Zo’n heerlijk ontwapenend en open jochquote:Op zondag 9 maart 2025 14:18 schreef Greys het volgende:
Deze foto is zo leuk en stralend.
[ afbeelding ]
Geldt dat ook nog voor de 16% en 2e plek die Oostenrijk nu heeft?quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:06 schreef nik4ever het volgende:
Ik vermoed dat Oostenrijk nu even een 'kijk nieuw liedje en het klinkt okay en zingt goed' bump krijgt n the Odds en dat het daarna wel weer uitlevelt. Maar we gaan het zien...
Leuk, even tweetje van gemaakt. Voor degenen zonder tiktok.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:13 schreef Zigsky het volgende:
Ze bespraken het net bij Boulevard weer en er werd ook een filmpje getoond waarin Claude aan het dansen was. Dit gaat zo leuk worden. Hup Claude! Revanche voor Joost.
Edit: ze toonden dit filmpje https://vm.tiktok.com/ZNdemoKWY/
Zoek anders even de odds in maart van de afgelopen jaren op. Zegt doorgaans weinig tot niks over de uiteindelijke uitslag.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Geldt dat ook nog voor de 16% en 2e plek die Oostenrijk nu heeft?
That's the spirit, Greys!quote:Op zondag 9 maart 2025 19:31 schreef Greys het volgende:
We staan nu op 8% winkans bij de bookies. Weet je wie er vandaag een jaar geleden ook op 8% stond? Degene die uiteindelijk won.
Vooral in deze chaos *gebaart weids naar Alles* (speciaal voor @Pisces29 ) kan echt alles nog gebeuren!quote:
Jaaaaaaaquote:Op zondag 9 maart 2025 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Vooral in deze chaos *gebaart weids naar Alles* (speciaal voor @:Pisces29 ) kan echt alles nog gebeuren!![]()
Oostenrijk, Frankrijk, Finland, bijna iedereen is rood nu zie ik. Zegt echt nog zo weinig.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:21 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Nederland staat in ieder geval knalrood in de odds. Het effect rond de bekendmaking van het nummer lijkt wel weg te ebben nu.
Vind je het zelf een goed nummer? Ipv alleen maar bezig te zijn met hoe verschrikkelijk het allemaal is en hoe kansloos.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:21 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Nederland staat in ieder geval knalrood in de odds. Het effect rond de bekendmaking van het nummer lijkt wel weg te ebben nu.
Heeft Claude een achtergrond in dansen? In de videoclip zie je dat hij een goed ritmegevoel heeft.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:13 schreef Zigsky het volgende:
Ze bespraken het net bij Boulevard weer en er werd ook een filmpje getoond waarin Claude aan het dansen was. Dit gaat zo leuk worden. Hup Claude! Revanche voor Joost.
Edit: ze toonden dit filmpje https://vm.tiktok.com/ZNdemoKWY/
Ik vind het ja hoe zal ik het omschrijven een degelijk middle of the road nummer. Niet slecht, maar heel veilig. Ik had liever Joost nog een jaar gezien dat is garantie voor hype en lol dat mis ik nu wel. Alsnog hoop ik altijd dat het hoog eindigt omdat het onze eigen inzending is.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Vind je het zelf een goed nummer? Ipv alleen maar bezig te zijn met hoe verschrikkelijk het allemaal is en hoe kansloos.
Vooral dat de Israëlische deelname toch wel weer heel politiek is.quote:
Maar wél leuk dat ome Cornald het met ons eens is qua Zweden. Veel tv kijkers die het niet zo op de voet volgen wisten een aantal dingen vast nog niet moeten we maar denken.quote:Op zondag 9 maart 2025 23:07 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Vooral dat de Israëlische deelname toch wel weer heel politiek is.
Dat er 1 vrouw in onze halve finale zingt.
Dat het vooral energieke nummers zijn.
Dat er 20 liedjes niet in het Engels, maar wel in eigen taal worden gezongen..
En dat hij blij is dat Zweden niet weer zo'n overgeproduceerd liedje stuurt..
Kortom niets wat we nog niet wisten
Hij vergeet Albanië. Dat is een man/vrouw duo.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:54 schreef Momo het volgende:
In onze semi zit trouwens maar 1 vrouw: Justyna uit Polen, de rest zijn allemaal mannen, opvallend.
Thanksquote:Op zondag 9 maart 2025 23:07 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Vooral dat de Israëlische deelname toch wel weer heel politiek is.
Dat er 1 vrouw in onze halve finale zingt.
Dat het vooral energieke nummers zijn.
Dat er 20 liedjes niet in het Engels, maar wel in eigen taal worden gezongen..
En dat hij blij is dat Zweden niet weer zo'n overgeproduceerd liedje stuurt..
Kortom niets wat we nog niet wisten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |