Debuut echte Ronaldo. Legendarische wedstrijd.quote:
Dan moet Stewart hem een kopstoot geven. En dat voel je wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:18 schreef Zorro het volgende:
Zou Bosz straks weer zeggen dat hij een PSV gezien heeft zoals hij het graag wil?
Echt wel, hij maakte ze alle 4 toch?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Debuut echte Ronaldo. Legendarische wedstrijd.
Tillman, Pepi en Mauro in zijn huidige vorm (om over Dest maar te zwijgen) hadden we kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat jullie Tillman missen.
Haast je niet hoor!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:22 schreef GGMM het volgende:
Ik ga weer een Dexter-nieuwtje posten
Hou het topic in de gaten
Ja, maar dat is nog steeds niet genoeg.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het kan me allemaal geen reet schelen. Hoe gaat het met je kat?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:22 schreef GGMM het volgende:
Ik ga weer een Dexter-nieuwtje posten
Hou het topic in de gaten
De Tillman die uitviel tegen Excelsior waar hij het team naar een klinkende overwinning leidde?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bij afwezigheid was die al gebombardeerd tot met afstand de beste speler van de eredivisiequote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zondag United v Arsenal, (lol).quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit blijft waarschijnlijk 1-5. Arsenal vindt het wel prima zo.
Ja die Tillman die er bij 0-2 achter inkwam. (en niet uitviel)quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
De Tillman die uitviel tegen Excelsior waar hij het team naar een klinkende overwinning leidde?
Ja wel goedquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het kan me allemaal geen reet schelen. Hoe gaat het met je kat?
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:21 schreef Zorro het volgende:
Peter ziet door de bomen het Bosz niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |