Mijn zus heeft echt geen reet met het Songfestival en dit jaar is de eerste keer in jaaaaren dat ze zelf zei 'Zelfs ik ga het Songfestival kijken dit jaar denk ik, want wat een súperleuk liedje'.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:02 schreef blackswangreen het volgende:
Hij doet het na een week nog heel aardig in de Nederlandse Spotify-chart, 3e. Morgen zal het hele album van Roxy Dekker wel boven hem staan, dus dan zakt hij uit de top-10Maar dit betekent wel dat mensen het niet alleen uit nieuwsgierigheid een keer luisteren, ze vinden het ook een leuk liedje.
Ja, in mijn omgeving ook alleen maar positieve reacties. Dit is typisch zo’n liedje voor de casual kijker.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn zus heeft echt geen reet met het Songfestival en dit jaar is de eerste keer in jaaaaren dat ze zelf zei 'Zelfs ik ga het Songfestival kijken dit jaar denk ik, want wat een súperleuk liedje'.
Het fijne is dat er daar best nogal véél van zijn. Als ze nou ook nog even de moeite nemen om te stemmen straks...quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:53 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, in mijn omgeving ook alleen maar positieve reacties. Dit is typisch zo’n liedje voor de casual kijker.
Mijn smaak komt meestal behoorlijk overeen met de jury en ik ga erg goed op bara bada bastuquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie KAJ ook wel de nodige jurypunten binnenharken, het is van alle "gekkige" liedjes wel de meest geschikte voor jury's
en op 2 in de Top100quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:43 schreef NailQueen het volgende:
Claude komt nieuw binnen op 3 in de top 40.
De eerste plaats lijkt er helaas voor Claude niet meteen in te zitten. Maar liever 2e dan 92e uiteraard.quote:
Suus en Freek?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar die “verrassende gasten” in de show!
Kan me dit in de studio van Eva niet echt voorstellen, die "stage" is niet zo diep, maar misschien verbouwen ze de boel.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:04 schreef Greys het volgende:
Leuk! Hopelijk met wat dansers enzo om het een beetje op te leuken qua vibe, net als in de clip.
Ja omdat het een special is zal er hopelijk een en ander aan de ruimte veranderd kunnen worden.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:37 schreef Dave het volgende:
[..]
Kan me dit in de studio van Eva niet echt voorstellen, die "stage" is niet zo diep, maar misschien verbouwen ze de boel.
Wel goed dat het bij Avrotros zelf is, en hoewel live gezongen, zal de uitzending wel niet live zijn, maar opgenomen worden na een reguliere uitzending, donderdag of zo, dus houden ze een beetje controle over de kwaliteit.
Dat zou op zich nog wel enigszins verrassend zijn.quote:
Ik zag in het nieuwsbericht ook geen tijd staan dus ik heb in onze tweet idd ook niet die 19 uur overgenomen. Geen idee waar die vandaan komt.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:58 schreef summer52 het volgende:
Is het wel om 19.00 uur? Ik zie in de tv gids op tv dat er op 15 maart om 20.30 uur bij Eva een speciale uitzending met Claude is.
Heeft Songfestivalweblog waarschijnlijk gedacht dat het om 19.00 uur zou zijn omdat Eva altijd om 19.00 uur begint.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag in het nieuwsbericht ook geen tijd staan dus ik heb in onze tweet idd ook niet die 19 uur overgenomen. Geen idee waar die vandaan komt.
Oostenrijk wel, maar Zweden nietquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:46 schreef Em31 het volgende:
Ik vind dat Claude Oostenrijk wel moet kunnen hebben.![]()
Ze zullen er volgende week live vast wat moois van makenzoals dat bij Matthijs gaat door ook gebeurde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |