SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Op het vorige huis lagen er 19. Nu woon ik in een monumentaal pand waar je niks op mag leggen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oja dan heb je er idd niks aan.
Toen we dit huis kochten zaten er al 16 panelen op.![]()
![]()
Nou, ik heb het wel uitgekeken, dus vond het wel een prima seriequote:Ben je er inmiddels al aan begonnen?
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Kon de MG die we hadden ook. Ik weet niet zeker of de oplader ook terug kon leveren, maar ik vind het wat zonde van de levensduur van de accu, en ik wil ook 's ochtends niet met een lege accu staan.quote:![]()
Chinese troep kopenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Kon de MG die we hadden ook. Ik weet niet zeker of de oplader ook terug kon leveren, maar ik vind het wat zonde van de levensduur van de accu, en ik wil ook 's ochtends niet met een lege accu staan.Buy America
Lach met een schone bips![]()
Oh, nice.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Kon de MG die we hadden ook. Ik weet niet zeker of de oplader ook terug kon leveren, maar ik vind het wat zonde van de levensduur van de accu, en ik wil ook 's ochtends niet met een lege accu staan.
Hier alleen voor nood. Als de stroom uitvaltWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Links hangt iets lager dan rechts, verder alles druk druk drukquote:Maar prima met mij, hoe is met jou?
Nee was aan killing eve begonnen. Maar ik werd afgeleid door hierquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, ik heb het wel uitgekeken, dus vond het wel een prima serieBen je er inmiddels al aan begonnen?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Op het vorige huis lagen er 19. Nu woon ik in een monumentaal pand waar je niks op mag leggen.
Ja ik was ook wat leuks aan het kijken, maar nu geen zin meer in!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee was aan killing eve begonnen. Maar ik werd afgeleid door hier![]()
![]()
Helloquote:
Buren hebben het wel gedaan op een schuur, grootste gelazer mee gekregen. Omdat het niet op het pand zelf is, werd het met enorm veel moeite en gedoe door de vingers gezien.quote:![]()
Heb er ook dorst van gekregen. Helaas is de chocolade melk op.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik was ook wat leuks aan het kijken, maar nu geen zin meer in!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hmm hier pieken en dalen, je kent het welquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Links hangt iets lager dan rechts, verder alles druk druk drukMaar prima met mij, hoe is met jou?
Net aan carnaval overleefd, was goed feestje wel.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik heb hier nog wel wat brandy?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb er ook dorst van gekregen. Helaas is de chocolade melk op.![]()
![]()
Ah, als je ook HBO hebt, ik vind The Tourist ook erg leukquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee was aan killing eve begonnen. Maar ik werd afgeleid door hierI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Oh, ja hebben we. Ik ga daar morgen even naar kijken. Thanks!!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, als je ook HBO hebt, ik vind The Tourist ook erg leukWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Weet niet of ik dat lustquote:
Ow en @Moeraskat Je had het over varkensvlees; ikzelf raak altijd ontiegelijk aan de schijterij als ik dat gevreten heb!Ik eet het wel omdat het goedkoop is, maar vervolgens heb ik wel spetterpoep als een malle!
![]()
![]()
HBO werd me te duur, ben weer ff naar Netflix gegaan even. Maar had door nieuwe mobiel ook nog ff 3 maanden Apple TV.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, als je ook HBO hebt, ik vind The Tourist ook erg leuk
tis wel beetje oppassen met die dingen, want eigenlijk vind ze aardig duur, Netflix was ik ook alweer beetje op uitgekeken eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Hey Amy.quote:
Mmmm misschien eens proberenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Best te drinken, ik heb ook de minst sterke versie hier. Gaat anders echt veel te hard.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wij hebben gewoon bij elke streamingdienst een abonnement.wel zo makkelijk
illegaal krijg ik het allemaal zo voor 2 euro p/m. maar weer zo'n gedoe met niet sync ondertitel of wat gezoek.
tis wel stuk goedkoper. maar ok tel nu ff paar die ik heb en zit ik aan 50 euro p/m abo welDo what you love, love what you do!![]()
Ik zou er hier 42 kwijt kunnen op beide daken, heb er wel over nagedacht toen dat erop te gooien. Maar ik dacht, hoe lang leeft mijn moeder nog en wat is de meerwaarde. Toen ik dus huis overkocht had ik niet gedacht dat ze nog zo lang zou leven. Maar goed, heb 4 daken, 2x oost, 2x west. Dus had een beste oplevering kunnen zijn. Zeker vanaf de lente tot de winter.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Op het vorige huis lagen er 19. Nu woon ik in een monumentaal pand waar je niks op mag leggen.Lach met een schone bips![]()
Zit wel veel verschil in; sommige soorten zijn behoorlijk scherp, andere zijn weer lekker zacht.quote:
Ik heb er nu eentje van 6 euro uit Duitsland. Die is vrij oké. Van 9 euro is wel lekkerder, maar die is ook sterker.![]()
Ik heb dit jaar niet meegedaan, veel zieken op werkquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm hier pieken en dalen, je kent het wel
Net aan carnaval overleefd, was goed feestje wel.
en deel ik abo nog met wie ik lief vind. maarja zo ben ik dan weer heDo what you love, love what you do!![]()
Ja en daar mag je tegenwoordig flinke boetes over betalen als je het niet allemaal zelf gebruikt, óf je moet er gewoon voor zorgen dat je niet teruglevert.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zou er hier 42 kwijt kunnen op beide daken, heb er wel over nagedacht toen dat erop te gooien. Maar ik dacht, hoe lang leeft mijn moeder nog en wat is de meerwaarde. Toen ik dus huis overkocht had ik niet gedacht dat ze nog zo lang zou leven. Maar goed, heb 4 daken, 2x oost, 2x west. Dus had een beste oplevering kunnen zijn. Zeker vanaf de lente tot de winter.![]()
Hier ook al!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar niet meegedaan, veel zieken op werkWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Haal eens echt varkensvlees bij een perma cultuur bedrijf, niet dat watervarken uit supermarkt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:42 schreef ToT het volgende:
Ow en @:moeraskat Je had het over varkensvlees; ikzelf raak altijd ontiegelijk aan de schijterij als ik dat gevreten heb!Ik eet het wel omdat het goedkoop is, maar vervolgens heb ik wel spetterpoep als een malle!
water een optie?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb er ook dorst van gekregen. Helaas is de chocolade melk op.![]()
Ik haal het uit Duitsland, same shit. (No pun intended). Maar dat is idd ook wel uit de supermarkt daar.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Haal eens echt varkensvlees bij een perma cultuur bedrijf, niet dat watervarken uit supermarkt.
Kwaliteit is wel duidelijk beter dan hier.![]()
Bij mij op het werk altijd veel ziekenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar niet meegedaan, veel zieken op werk
Maar ik verwacht deze en komende week ook wel een piek in het aantal ziekmeldingen ja.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Prime en Netflix heb ik, en eigenlijk wil ik Netflix er wel uitgooien. Niet vanwege de prijs maar kijk er nog maar zelden. Maar kan niet want @MizzezAmy kijkt meequote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:44 schreef Moeraskat het volgende:
Wij hebben gewoon bij elke streamingdienst een abonnement.wel zo makkelijk
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Prime en Netflix heb ik, en eigenlijk wil ik Netflix er wel uitgooien. Niet vanwege de prijs maar kijk er nog maar zelden. Maar kan niet want @:MizzezAmy kijkt mee
niks mis meequote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:42 schreef ToT het volgende:
Ow en @:moeraskat Je had het over varkensvlees; ikzelf raak altijd ontiegelijk aan de schijterij als ik dat gevreten heb!Ik eet het wel omdat het goedkoop is, maar vervolgens heb ik wel spetterpoep als een malle!
als je bommetjes gaat droppen dan kan dat soms met clustermunitieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
ja had ik ook, Netflix gaat er bij mij ook weer uit. is duur ook in vergelijking met anderen. en zoveel boeiends hebben ze nou ook niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Prime en Netflix heb ik, en eigenlijk wil ik Netflix er wel uitgooien. Niet vanwege de prijs maar kijk er nog maar zelden. Maar kan niet want @:MizzezAmy kijkt meeDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Prime en Netflix heb ik, en eigenlijk wil ik Netflix er wel uitgooien. Niet vanwege de prijs maar kijk er nog maar zelden. Maar kan niet want @:MizzezAmy kijkt meezo lief!
Maar je mag hem er wel uitgooien hoor! Momenteel kijk ik meer hbo en prime
Tijd genoeg gehad om te kijken wat ze leuk vind. Netflix heb ik er ook uit gedaan. Prime en HBO nuquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Prime en Netflix heb ik, en eigenlijk wil ik Netflix er wel uitgooien. Niet vanwege de prijs maar kijk er nog maar zelden. Maar kan niet want @:MizzezAmy kijkt meeIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
ik denk ga maar weer terug naar illegaal met kodi enzo. kost 3 euro pm. en kun je alles vinden wel. al kost het wat meer moeite soms.Do what you love, love what you do!![]()
Het is nog steeds goedkoper dan gewoon kopen bij je energieleverancier, maar de terugverdientijd is wel iets langer nu meen ik. Tenzij je er ook accu's neerpleurt. Die ruimte is er ook. Maar ik wil niks meer investeren hier.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en daar mag je tegenwoordig flinke boetes over betalen als je het niet allemaal zelf gebruikt, óf je moet er gewoon voor zorgen dat je niet teruglevert.Lach met een schone bips![]()
Hé waar is je onderschriftquote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik kijk echt nooit tv of streaming zooi.
Als ToTdinnetje eenmaal hier woont dal dat uiteraard wel veranderen, maar Netflix is idd wel erg duur, zeker als je het wat in een hogere kwaliteit wil hebben.
Amazon Prime is debiel goedkoop, maar daar is zelfs nog minder interessants op te vinden dan op Netflix.![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Tijd genoeg gehad om te kijken wat ze leuk vind. Netflix heb ik er ook uit gedaan. Prime en HBO nuwat ben jij streng!
Mijn man ook. En bizarre buikpijn. Maar hij heeft crohn.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:42 schreef ToT het volgende:
fuck die heb ik helemaal uitgekeken, dat is een goeie serie wel dan weerquote:
Have fun, zal geen spoilers doen
Do what you love, love what you do!![]()
Echt? Alleen bij een volmondig "Ja ik wil van jou" gooi ik hem eruit morgenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]zo lief!
Maar je mag hem er wel uitgooien hoor! Momenteel kijk ik meer hbo en prime
De meeste series staan ook op de downloads.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:50 schreef kree het volgende:
ik denk ga maar weer terug naar illegaal met kodi enzo. kost 3 euro pm. en kun je alles vinden wel. al kost het wat meer moeite soms.Iedereen is een kutlultrut
Nee hoor, ik vind netflix ook best aan de prijs. En zo denderend is het aanbod niet.quote:Iedereen is een kutlultrut
Oh dachtjijquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn man ook. En bizarre buikpijn. Maar hij heeft crohn.Trust nobody![]()
Ga morgen weer aan de slag.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Echt? Alleen bij een volmondig "Ja ik wil van jou" gooi ik hem eruit morgenals je hem echt alleen aanhoudt voor mij, snel er uit gooien! Ik red me wel
mjah het is wat moeite via de meer illegale manier. of hoewel grijs gebied. maar kan ik alles kijken van elke aanbieder voor 3 euro p/m.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
De meeste series staan ook op de downloads.
ik dacht juist gedoe neem officieel wel. maar het kost me eigenlijk teveel. betaal te hoop aan abo nu eigenlijk voor de paar die ik kijk. en als ik al weer iets wil kijken is het weer bij aanbieder die dat net niet heeft.
nou ik ga ze allemaal opzeggen, terug naar illegaal.Do what you love, love what you do!![]()
Buikpijn heb ik er niet bij, alleen spetterpoep. Soms al een half uurtje na het eten, soms pas de volgende dag.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn man ook. En bizarre buikpijn. Maar hij heeft crohn.
Eet ik een dag geen varkensvlees, dan draai ik gewoon gezonde bolussen.![]()
Nou ja, deed ik wel... Ik kijk er echt bijna nooit meer ietsquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]als je hem echt alleen aanhoudt voor mij, snel er uit gooien! Ik red me wel
Wat heeft psv vanavond gedaan ik hoorde net pas dat ze vandaag moesten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De hoofdpersoon gaat in de laatste aflevering dood!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:51 schreef kree het volgende:
[..]
fuck die heb ik helemaal uitgekeken, dat is een goeie serie wel dan weer
Have fun, zal geen spoilers doen![]()
![]()
En toch blijf je varkies eten?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Buikpijn heb ik er niet bij, alleen spetterpoep. Soms al een half uurtje na het eten, soms pas de volgende dag.
Eet ik een dag geen varkensvlees, dan draai ik gewoon gezonde bolussen.Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat heeft psv vanavond gedaan ik hoorde net pas dat ze vandaag moesten.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lulhannes dat je bentquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat heeft psv vanavond gedaan ik hoorde net pas dat ze vandaag moesten.
Ja heb er verder eigenlijk geen last van. Ik neem aan dat mijn lichaam wel genoeg voedingsstoffen er uit onttrekt voor ik het glazuur uit de pot ga zitten kakken!quote:![]()
![]()
Ik ook maar erg weinig nog, dus weg er meequote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, deed ik wel... Ik kijk er echt bijna nooit meer iets
Het is helemaal geen moeite (meer) dat gezeur met par en rar bestanden/repareren dat hoeft allemaal niet. Ik download via spotnet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:54 schreef kree het volgende:
[..]
mjah het is wat moeite via de meer illegale manier. of hoewel grijs gebied. maar kan ik alles kijken van elke aanbieder voor 3 euro p/m.
ik dacht juist gedoe neem officieel wel. maar het kost me eigenlijk teveel. betaal te hoop aan abo nu eigenlijk voor de paar die ik kijk. en als ik al weer iets wil kijken is het weer bij aanbieder die dat net niet heeft.
nou ik ga ze allemaal opzeggen, terug naar illegaal.Iedereen is een kutlultrut
quote:wtf
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ok lieffiequote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook maar erg weinig nog, dus weg er mee
Dat is geen reclame voor het Nederlands voetbal.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee. Maar ik eet ook geen varken hoor. Krijg er buikpijn van. Omdat het zo vet is.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De spelers dachten het is nog carnavalThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Arsenal had rood moeten krijgen 1e helft, maar verder.... Kansloos en verdiend verloren en goed pak op de neus.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat is geen reclame voor het Nederlands voetbal.Lach met een schone bips![]()
Ik vermoed een snel einde van Boszquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat is geen reclame voor het Nederlands voetbal.Same shit, different day
SC hopper present![]()
nee joh met dat kodi als je eenmaal goed ingesteld hebt is net als streaming enzo. en kun je ze zo openen met meestal nog betere interface ook.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is helemaal geen moeite (meer) dat gezeur met par en rar bestanden/repareren dat hoeft allemaal niet. Ik download via spotnet.
Maar het is ff instel werkje gedoe. ik ken dit en gebruik al jaren. mnaargeed die kost 4 euro om bij debrid achtige provider. of etc en werkt opzich prima. ondertitel is soms lastig. maargoed ik doe het ze ook wel zonder.Do what you love, love what you do!![]()
Dan heb ik je verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee. Maar ik eet ook geen varken hoor. Krijg er buikpijn van. Omdat het zo vet is.Trust nobody![]()
Bijzonder ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Buikpijn heb ik er niet bij, alleen spetterpoep. Soms al een half uurtje na het eten, soms pas de volgende dag.
Eet ik een dag geen varkensvlees, dan draai ik gewoon gezonde bolussen.
Ik zondig weleens hoor. Want spekfakkels op de bbq
Geeft nietquote:
Ik ook, maar nu ik terug denk aan de formulering van hoe het gezegd is; dat was vrij neutraal zodat het idd onduidelijk was om wie het ging.quote:![]()
Het gekke is dat ik er met spek en bacon minder last van heb. Karbonade is de ergste trigger.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bijzonder ja.
Ik zondig weleens hoor. Want spekfakkels op de bbq![]()
Cote du Bouef op de BBQ, rustig garen en dan affakkelen. 2 meter hoge vlammen, spektakel en heerlijk rundvleesquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bijzonder ja.
Ik zondig weleens hoor. Want spekfakkels op de bbq
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bijzonder ja.
Ik zondig weleens hoor. Want spekfakkels op de bbq![]()
Zin in bbq nu!
En in @Speklap3000
En dat is juist zo lekker, die karbonadequote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik er met spek en bacon minder last van heb. Karbonade is de ergste trigger.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Spotnet geeft de subs er ook bij dus die hoef je zelf niet te zoeken(tenzij die er niet zijn maar dat staat netjes in de beschrijving). Fijne download tool is het.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:59 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh met dat kodi als je eenmaal goed ingesteld hebt is net als streaming enzo. en kun je ze zo openen met meestal nog betere interface ook.
Maar het is ff instel werkje gedoe. ik ken dit en gebruik al jaren. mnaargeed die kost 4 euro om bij debrid achtige provider. of etc en werkt opzich prima. ondertitel is soms lastig. maargoed ik doe het ze ook wel zonder.Iedereen is een kutlultrut
En daarna een dag op bed maaaar is het wel waardquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Cote du Bouef op de BBQ, rustig garen en dan affakkelen. 2 meter hoge vlammen, spektakel en heerlijk rundvleesWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Cote du Bouef op de BBQ, rustig garen en dan affakkelen. 2 meter hoge vlammen, spektakel en heerlijk rundvleesLul, nu heb ik daar zin in!
![]()
Spoel je die wel eerst af? Karbonade moet je echt eerst ff onder ons verse water wat onze vriend ons geeft afspoelen. Tegenwoordig snijden ze die niet meer maar zagen ze die in de grote slagerijen. Kan kleine stukjes bot in mee komen en misschien reageer je daar zo op op.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik er met spek en bacon minder last van heb. Karbonade is de ergste trigger.Lach met een schone bips![]()
Whutquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Spoel je die wel eerst af? Karbonade moet je echt eerst ff onder ons verse water wat onze vriend ons geeft afspoelen. Tegenwoordig snijden ze die niet meer maar zagen ze die in de grote slagerijen. Kan kleine stukjes bot in mee komen en misschien reageer je daar zo op op.Trust nobody![]()
Ik pleur er heerlijke kruiden op en gooi het in de airfryer.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dat is juist zo lekker, die karbonade
Meesterlijk resultaat!Mini-ToT is er ook echt dol op!
![]()
Lekker lekker.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik pleur er heerlijke kruiden op en gooi het in de airfryer.
Meesterlijk resultaat!Mini-ToT is er ook echt dol op!
Maar helaas al jaren niet meer op.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben ook te lui om naar beneden te gaan anders zou ik een frikandel bakken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:07 schreef Koen66 het volgende:
Het is dat ik op bed lig, anders was ik eten gaan scorenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het gaat nu eenmaal zo in de grote slagerijen, en karbonade is goodkoop stuk vlees dus gewoon de zaag erop.quote:Lach met een schone bips![]()
Frikje speciaalquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben ook te lui om naar beneden te gaan anders zou ik een frikandel bakken.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Die van Mora die slagersfrikandellen in hete roomboter gebakken zijn beter dan uit airfryer of vetpanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben ook te lui om naar beneden te gaan anders zou ik een frikandel bakken.
Geen idee hier hebben we alleen die mekkafood frikandellen. Zit namelijk geen varken in.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die van Mora die slagersfrikandellen in hete roomboter gebakken zijn beter dan uit airfryer of vetpanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hmmmmm nee? Dat is dan wel een goeie tip!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Spoel je die wel eerst af? Karbonade moet je echt eerst ff onder ons verse water wat onze vriend ons geeft afspoelen. Tegenwoordig snijden ze die niet meer maar zagen ze die in de grote slagerijen. Kan kleine stukjes bot in mee komen en misschien reageer je daar zo op op.
Ik zal de karbonaatjes idd een keer onder de gulle gift van onze altruïstische mede-bolker houden en kijken of dat verschil maakt!![]()
![]()
Die kleine botsplinters kunnen je maag en darm van slag maken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmmmm nee? Dat is dan wel een goeie tip!
Ik zal de karbonaatjes idd een keer onder de gulle gift van onze altruïstische mede-bolker houden en kijken of dat verschil maakt!Lach met een schone bips![]()
Zo halal als de tering!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee hier hebben we alleen die mekkafood frikandellen. Zit namelijk geen varken in.![]()
En lekkerquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het gaat nu eenmaal zo in de grote slagerijen, en karbonade is goodkoop stuk vlees dus gewoon de zaag erop.
Trust nobody![]()
Zou ook wel wat amusement kunnen gebruikenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zal ik ndansje doen?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:11 schreef Moeraskat het volgende:
Zou ook wel wat amusement kunnen gebruikenTrust nobody![]()
Ik vind kip heerlijk, maar kip frikandellen toch altijd wat minder dan de varkie exemplarenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee hier hebben we alleen die mekkafood frikandellen. Zit namelijk geen varken in.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat zou verdomd nog wel eens het geval kunnen zijn!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die kleine botsplinters kunnen je maag en darm van slag maken.
Ik word er niet ziek van, ik heb geen buikpijn; het werkt alleen laxerend. En andere varkensproducten leveren weer geen problemen op.
Overigens leveren de karbonades van de Jumbo me de meest acute schijterij op. Van Appie en van de Duitse Lidl is het veel minder direct.![]()
Nou moet zeggen dat deze echt lekker zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vind kip heerlijk, maar kip frikandellen toch altijd wat minder dan de varkie exemplaren
En geen buikpijn
Ja zelfs hier staat het op 18 graden dan zal het daar wel 20 wordenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm komend weekend is het misschien wel bbq weerSame shit, different day
SC hopper present![]()
Nou ja, er zit sowieso amper nog vlees in frikaleurrisen..... Maar die van Mekkfood vinnik nie lekker.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee hier hebben we alleen die mekkafood frikandellen. Zit namelijk geen varken in.Lach met een schone bips![]()
Dan is dat zeker een goede redenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou moet zeggen dat deze echt lekker zijn.
En geen buikpijn
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Meer voor mijquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, er zit sowieso amper nog vlees in frikaleurrisen..... Maar die van Mekkfood vinnik nie lekker.
Wat is het dan wel?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, er zit sowieso amper nog vlees in frikaleurrisen..... Maar die van Mekkfood vinnik nie lekker.Soja of zo?
![]()
Geen buikpijn is ook meer amusementquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:13 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ken een mop twee tieten in een envelope![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rokjesweerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm komend weekend is het misschien wel bbq weer![]()
Mijne ligt al klaar
Maak me gek.quote:
Hnnggggg![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Rokjesweer![]()
Mijne ligt al klaar!
Bekijk deze YouTube-video![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Rokjesweer![]()
Mijne ligt al klaarmijne ook
@JijHebtGeenRokjequote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Rokjesweer![]()
Mijne ligt al klaarWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Afwassen die dingen en nog eens proberenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zou verdomd nog wel eens het geval kunnen zijn!
Ik word er niet ziek van, ik heb geen buikpijn; het werkt alleen laxerend. En andere varkensproducten leveren weer geen problemen op.
Overigens leveren de karbonades van de Jumbo me de meest acute schijterij op. Van Appie en van de Duitse Lidl is het veel minder direct.Bedank me later maar
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:13 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ken een mop twee tieten in een envelope![]()
![]()
![]()
ok kree!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Afwassen die dingen en nog eens proberenBedank me later maar
![]()
![]()
Ik heb vroeger vrienden gehad die wel rokken droegen, in de gothic scene.
Stond hen niet eens verkeerd!![]()
![]()
Nee joh, maakt niet veel uit. Het is gewoon altijd al separatorvlees geweestquote:Met bult kruiden, maar die met alleen kip
Niet mijn smaak. Maar is voor ieder ander.
Ja maar separatorvlees is ook gewoon vlees he.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee joh, maakt niet veel uit. Het is gewoon altijd al separatorvlees geweestMet bult kruiden, maar die met alleen kip
Niet mijn smaak. Maar is voor ieder ander.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Had de verkeerde
@:jijhebtgeenrokje!!!
![]()
Had ik op een meet ooit een korte broek aan?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden, je hebt toch mooie benen?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
31 mei?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had ik op een meet ooit een korte broek aan?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Flesh of the bone.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar separatorvlees is ook gewoon vlees he.Lach met een schone bips![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ga je redden van deze boze wereld maat!![]()
![]()
![]()
Ja!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had ik op een meet ooit een korte broek aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Is denk ik de reden dat ik als kind ben begonnen met postzegels verzamelenquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
I know!quote:
En in the land of the free merk je dat ergens separatorvlees in zit als het crunchy is, door botsplintertjes. Waarschijnlijk grover van structuur dan wat er op karbonades zit!![]()
![]()
Met een VPN’etje kan je veel kijken op https://www.tvnz.co.nz/quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:54 schreef kree het volgende:
[..]
mjah het is wat moeite via de meer illegale manier. of hoewel grijs gebied. maar kan ik alles kijken van elke aanbieder voor 3 euro p/m.
nou ik ga ze allemaal opzeggen, terug naar illegaal.
Maargoed, daar moet je natuurlijk ook wel weer voor betalen.![]()
![]()
Natuurlijk bestaat ze!quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is denk ik de reden dat ik als kind ben begonnen met postzegels verzamelen![]()
![]()
Jerneyquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Met een VPN’etje kan je veel kijken op https://www.tvnz.co.nz/
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hey!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Met een VPN’etje kan je veel kijken op https://www.tvnz.co.nz/
![]()
![]()
Ohhh gelukkigquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze mogen alleen niet als ze irritant zijn!Trust nobody![]()
Lekker lokken die chick. @Dqodquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]NICHT MICH MENTIOONEN, DU ARSCHPIMMEL!!!!
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:22 schreef maily het volgende:
[..]
wat dacht jij na 4 jaar? weer eens terug naar dts?Ja zo om de paar jaar check ik eens of jullie er nog zijn
![]()
![]()
Welkom terug dan, inmiddels is HC de koningin van DTS met ToT als haar secundant.quote:
heel leukquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:25 schreef jerney het volgende:
[..]Ja zo om de paar jaar check ik eens of jullie er nog zijn
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Welkom terug dan, inmiddels is HC de koningin van DTS met ToT als haar secundant.?
![]()
Wow Jerney! Lang geledenWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Dat waren nog eens tijden hè?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:26 schreef jerney het volgende:
[..]
HoiIk ben Jerney en soms zit ik vast onder mijn steen
Jou ken ik ook niet!
Trust nobody![]()
Welterusten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:28 schreef ToT het volgende:
Ja, ik ga mokerhard liggen meuren.Prettige voortplanting hier!
![]()
![]()
Ja onder een andere naamquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja onder een andere naamWist ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nice! Nu ben ik bijquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Welkom terug dan, inmiddels is HC de koningin van DTS met ToT als haar secundant.Wordt er nog gebolkt of is dat zoooo 2021?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja onder een andere naam@Dqod kom hierrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:29 schreef jerney het volgende:
[..]
Nice! Nu ben ik bijWordt er nog gebolkt of is dat zoooo 2021?
Bolkquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:29 schreef jerney het volgende:
[..]
Potverdoriequote:Well, life can be a riot
Bolken doen we niet meer aan.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:29 schreef jerney het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
iedereen weet dat inmiddels toch?
Bolken is verbodenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zal ik die tape van je mond trekken?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niet voor mijquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Doe eensquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zal ik die tape van je mond trekken?Lach met een schone bips![]()
Oké dan krijg jij een kleurplaatquote:![]()
Ja ik weet eindelijk wat ik heb en mijn symptomen worden getemperd door medicatie dus ik kan weer wat dingetjes doenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Zolang al, wow. Wat leuk dat je weer eens langskomt, hopelijk gaat alles goed met je.
Met jou ook alles ok?![]()
![]()
Wil je het snel of langzaam?quote:
Nice and slowlyquote:lekker van de pijn genieten.
Voel het in je vezels schatje
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik weet eindelijk wat ik heb en mijn symptomen worden getemperd door medicatie dus ik kan weer wat dingetjes doen
Met jou ook alles ok?ff gelee idd
goed om te horen dat het beter met je gaat
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Aangenaam mevrouwquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Haai!Uiteindelijk komen jullie nooit helemaal van me af
Ouch, geef je me erna nog een paar tikken met vlakke hand op gezicht?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nice and slowlylekker van de pijn genieten.
Voel het in je vezels schatje
Echt! Dit is zo niet mijn ding
Oh wat fijn dat je weer wat dingetjes kan doen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik weet eindelijk wat ik heb en mijn symptomen worden getemperd door medicatie dus ik kan weer wat dingetjes doen
Met jou ook alles ok?![]()
Echt zo verrassend je weer te zien.![]()
Ach met mij niet alles ok, maar zo'n avond als nu vind ik wel weer heel gezellig op FOK! Dus.![]()
![]()
Ik moest ook binnensmonds kostenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ouch, geef je me erna nog een paar tikken met vlakke hand op gezicht?
Echt! Dit is zo niet mijn ding
Maar ja, dat wil ik wel doen als je er van genietWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar dat willen we helemaal nietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Haai!Uiteindelijk komen jullie nooit helemaal van me af
Well, life can be a riot
Zit er wel aan te komen ja na de winterstop volledig ingestort daar.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zal het niet doorslikkenquote:heb je een bakje?
Hema!!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]ff gelee idd
goed om te horen dat het beter met je gaat
![]()
En aangenaam moeraskatje! Ik hou het nu al niet meer bij jongeh!![]()
Neem rustig je tijdquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:37 schreef jerney het volgende:
[..]
Hema!!![]()
En aangenaam moeraskatje! Ik hou het nu al niet meer bij jongeh!
Oja wekker zettenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ahhhh ik hoop dat het iets is dat snel weer ok kan worden? Helpt een virtuele knuffel een klein beetje?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh wat fijn dat je weer wat dingetjes kan doen.![]()
Echt zo verrassend je weer te zien.![]()
Ach met mij niet alles ok, maar zo'n avond als nu vind ik wel weer heel gezellig op FOK! Dus.![]()
Ja hoor, de hondenbak groot genoeg? Als oppashusky weer komt vreet ie toch alles wat erin zit.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zal het niet doorslikkenheb je een bakje?
Ben jij een soort mowgli?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja hoor, de hondenbak groot genoeg? Als oppashusky weer komt vreet ie toch alles wat erin zit.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bijna wel ja, alleen houden de lianen me niet meer... Te oud en te stram en te zwaar. Anders zwaaide ik ook vrolijk rond.quote:Lach met een schone bips![]()
Zeker weten helpt dat.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:40 schreef jerney het volgende:
[..]
Ahhhh ik hoop dat het iets is dat snel weer ok kan worden? Helpt een virtuele knuffel een klein beetje?![]()
En het heeft z'n tijd nodig, komt wel weer goed.![]()
![]()
Aantrekkelijkquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bijna wel ja, alleen houden de lianen me niet meer... Te oud en te stram en te zwaar. Anders zwaaide ik ook vrolijk rond.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Zeker weten helpt dat.![]()
En het heeft z'n tijd nodig, komt wel weer goed.![]()
![]()
Deze 44-jarige trok even een ieniemienie smoeltjequote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ooit ja, voor ik vorig jaar 43 werd....![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ooit ja, voor ik vorig jaar 43 werd....
Hoeft niet, oud zijn komt met de gebrekenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Deze 44-jarige trok even een ieniemienie smoeltje
Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: