Jij gaat er automatisch al vanuit dat je partner dan vreemd gaat. Jij bent vast gezellig thuisquote:Op woensdag 5 maart 2025 07:05 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik hoef geen partner die aan de andere kant van de wereld met een of andere onbekende of met meerdere de horizontale mamba heeft liggen doen,ik heb daar mentale plaatjes bij en ben er vies van.
Hoe staan jullie er in?
Waarom stel je die vraag... ben je zelf op zoek naar een relatie en zoek je naar een gelijkgestemde persoon daarvoor?quote:
Bij welk deel zie je een relationele crisis?quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:09 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Waarom stel je die vraag... ben je zelf op zoek naar een relatie en zoek je naar een gelijkgestemde persoon daarvoor?
Iedereen maakt zo zijn eigen keuzes in een relatie en welke keuze mensen dat accepteren is enkel zaak van de persoon en diens partner... als beide daar een overeenkomst in vinden en die is gebaseerd op eerlijkheid tegenover elkaar, en dat werkt zo voor hen... is dat iets dat prima is voor hen.
(buiten dan dat biljarten, daar stopt bij mij m'n tolerante 'alles-moet-mogen'-houding wel een beetje.... je partner in je afwezigheid avondenlang laten biljarten is vragen om problemen, iedereen weet wat er in biljarthallen gedaan wordt ...)
Ikzelf zou het misschien niet zelf willen, en heb ook nooit de vraag van mn partner voor zoiets gehad, maar als mijn partner er wel behoefte aan zou hebben zou ik dat zeker eerlijk en open bespreken (alhoewel ik de vraag zelf wel initieel iig zou duiden als dat de relatie in een crisis zou zitten)
in het verhaal van TS inderdaad vooral het idee dat zulk een vakantie dan gelijk een 'open relatie' impliceert ... overigens, ik zie het wel als positief dat er gewoon dan open en eerlijk over gesproken wordt... dat liever dan erover liegen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij welk deel zie je een relationele crisis?
De vraag alleen op vakantie te gaan of de vraag een weekje vreemd te mogen gaan?
Ik heb die koppeling met een open relatie helemaal niet, maar goed, hier is alleen op vakantie gaan ook geen ding waar moeilijk over gedaan wordt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:14 schreef RM-rf het volgende:
[..]
in het verhaal van TS inderdaad vooral het idee dat zulk een vakantie dan gelijk een 'open relatie' impliceert ... overigens, ik zie het wel als positief dat er gewoon dan open en eerlijk over gesproken wordt... dat liever dan erover liegen.
Als mn partner een weekje weg van me wil kan ik dat best goed begrijpen... overigens misschien ook best iets dat kan betekenen dat er bepaalde spanningen bestaan en dat je even wat ruimte nodig hebt, maar dat gevoel ken ikzelf ook best. Imho is dat eigenlijk gezonder om ook in een relatie ook een sociaal leven buiten je partner te hebben en niet alles samen te moeten doen.
Dat kan, maar ik reageerde ook niet op jou en wat je nu uitlegt als het idee van een vakantie/zakentrip zonder elkaar , maar dat de TS letterlijk stelde dat dit voor die persoon betekent dat er een 'open relatie' is...quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb die koppeling met een open relatie helemaal niet, maar goed, hier is alleen op vakantie gaan ook geen ding waar moeilijk over gedaan wordt.
Ik kan me verder best vinden in die voorbeelden die jijzelf daarna noemt, maar me dunkt dat dat wel heel wat anders is dan het voorbeeld dat TS in de Openingspost gaf.... en waarop mijn reactie gericht was.quote:Dat kwam er ook eerlijk uit, "Hij gunt haar de vrijheid" en heeft gedurende vakantietijd een open relatie.
Gebaseerd op wat ik TS normaal gesproken in (verzonnen) topics zie schrijven waarin vrouwen kut zijn en relaties kut en werkrelaties kut en andere mensen kut en vrienden kut en alles en iedereen is kut trek ik niet de conclusie dat hij op zoek is naar een relatie.quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:09 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Waarom stel je die vraag... ben je zelf op zoek naar een relatie en zoek je naar een gelijkgestemde persoon daarvoor?
Misschien is zijn potentiële partner op vakantiequote:Op woensdag 5 maart 2025 09:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Gebaseerd op wat ik TS normaal gesproken in (verzonnen) topics zie schrijven waarin vrouwen kut zijn en relaties kut en werkrelaties kut en andere mensen kut en vrienden kut en alles en iedereen is kut trek ik niet de conclusie dat hij op zoek is naar een relatie.
Al zou het ook een uiting van frustratie over het niet hebben van een relatie kunnen zijn.
Voor altijd zekerquote:Op woensdag 5 maart 2025 09:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien is zijn potentiële partner op vakantie
Oh ja, ik ga ook wel eens een paar dagen met mijn zus weg, vorig jaar Efteling en Limburg, dit jaar gaan we denk ik Groningen doen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:51 schreef Hexagon het volgende:
Ik ga nog jaarlijks met een studievriend een week op vakantie. En mijn vriendin gaat een week met haar zus weg. Geen enkel probleem. We zijn niet elkaars bezit.
Vreemdgaan is niet de bedoeling. Maar het is nogal onzin dat automatisch aan vakantie te gaan koppelen.
Ik ben met mijn moedertje naar de Efteling geweest.quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:55 schreef Hexagon het volgende:
Met je moeder of je zus op vakantie is trouwens echt een vrouwending.
Ken geen enkele man die met zijn broer, zus, vader of moeder gaat.
Ik ga met mijn zoon en kleindochter op vakantiequote:Op woensdag 5 maart 2025 09:55 schreef Hexagon het volgende:
Dit dus inderdaad.quote:Op woensdag 5 maart 2025 08:33 schreef Leandra het volgende:
Je TT gaat over je partner alleen op vakantie laten gaan, je OP gaat over sex buiten de relatie.
Dat zijn 2 compleet verschillende dingen.
Alleen op vakantie vind ik geen probleem, doe ik zelf ook wel eens, sex buiten de relatie vind ik wel een probleem en zou voor mij einde relatie betekenen, ongeacht of het hier in NL is of op een of andere exotische locatie.
Mijn vader gaat sinds zijn schoonzus is overleden jaarlijks met zijn broer op vakantie, meestal vooral musea bezoeken die mijn moeder vreselijk vindt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:55 schreef Hexagon het volgende:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:54 schreef oppiedoppie het volgende:
Mijn man gaat wel eens een paar dagen naar vrienden op de camping. Geen enkel probleem mee. Dan blijf ik alleen thuis en dat vind ik heerlijk. Tussendoor kom ik wel langs op de camping bij interessante activiteiten of lezingen. Dat hij dan helemaal los zou gaan en andere meiden zou gaan neuken is natuurlijk not done maar dat is een heel ander verhaal. Er lopen daar wel allemaal types rond waar hij op valt maar wij hebben afgesproken monogaam te zijn dus dat is verder ook geen probleem. Mijn man zou onze relatie niet in de waagschaal leggen voor een avontuurtje, ook niet als hij katslam is, zijn verstand overheerst zijn lul altijd dus dat is nooit reden geweest tot wantrouwen vanuit mijn kant tenminste. Verder moet iedereen voor zichzelf weten of ze monogaam willen zijn of niet en of de ander alleen op vakantie kan gaan of niet.
Deed ik 10 jaar geleden ook met een vriend. En in een kroeg elke avond een andere meid sowieso getongd en in het hotel aan de hotelbar dames versieren en vragen of ze je hotelkamer willen zien of die van hun.quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:51 schreef Hexagon het volgende:
Ik ga nog jaarlijks met een studievriend een week op vakantie. En mijn vriendin gaat een week met haar zus weg. Geen enkel probleem. We zijn niet elkaars bezit.
Vreemdgaan is niet de bedoeling. Maar het is nogal onzin dat automatisch aan vakantie te gaan koppelen.
Tja wanneer je jezelf niet kan beheersen en niet genoeg hebt aan je partner, dan kun je inderdaad beter niet met vrienden gaan.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Deed ik 10 jaar geleden ook met een vriend. En in een kroeg elke avond een andere meid sowieso getongd en in het hotel aan de hotelbar dames versieren en vragen of ze je hotelkamer willen zien of die van hun.
Praktisch want dan hoef je daarna niet meer ver te lopen.
1 keer met een vrouw naar huis gegaan, kon ik na de daad via google maps nog 40 min. Naar t hotel lopen.
Was wel in een relatie maar niet samenwonend.
En met je broer of familie is vreemdgaan toch anders dan met een vriend.
Die vriend zie ik ook al jaren niet meer dus die vreemdgaanspraktijken zijn verleden tijd in de zin van dat met kerst niemand aan de kerstdis dit nog weet of denkt dat het nog gebeurt
Sommige mannen schijnen dat moeilijk te kunnen geloven. Want mannen willen nu eenmaal zoveel mogelijk vrouwen neuken. Waarschijnlijk kwestie van hoe de waard is.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja wanneer je jezelf niet kan beheersen en niet genoeg hebt aan je partner, dan kun je inderdaad beter niet met vrienden gaan.
Gelukkig nooit last van gehad. Ik ging toen ik begin 20 was en een relatie had ook gewoon met een vriendengroep die ik kende van mijn studentenvereniging (waar die vriend ook bij hoort) jaarlijks op vakantie. Dat ging gewoon goed.
Mwah mwah.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:12 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Sommige mannen schijnen dat moeilijk te kunnen geloven. Want mannen willen nu eenmaal zoveel mogelijk vrouwen neuken. Waarschijnlijk kwestie van hoe de waard is.
Ik wel hoor! Wel wat meer actieve vakanties zoals ergens een paar dagen mountainbiken of skiën bijvoorbeeld dan.quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:55 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben nog nooit met mijn zus op vakantie geweest.quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:55 schreef Hexagon het volgende:
Ik neem aan dat je de mambo bedoelt. Dat is een van oorsprong Cubaanse dansstijl.quote:Op woensdag 5 maart 2025 07:05 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik hoef geen partner die aan de andere kant van de wereld met een of andere onbekende of met meerdere de horizontale mamba heeft liggen doen,ik heb daar mentale plaatjes bij en ben er vies van.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:54 schreef oppiedoppie het volgende:
interessante activiteiten of lezingen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:42 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de mambo bedoelt. Dat is een van oorsprong Cubaanse dansstijl.
Een mamba is een giftige slang die in tropisch Afrika voorkomt. Er zijn vier soorten mamba's.
Juist, en ook heel ongezond.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:26 schreef capricia het volgende:
Een partner waarbij de vrijheid er niet is om er lekker even alleen op uit te trekken, en je verplicht alles samen moet doen, zou ik zo verstikkend vinden.
Ja meestal mannen die zelf heel veel tekort komen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:12 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Sommige mannen schijnen dat moeilijk te kunnen geloven. Want mannen willen nu eenmaal zoveel mogelijk vrouwen neuken. Waarschijnlijk kwestie van hoe de waard is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |