieso getongd en in het hotel aan de hotelbar dames versieren en vragen of ze je hotelkamer willen zien of die van hun.

Praktisch want dan hoef je daarna niet meer ver te lopen.
1 keer met een vrouw naar huis gegaan, kon ik na de daad via google maps nog 40 min. Naar t hotel lopen.

Was wel in een relatie maar niet samenwonend.
En met je broer of familie is vreemdgaan toch anders dan met een vriend.
Die vriend zie ik ook al jaren niet meer dus die vreemdgaanspraktijken zijn verleden tijd in de zin van dat met kerst niemand aan de kerstdis dit nog weet of denkt dat het nog gebeurt
Tja wanneer je jezelf niet kan beheersen en niet genoeg hebt aan je partner, dan kun je inderdaad beter niet met vrienden gaan.

Gelukkig nooit last van gehad. Ik ging toen ik begin 20 was en een relatie had ook gewoon met een vriendengroep die ik kende van mijn studentenvereniging (waar die vriend ook bij hoort) jaarlijks op vakantie. Dat ging gewoon goed.
  woensdag 5 maart 2025 @ 12:12:54 #37
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_216932829
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 11:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Tja wanneer je jezelf niet kan beheersen en niet genoeg hebt aan je partner, dan kun je inderdaad beter niet met vrienden gaan.

Gelukkig nooit last van gehad. Ik ging toen ik begin 20 was en een relatie had ook gewoon met een vriendengroep die ik kende van mijn studentenvereniging (waar die vriend ook bij hoort) jaarlijks op vakantie. Dat ging gewoon goed.
Sommige mannen schijnen dat moeilijk te kunnen geloven. Want mannen willen nu eenmaal zoveel mogelijk vrouwen neuken. Waarschijnlijk kwestie van hoe de waard is.
To BG or not to BG!
  Moderator woensdag 5 maart 2025 @ 12:19:44 #38
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_216932947
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 12:12 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Sommige mannen schijnen dat moeilijk te kunnen geloven. Want mannen willen nu eenmaal zoveel mogelijk vrouwen neuken. Waarschijnlijk kwestie van hoe de waard is.
Mwah mwah.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator woensdag 5 maart 2025 @ 12:19:56 #39
236264 crew  capricia
pi_216932949
Ik ga nog steeds jaarlijks ook alleen op vakantie. Vrienden bezoeken in het buitenland. Waar mijn man en kind niet zo'n zin in hebben. Bovendien is het buiten de schoolvakanties een stuk goedkoper allemaal. En veel landen en mooie plekken zijn gewoon fijner buiten de schoolvakanties om.
Ik krijg mijn man en kind echt niet mee op een wandeltocht rondom Assisi, bijvoorbeeld. Omdat ik opeens helemaal into Franciscus van Assisi ben. _O-

En mijn man gaat ieder jaar met zijn broer ergens een weekje MTBen. Canarische eilanden, Luxemburg, Zwitserland, Oostenrijk.
Helemaal prima. En met seks heeft het niets te maken.

[ Bericht 7% gewijzigd door capricia op 05-03-2025 12:25:57 ]
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216932980
Wat een raar onzeker gedoe om je partner vakanties zonder jou te gaan verbieden. Zolang je ook maar af en toe samen gaat (of niet en je daar allebei oké mee bent) zou ik niet weten waarom je daar moeilijk over zou doen.
pi_216933030
quote:

Ik wel hoor! Wel wat meer actieve vakanties zoals ergens een paar dagen mountainbiken of skiën bijvoorbeeld dan.
  Moderator woensdag 5 maart 2025 @ 12:24:30 #42
236264 crew  capricia
pi_216933065
quote:

Ik ben nog nooit met mijn zus op vakantie geweest.
Mijn man gaat ieder jaar wel met zijn broer. MTBen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator woensdag 5 maart 2025 @ 12:26:58 #43
236264 crew  capricia
pi_216933120
Een partner waarbij de vrijheid er niet is om er lekker even alleen op uit te trekken, en je verplicht alles samen moet doen, zou ik zo verstikkend vinden.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216933467
quote:
Ik neem aan dat je de mambo bedoelt. Dat is een van oorsprong Cubaanse dansstijl.
Een mamba is een giftige slang die in tropisch Afrika voorkomt. Er zijn vier soorten mamba's.
pi_216933620
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 10:42 schreef SemperLibertas het volgende:
Ik had ooit een wijf

Dit zegt al weer genoeg. _O-
pi_216933794
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 10:54 schreef oppiedoppie het volgende:
interessante activiteiten of lezingen
_O- _O-
pi_216933897
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 12:42 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik neem aan dat je de mambo bedoelt. Dat is een van oorsprong Cubaanse dansstijl.
Een mamba is een giftige slang die in tropisch Afrika voorkomt. Er zijn vier soorten mamba's.
Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-video

Zoek de verschillen. |:)
pi_216933941
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2025 12:26 schreef capricia het volgende:
Een partner waarbij de vrijheid er niet is om er lekker even alleen op uit te trekken, en je verplicht alles samen moet doen, zou ik zo verstikkend vinden.
Juist, en ook heel ongezond.
pi_216933955
Vraag me trouwens wel af hoe TS denkt over een partner die vaak naar het buitenland moet voor zaken.
  woensdag 5 maart 2025 @ 13:20:44 #50
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216933964
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 12:12 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ja meestal mannen die zelf heel veel tekort komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')