abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Miss 200.000.000! dinsdag 25 maart 2025 @ 22:40:40 #51
367000 roos94
pi_217182002
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 14:11 schreef Burdie het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alonso
  woensdag 26 maart 2025 @ 14:38:30 #52
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_217187109
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 22:40 schreef roos94 het volgende:

[..]
Alonso
Thanx, aangepast ;) Zijn reactie getuigde in elk geval niet van enige realiteitszin.
KuikenGuppy
pi_217189524
Hoe lang zou die rooie zijn? Die acteur is een kabouter tegenover haar.
speak only if it improves the silence.
  Miss 200.000.000! woensdag 26 maart 2025 @ 18:49:43 #54
367000 roos94
pi_217189953
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 18:15 schreef TjjWester het volgende:
Hoe lang zou die rooie zijn? Die acteur is een kabouter tegenover haar.
2.30m
  zaterdag 29 maart 2025 @ 23:06:05 #55
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_217224152
Die Djavinjo of hoe hij ook mag heten is echt een valse nicht :r

Hele nare jongen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_217232759
Vertel...
  zondag 30 maart 2025 @ 16:37:33 #57
319979 Fok-it
All is well
pi_217232795
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 23:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Die Djavinjo of hoe hij ook mag heten is echt een valse nicht :r

Hele nare jongen.
Vond hem best wel sympathiek overkomen in het begin maar die laatste aflevering :') Wat een narcistische engnek
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_217281480
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 16:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Vond hem best wel sympathiek overkomen in het begin maar die laatste aflevering :') Wat een narcistische engnek
Rare kwiebus, met zijn oma gedweep. Best ook daardoor weer erg zielig. Zit een enorm harnas omheen en duidelijk uit op performance via media. Net als dat megalange meisje, die zichzelf enorm creatief vindt en dus zichzelf overschat.

Niet meer om aan te zien dit, de flegmatieke houding straalt het beeldscherm uit. Alsof ze het er om doen, hoe lamlendiger hoe meer aandacht ze denken te krijgen.

Krijg ook een beetje jeuk van alle oeh en ah over elke minieme prestatie, vooral positief blijven, zo ongeloofwaardig. Dit stel jeugd heeft het voorrecht om mee te doen aan dit suffe programma en het enige dat ze doen is met zo min mogelijk interesse deelnemen.

Ze zijn al zo beschadigd door alles dat de enige hoop voor hen is dat ze zich zelf terug zien in de tv-uitzendingen en een hele goede nazorg krijgen.
  vrijdag 4 april 2025 @ 09:01:15 #59
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_217282401
Ik vind dat jullie bijzonder slecht hun puberale neigingen herkennen. Ik zie heel veel copingmechanismen na traumatische ervaringen. Als een bepaald stel van hen gewoon goede begeleiding krijgt, een mentor en wellicht iemand die ze vertelt dat ze er mogen zijn, dat ze gewaardeerd worden en dat ze de moeite waard zijn, dan komt het allemaal wel goed.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 4 april 2025 @ 10:00:46 #60
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_217282924
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 april 2025 09:01 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind dat jullie bijzonder slecht hun puberale neigingen herkennen. Ik zie heel veel copingmechanismen na traumatische ervaringen. Als een bepaald stel van hen gewoon goede begeleiding krijgt, een mentor en wellicht iemand die ze vertelt dat ze er mogen zijn, dat ze gewaardeerd worden en dat ze de moeite waard zijn, dan komt het allemaal wel goed.
Mee eens, had ik ook al eerder benoemd op de vorige pagina.

Ze laten allemaal vooral pubergedrag zien en dat in combinatie met sommige achtergronden valt het echt mee. Zijn denk ik heel goed te begeleiden.
pi_217290616
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 10:00 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]
Mee eens, had ik ook al eerder benoemd op de vorige pagina.

Ze laten allemaal vooral pubergedrag zien en dat in combinatie met sommige achtergronden valt het echt mee. Zijn denk ik heel goed te begeleiden.
Ik hoop dat echt voor die mensen, op de een of andere manier lijkt deze serie met deze pubers (ach ja, zowat half-volwassen) zo enorm futloos, dat ik als kijker denk, gotsamme, wat helpt ze nog? Het kan ook zijn dat ik Eric en Lucia beetje uitgeblust zie. Dat 'Oeshj' en de hugs van Lucia komen bij mij gerepeteerd over.
  zaterdag 5 april 2025 @ 22:04:46 #63
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_217298598
Hoe heeft Alonso iedere keer gedoe in het OV? :')

Ik heb zo vaak gereist met de trein maar nog nooit ruzie en/of gezeik gehad.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_217298631
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2025 22:04 schreef SonicVolcano het volgende:

Erg bijzonder
Al vindt hij het geloof ik al een misdaad als iemand naast hem wil zitten _O-
pi_217299404
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2025 22:04 schreef SonicVolcano het volgende:

Gewoon elke aflevering een nieuwe ervaring :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_217299406
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2025 22:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Erg bijzonder
Al vindt hij het geloof ik al een misdaad als iemand naast hem wil zitten _O-
Dat viel mij ook op, altijd 'ruzie of ergernis' in de trein. Ja, dan moet ie zich als een reiziger opstellen, gewoon iemand die reist met medereizigers maar hij wil overal de aandacht op zichzelf, lijkt het. Als een prins wil ie wel in de trein, hoor.

Ik werd er iig heel erg treurig van.

Wat bezielt zo'n joch?
  dinsdag 8 april 2025 @ 09:13:05 #67
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_217316972
Het is al met al een behoorlijk dramatisch seizoen waar ik niet het idee heb dat iemand echt geholpen wordt en we in ieder geval ook niet op beeld zien dat de coaches hard aan het werk zijn om die kinderen te helpen.
Laffe huichelaar
  dinsdag 8 april 2025 @ 09:16:16 #68
319979 Fok-it
All is well
pi_217316989
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 april 2025 09:01 schreef SEMTEX het volgende:
Je ziet gewoon een overduidelijk verschil met voorgaande seizoenen. Ook met docenten paar keer compleet de plank mis geslagen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_217317051
Als je in het echte leven een opleiding volgt zijn ook niet alle lessen en docenten perfect, dus daar zie ik het probleem niet van in.

En juist goed dat de tirannie van de meerderheid niet bepaalt welke lessen er op het programma staan.
  dinsdag 8 april 2025 @ 10:52:05 #70
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_217317594
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 09:16 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Je ziet gewoon een overduidelijk verschil met voorgaande seizoenen. Ook met docenten paar keer compleet de plank mis geslagen
Ik zie dat verschil helemaal niet. Elk jaar wordt dit gezegd, en elk jaar zijn er een paar die het heel goed doen, een paar die het slecht doen, een paar die opgeven of amper in zijn gestapt, en een paar waarvan je je afvraagt wat hun issue überhaupt is (wat is het probleem van dat lange meisje met die oranje bril bijvoorbeeld?) maar uiteindelijk nemen ze (bijna) allemaal wel iets mee.
Maar het blijft televisie en zo'n programma als dit gaat uiteraard diepe issues niet oplossen. Elk jaar vind ik het persoonlijk grote onzin allemaal en zou ik zelf, als ik een van die jongeren was, enorme weerstand en negativiteit voelen bij alles en ik snap echt niet wat die 'stoere' jongens daar komen doen, maar elk jaar moet ik toch bekennen dat het een deel van die jongeren iets positiefs meegeeft :)

Ik kijk vooral voor het tenenkrommende gehalte. 'Ik groet de Buddha in jou.' wtf :')
  Miss 200.000.000! dinsdag 8 april 2025 @ 12:01:12 #71
367000 roos94
pi_217317980
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 10:52 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ik kijk vooral voor het tenenkrommende gehalte. 'Ik groet de Buddha in jou.' wtf :')
Ush!
  Miss 200.000.000! dinsdag 8 april 2025 @ 14:48:15 #72
367000 roos94
pi_217319227
Ik zag dus een filmpje op insta met een paar kandidaten en die momenten dat ze dus aan komen lopen op het schoolplein is helemaal nep. Ze staan daar al een half uur voor instructies en gezenderd te worden en dan krijgen ze te horen jij moet met die op het plein lopen en dan daarachter komt die en die. Lekker hoor :')
pi_217319261
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2025 14:48 schreef roos94 het volgende:
Ik zag dus een filmpje op insta met een paar kandidaten en die momenten dat ze dus aan komen lopen op het schoolplein is helemaal nep. Ze staan daar al een half uur voor instructies en gezenderd te worden en dan krijgen ze te horen jij moet met die op het plein lopen en dan daarachter komt die en die. Lekker hoor :')
Viel ook wel te verwachten ja
  dinsdag 8 april 2025 @ 14:55:44 #74
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_217319272
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 10:52 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Ik zie dat verschil helemaal niet. Elk jaar wordt dit gezegd, en elk jaar zijn er een paar die het heel goed doen, een paar die het slecht doen, een paar die opgeven of amper in zijn gestapt, en een paar waarvan je je afvraagt wat hun issue überhaupt is (wat is het probleem van dat lange meisje met die oranje bril bijvoorbeeld?) maar uiteindelijk nemen ze (bijna) allemaal wel iets mee.
Maar het blijft televisie en zo'n programma als dit gaat uiteraard diepe issues niet oplossen. Elk jaar vind ik het persoonlijk grote onzin allemaal en zou ik zelf, als ik een van die jongeren was, enorme weerstand en negativiteit voelen bij alles en ik snap echt niet wat die 'stoere' jongens daar komen doen, maar elk jaar moet ik toch bekennen dat het een deel van die jongeren iets positiefs meegeeft :)

Ik zie het verschil niet in de leerlingen of in de docenten, maar in Lucia en Erik.

Ik weet niet of het nu gewoon niet of anders geknipt wordt of dat ze er echt minder mee bezig zijn, maar eerdere seizoenen waren ze er telkens mee bezig om iedereen er optimaal bij te houden en bij te schakelen en in gesprekken met elkaar en de leerlingen steeds zoeken naar de beste manier om dat te doen.

Dit zie je nu niet. De leerlingen zijn hetzelfde, maar mogen gewoon hun gang gaan en laten hier hetzelfde zien als ze afgelopen jaren in de samenleving hebben laten zien. We zien zoveel wangedrag van die jongeren en dat zien we elk seizoen. Maar er wordt volgens mij veel lakser op gereageerd waardoor je 0 progressie ziet
Laffe huichelaar
pi_217319281
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2025 14:48 schreef roos94 het volgende:
Wat had je dan gedacht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')