Jij keek toch naar PSV - Arsenal vandaag?quote:
Al jaren. De vaste kracht van Inter en oranje.quote:
De goal vond je geen klasse?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:25 schreef KingRoland het volgende:
Als het spel wat Inter de afgelopen 40 min heeft laten zien tegenwoordig klasse is...
Called it.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die komt morgen met de handjes in de broekzakken binnenlopen alsof het hem koud laat.
Nee, niks bijzonders. Vergelijk die eens met die van Alvarez tegen Real. Dat is pas klasse.quote:
Best oke erin gekregen hoor. Maar vooral zwak verdedigd.quote:
Afgekeken van PSV gister.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Best oke erin gekregen hoor. Maar vooral zwak verdedigd.
@Caland is groot fan.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al jaren. De vaste kracht van Inter en oranje.
Wanneer zien we tegenwoordig nou echte topwedstrijden ? Paar clubs en Premier League de rest is weinig enerverendquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:25 schreef KingRoland het volgende:
Als het spel wat Inter de afgelopen 40 min heeft laten zien tegenwoordig klasse is...
En terecht.quote:
Aardige voorzet was hetquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Best oke erin gekregen hoor. Maar vooral zwak verdedigd.
Toen had mijn vader krap aan de lagere school afgerond.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je de wedstrijd in 72 tegen Gladbach ?
https://dewitteduivel.com(...)je-van-de-bokelberg/quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Toen had mijn vader krap aan de lagere school afgerond.
Vermoedelijk dezelfde fabriek.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:37 schreef KingRoland het volgende:
ze hadden bij mijn appie geen douwe egberts meer en geen pickwick
heb nu AH normale thee en die is eigenlijk beter dan pickwick
Geniet ervan maatquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:37 schreef KingRoland het volgende:
ze hadden bij mijn appie geen douwe egberts meer en geen pickwick
heb nu AH normale thee en die is eigenlijk beter dan pickwick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |