SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 1% gewijzigd door Karzai op 04-03-2025 21:07:04 ]
Wat liefquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:56 schreef Ama het volgende:
Mijn vorige kat was echt het tegenovergestelde van dit dus voor mij is het ook nieuw om een kat te hebben die wel wil knuffelen enz.
Ja ik denk dat ze wel gelukkig is hier.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat liefen zo fijn dat ze nu een thuis heeft wat ook bij haar past
Ja zeg bijna middernacht. Niet te doen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus nog. Uit eten met collega's. 16.30 in het restaurant en ik zit nu op de trein naar huis te wachten. Dit doen we niet meer.
klinkt als een normale avond weg?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus nog. Uit eten met collega's. 16.30 in het restaurant en ik zit nu op de trein naar huis te wachten. Dit doen we niet meer.
Reinhard Heydrich hield ook al zoveel van mensen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik maar denken dat er wat anders aan de hand wasquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:26 schreef Ama het volgende:
Ja ik hoef tegenwoordig geen voetbal te kijken om toch live te weten hoe PSV het doet.
ja freaky hequote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
De funky slak in de OP is letterlijk bezeten door een parasitaire worm die in zijn ogen danst omdat hij aandacht probeert te trekken van, en gegeten probeert te worden door vogels.
Dan zeg ik het wel minder luchtig.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:27 schreef mschol het volgende:
[..]
en ik maar denken dat er wat anders aan de hand was
ik zit madrid te kijken, ga zo maar even wat avondeten maken, burgertjes vandaagquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
Ik hoef niet eens te weten hoe PSV het doet.
Dat is laat voor avondeten. Tegen die tijd heb ik de halve voorraadkast al leeg als ik dan nog geen avondeten heb gehad.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zit madrid te kijken, ga zo maar even wat avondeten maken, burgertjes vandaag
is dat zo? meeste snackbars hier hebben het wel (evt onder ander naampje)quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:42 schreef Ama het volgende:
Ik zie net een filmpje van iemand die raspatat eet en nou heb ik daar ook weer eens een keertje zin in alleen het is bijna nergens meer te koop.
Ik ook. En nog meer als het weer Mans Zelmerlow is.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:45 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik ga echt mad worden als Zweden weer wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |