Die man doet ook zijn best.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Hopelijk nog een hele nare tia op het eind voor Albert.
Vergeet niet dat Ars nu niet met spitsen speelt , die zijn er dacht ik volgende week wel weer bij.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:17 schreef Zorro het volgende:
PSV zal een behoorlijk goede wedstrijd moeten neerzetten volgende week om door te gaan.
Ik kijk nu al uit naar die rubriek.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:18 schreef Zorro het volgende:
Zou Bosz straks weer zeggen dat hij een PSV gezien heeft zoals hij het graag wil?
Lynchgodquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:18 schreef tong80 het volgende:
TV Tip.................
https://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=228-1
Ik heb wekenlang gezeur moeten lezen over een niet gegeven cornerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:18 schreef CR7 het volgende:
[..]
Eigenlijk treurig dat je als club hier op terug moet vallen. Een niet gegeven rode kaart.
Ik sluit het niet uit, kan ook net zo goed 3-0 worden.quote:
Vincent Bijlo ook.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:18 schreef vul_maar_in het volgende:
Stelling: PSV heeft betere weken gezien.
Oh jaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik heb wekenlang gezeur moeten lezen over een niet gegeven corner
'Het wordt niet meer Peter'quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verwacht een boek over de instorting van PSV.
Dat komt omdat het hinderlijk buitenspel was.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja
En een penalty die onterecht zou zijn, ondanks dat die mis was en het anders een rode kaart was
Dat is al weer een tijd geleden.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:18 schreef vul_maar_in het volgende:
Stelling: PSV heeft betere weken gezien.
Stop maar.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:21 schreef Zorro het volgende:
Peter ziet door de bomen het Bosz niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |