Dat heeft PSV ook. (Maar niet altijd in de goede zin van het woord)quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is ook wel lekker dat je 2 vleugelspelers hebt die zo onberekenbaar als de pest zijn.
Wist je dat iemand hier Inter, Inter Milan noemde?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:00 schreef Nober het volgende:
Inter had ook in thuistenue kunnen spelen.
Internazionale vindt ik de beste benaming.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wist je dat iemand hier Inter, Inter Milan noemde?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Eens, Inter slaat nergens op.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Internazionale vindt ik de beste benaming.
AS Roma welquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Zijn er ook nog mensen die Lazio Roma en AS Roma zeggen?
Waarom heb je die nodig. Het is gratis en legaal te kijken via ziggo freequote:
Het is Inter Mailand heb ik op de Duitser geleerd.quote:
Van dat Chateau?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is Inter Mailand heb ik op de Duitser geleerd.
Gewoon Inter. Vrijwel niemand zegt Internationale.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Zijn er ook nog mensen die Lazio Roma en AS Roma zeggen?
Of 10 zoals tegen PSVquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:11 schreef Wotte het volgende:
Hier worden vermoedelijk geen zeven goals gemaakt.
Dat zou zomaar kunnen.quote:
Imca Marina.quote:
Supporters Interista.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:11 schreef Dagoduck het volgende:
Internazionale is vier maanden ouder dan Feyenoord.
Ken je de wedstrijd in 72 tegen Gladbach ?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:11 schreef Wotte het volgende:
Hier worden vermoedelijk geen zeven goals gemaakt.
Dat komt omdat internazionale ook een krant is.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee niet meer.
Inter gebruikt zelf trouwens wel Inter zie inter.it en al hun socials.
Waarom zou je dat afkorten tot Inter? Tenzij het gebaseerd is op Inter Milan.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gewoon Inter. Vrijwel niemand zegt Internationale.
Namen en rugnummers.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:14 schreef KingRoland het volgende:
En dan zijn er users die zeggen dat Serie A zoveel beter is dan de Eredivisie lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |