Nee daarom de vraag van BB of ie heeft gekeken en zoquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:17 schreef spapaars het volgende:
En nu moeten we geloven dat ze niet weten wie wat heeft gemaakt
Vindt de kinderstoel de en tafeltje ook saaiquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:17 schreef Jackiegekkie het volgende:
De pot - rare keuze. Die vind ik persoonlijk niet echt geslaagd.
Niet het lelijkste ding (kuch dat van Sharice), maar ook niet het mooiste, toch?
Beetje saaie middenmoot
Dat van sharice is ook lelijk en die gitaar ook.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt de kinderstoel de en tafeltje ook saai
Wat had Sharice??? Die basketbalring??quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat van sharice is ook lelijk en die gitaar ook.
ze mogen sowieso niet aan hun eigen kunstwerk gevenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:22 schreef Flow3r het volgende:
Ze hebben zelf niet mogen kiezen wie hun object zou gaan pimpen toch ? Dus de jongen van die kabouter hoeft geen Axel fan te zijn, en dus kan hij het kunstwerk van zijn favo bewoner een kwart vrijstellig geven toch ?
Ze hebben ook met elkaar staan praten achter de schermen. Dat zei Remi. Remi die niet had gekeken, maar wel met de andere fans lang heeft zitten kletsen, dus eigenlijk wist hij volgens mij wel wie wat maakte. Waarschijnlijk wist hij gewoon niet hoe de eindresultaten er precies uitzagen. Hij had bvb ook al gehoord over Zjors de kabouterquote:
Ik ben al lang blij dat ze dit niet hebben gedaan toen er nog 12 bewoners warenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |