quote:"Captain Gantu: Place that idiot scientist under arrest.
Jumba: I prefer to be called 'Evil Genius.'"
quote:
Yes!quote:
pipster +1quote:
quote:In 1994 beslist Cheryl Strayed een voettocht te ondernemen over de Pacific Crest Trail, een langeafstandspad van 4286 kilometer in deels bergachtige gebieden langs de Amerikaanse westkust loopt, vanaf de grens met Mexico in het zuiden naar de grens met Canada in het noorden. Ze ondernam deze wandeling als therapie na haar scheiding, het overlijden van haar moeder en jaren van roekeloos destructief gedrag
quote:
Welke film? Met welke acteurs?quote:A man (×××× ×××××××) travels through time on a quest for immortality and to save the woman (×××××× ×××××) he loves. As a 16th-century conquistador, Tomas searches for the legendary (verklapt teveel). As a present-day scientist, he desperately struggles to cure the cancer that is killing his wife.
Omdat Mitt dit moeilijk vindtquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:48 schreef pipster het volgende:
[..]![]()
Stand 2025:
Burnett 8
drakin 8
pipster 5
Sherlock_Holmes 4
FireFox1 3
Starflyer 2
tong80 2
mitt 4
SamCooke 1
Veel te moeilijk dit.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Omdat Mitt dit moeilijk vindt
Nieuwe vraag
Geef maar 4 films met actrice Ana de Armas
3 en 4quote:
Nee, alle films (waarin deze actrices speelden) hadden ook allemaal minstens een Oscar nominatie voor costume design.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:50 schreef tombolafan het volgende:
Charlize Theron en Christina Ricci - Monster?
Dat is inderdaad de meest recente.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:22 schreef Starflyer het volgende:
Jamie Lee Curtis en Michelle Yeoh voor Everything Everywhere All At Once?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |