quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:11 schreef Burdie het volgende:
AlonsoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2.30mquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:15 schreef TjjWester het volgende:
Hoe lang zou die rooie zijn? Die acteur is een kabouter tegenover haar.
Vond hem best wel sympathiek overkomen in het begin maar die laatste afleveringquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Die Djavinjo of hoe hij ook mag heten is echt een valse nicht![]()
Hele nare jongen.
Rare kwiebus, met zijn oma gedweep. Best ook daardoor weer erg zielig. Zit een enorm harnas omheen en duidelijk uit op performance via media. Net als dat megalange meisje, die zichzelf enorm creatief vindt en dus zichzelf overschat.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond hem best wel sympathiek overkomen in het begin maar die laatste afleveringWat een narcistische engnek
Mee eens, had ik ook al eerder benoemd op de vorige pagina.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:01 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind dat jullie bijzonder slecht hun puberale neigingen herkennen. Ik zie heel veel copingmechanismen na traumatische ervaringen. Als een bepaald stel van hen gewoon goede begeleiding krijgt, een mentor en wellicht iemand die ze vertelt dat ze er mogen zijn, dat ze gewaardeerd worden en dat ze de moeite waard zijn, dan komt het allemaal wel goed.
Ik hoop dat echt voor die mensen, op de een of andere manier lijkt deze serie met deze pubers (ach ja, zowat half-volwassen) zo enorm futloos, dat ik als kijker denk, gotsamme, wat helpt ze nog? Het kan ook zijn dat ik Eric en Lucia beetje uitgeblust zie. Dat 'Oeshj' en de hugs van Lucia komen bij mij gerepeteerd over.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:00 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Mee eens, had ik ook al eerder benoemd op de vorige pagina.
Ze laten allemaal vooral pubergedrag zien en dat in combinatie met sommige achtergronden valt het echt mee. Zijn denk ik heel goed te begeleiden.
Erg bijzonderquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe heeft Alonso iedere keer gedoe in het OV?![]()
Ik heb zo vaak gereist met de trein maar nog nooit ruzie en/of gezeik gehad.
Gewoon elke aflevering een nieuwe ervaringquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe heeft Alonso iedere keer gedoe in het OV?![]()
Ik heb zo vaak gereist met de trein maar nog nooit ruzie en/of gezeik gehad.
Dat viel mij ook op, altijd 'ruzie of ergernis' in de trein. Ja, dan moet ie zich als een reiziger opstellen, gewoon iemand die reist met medereizigers maar hij wil overal de aandacht op zichzelf, lijkt het. Als een prins wil ie wel in de trein, hoor.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Erg bijzonder
Al vindt hij het geloof ik al een misdaad als iemand naast hem wil zitten
Je ziet gewoon een overduidelijk verschil met voorgaande seizoenen. Ook met docenten paar keer compleet de plank mis geslagenquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:01 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind dat jullie bijzonder slecht hun puberale neigingen herkennen. Ik zie heel veel copingmechanismen na traumatische ervaringen. Als een bepaald stel van hen gewoon goede begeleiding krijgt, een mentor en wellicht iemand die ze vertelt dat ze er mogen zijn, dat ze gewaardeerd worden en dat ze de moeite waard zijn, dan komt het allemaal wel goed.
Ik zie dat verschil helemaal niet. Elk jaar wordt dit gezegd, en elk jaar zijn er een paar die het heel goed doen, een paar die het slecht doen, een paar die opgeven of amper in zijn gestapt, en een paar waarvan je je afvraagt wat hun issue überhaupt is (wat is het probleem van dat lange meisje met die oranje bril bijvoorbeeld?) maar uiteindelijk nemen ze (bijna) allemaal wel iets mee.quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je ziet gewoon een overduidelijk verschil met voorgaande seizoenen. Ook met docenten paar keer compleet de plank mis geslagen
Ush!quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:52 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik kijk vooral voor het tenenkrommende gehalte. 'Ik groet de Buddha in jou.' wtf
Viel ook wel te verwachten jaquote:Op dinsdag 8 april 2025 14:48 schreef roos94 het volgende:
Ik zag dus een filmpje op insta met een paar kandidaten en die momenten dat ze dus aan komen lopen op het schoolplein is helemaal nep. Ze staan daar al een half uur voor instructies en gezenderd te worden en dan krijgen ze te horen jij moet met die op het plein lopen en dan daarachter komt die en die. Lekker hoor
Ik zie het verschil niet in de leerlingen of in de docenten, maar in Lucia en Erik.quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:52 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik zie dat verschil helemaal niet. Elk jaar wordt dit gezegd, en elk jaar zijn er een paar die het heel goed doen, een paar die het slecht doen, een paar die opgeven of amper in zijn gestapt, en een paar waarvan je je afvraagt wat hun issue überhaupt is (wat is het probleem van dat lange meisje met die oranje bril bijvoorbeeld?) maar uiteindelijk nemen ze (bijna) allemaal wel iets mee.
Maar het blijft televisie en zo'n programma als dit gaat uiteraard diepe issues niet oplossen. Elk jaar vind ik het persoonlijk grote onzin allemaal en zou ik zelf, als ik een van die jongeren was, enorme weerstand en negativiteit voelen bij alles en ik snap echt niet wat die 'stoere' jongens daar komen doen, maar elk jaar moet ik toch bekennen dat het een deel van die jongeren iets positiefs meegeeft
Ik kijk vooral voor het tenenkrommende gehalte. 'Ik groet de Buddha in jou.' wtf
Wat had je dan gedacht?quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:48 schreef roos94 het volgende:
Ik zag dus een filmpje op insta met een paar kandidaten en die momenten dat ze dus aan komen lopen op het schoolplein is helemaal nep. Ze staan daar al een half uur voor instructies en gezenderd te worden en dan krijgen ze te horen jij moet met die op het plein lopen en dan daarachter komt die en die. Lekker hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |