Klopt. Ik moet wel zeggen dat het bij mijn ex de laatste tijd ook al zo was, dat de seks korter en korter werd en dat ik ook weinig zin had in seks.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:59 schreef CoolGuy het volgende:
Ik denk missende connectie? of échte aantrekkingskracht, daar je zegt dat je het doet om over je ex heen te komen.
Heeft je ex voor het geld gekozen in plaats van voor jou ja?
Ja, maar zo boeiend was jij dan blijkbaar niet, want wij kennen je niet, zij kende je wel, en blijkbaar was je niet echt de moeite om jou mee te laten profiteren.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:01 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Klopt. Ik moet wel zeggen dat het bij mijn ex de laatste tijd ook al zo was, dat de seks korter en korter werd en dat ik ook weinig zin had in seks.
Ik vond seks vroeger misschien ook gewoon spannend, en nu voel ik er weinig meer bij. Soms denk ik dat ik te veel vrouwen geneukt heb.
En ja, mijn ex heeft voor het geld gekozen, maar ze had mij er ook bij kunnen hebben, aangezien het geen of-of was.
LOL dat dacht jij ja, dat dat allemaal vrouwen warenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:56 schreef TAmaru het volgende:
Ik ben een aantal maanden terug op vakantie geweest naar Thailand en daar heb ik in twee weken seks met 17 vrouwen gehad
Die ladyboys daar zijn heel eerlijk hoor als ze ladyboy zijn. Bovendien hebben ze doorgaans nog een pik. En het zou me ook niet uitmaken verder. Ze zien er vaak schitterend uit.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
LOL dat dacht jij ja, dat dat allemaal vrouwen waren
Ik zou echt nooit een 'vrouw' in Thailand neuken en zeker niet betaald.
Niet Halper NL als de nieuwe messias zien...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
LOL dat dacht jij ja, dat dat allemaal vrouwen waren
Ja toch heb ik in het algemeen niet zoveel met Aziatische vrouwen. Zou dan liever Zuid-Amerika bezoek voor een seksvakantie.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:09 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Die ladyboys daar zijn heel eerlijk hoor als ze ladyboy zijn. Bovendien hebben ze doorgaans nog een pik. En het zou me ook niet uitmaken verder. Ze zien er vaak schitterend uit.
Ik snap je punt niet zo goed eigenlijk. Waarom is dat beter?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:37 schreef Harvest89 het volgende:
Dit is een van de redenen waarom ik al jaren naar bordelen en saunaclubs in Duitsland en België ga.
Gewoon even kameren met een lekker blond mollig wijf en daarna lekker chillen in een bubbelbad, of aan de bar kletsen met andere ijsberen.
Heb je aanraders in België?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:37 schreef Harvest89 het volgende:
Dit is een van de redenen waarom ik al jaren naar bordelen en saunaclubs in Duitsland en België ga.
Gewoon even kameren met een lekker blond mollig wijf en daarna lekker chillen in een bubbelbad, of aan de bar kletsen met andere ijsberen.
Omdat het een oplossing is als je kortere seks wilt en daarna weer kunt luieren in het weekend.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:51 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet zo goed eigenlijk. Waarom is dat beter?
Hoe duur is dat dan zoiets? In Thailand was het 40 euro ofzo. Vond ik toch wel duur voor 5 minuten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:54 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Omdat het een oplossing is als je kortere seks wilt en daarna weer kunt luieren in het weekend.
Als je een vriendin hebt raakt ze niet bevredigd en voel je je daar schuldig over. Maar een hoer is blij want ze heeft weer centjes, en ik geef ook altijd fooi bij mijn vaste dames.
Ligt er aan wat je wil.quote:
Dat zijn dan Thaise prijzen en dat ga je hier niet goedkoper krijgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:55 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Hoe duur is dat dan zoiets? In Thailand was het 40 euro ofzo. Vond ik toch wel duur voor 5 minuten.
Heb m'n testosteron net laten meten. Ik zat erg hoog blijkbaar...quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:37 schreef VEM2012 het volgende:
Als de ander tevreden is en jij ook, waarom maak je je dan druk hierover? Het is geen prestatiesport ofzo...
Op zich is het natuurlijk niet zo gek dat seks opwindender is met de eerste 10 vrouwen dan wanneer je in 2 weken 17 verschillende vrouwen neukt en de teller op 250 staat. Niet in het minst omdat je dan dus iedere dag neukt of zelfs twee keer op een dag en dat is toch wat anders dan wanneer het alweer een week geleden is bijvoorbeeld.
Daarnaast neemt ook je testosteron af. Als jong gastje ben je toch wat sneller en meer opgewonden dan wanneer je ouder wordt. Wen er maar aan, dat gaat nog meer afnemen, zelfs zodanig dat er bij veel mannen te weinig opwinding is om langdurig een harde te houden. Of nog erger: te krijgen.
Bedenk ook dat veel vrouwen helemaal niet zitten te wachten om langdurig geneukt te worden. De een wel, de ander niet. Het zijn soms net mensen...
Kan het nog steeds lager zijn dan het was.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:53 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Heb m'n testosteron net laten meten. Ik zat erg hoog blijkbaar...
Per persoon anders.quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Over 10 jaar hoef je helemaal niet meer zo nodig
Ik ben er met mijn midden 30 al wel klaar mee.quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Over 10 jaar hoef je helemaal niet meer zo nodig
Nou ik niet hoor, zou bijna zeggen helaas, is wel vermoeiend om steeds weer te willen neuken, wil ook wel eens rustig aan doen. Maar daar heeft die kleine banaan voorlopig nog geen zin inquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ben er met mijn midden 30 al wel klaar mee.
Jezus.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ben er met mijn midden 30 al wel klaar mee.
Waarom nou weer 'Jezus'?quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jezus.
Maar goed, als mevr. SebbeSwensje er ook klaar mee is… waarom niet?
Of Italië. Stonden heel veel mooie donkere vrouwen langs een weggetje. Toch maar even gaan kijken. En 2 op een avond was best leuk.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:11 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja toch heb ik in het algemeen niet zoveel met Aziatische vrouwen. Zou dan liever Zuid-Amerika bezoek voor een seksvakantie.
Je zei dat je er klaar mee was. Verder leg je wel heel veel nadruk op het ene woordje en de zin daarna lijk je niet gelezen te hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:33 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Waarom nou weer 'Jezus'?
Niet iedereen is zo'n neukbeest als VEM2012 toch
Seks is leuk alleen ik heb het zoveel gehad met zoveel lekkere wijven dat ik wel een stuk kritischer ben nu
Alsof lang volhouden de essentie is. Seks is geen prestatiesport.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:15 schreef theodoorpaardje het volgende:
Ik denk dat je het gewoon niet lang genoeg vol kan houden.
Um..quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Alsof lang volhouden de essentie is. Seks is geen prestatiesport.
Mijn (mooie) vrouw vindt het niet zo fijn als ik mooie vrouwen ga zoeken…quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:44 schreef theodoorpaardje het volgende:
[..]
Um..
Veel succes met een mooie vrouw zoeken als dit je mindset is! Seks maakt je slimmer
Thaise vrouwen hebben ook voordelen, de betaalde dames ook.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Heb je dan freelancer geboekt of een masseuse? Via welke dating app de amateurtjes?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:55 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Hoe duur is dat dan zoiets? In Thailand was het 40 euro ofzo. Vond ik toch wel duur voor 5 minuten.
Zoals wat?quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:45 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Thaise vrouwen hebben ook voordelen, de betaalde dames ook.
Ze zijn makkelijk, meegaand en je kunt de lekkerste uitzoeken die zonder moeite met je doet waarvoor je (relatief weinig) betaalt. Oh en er zijn erg mooie Thaise dames (die ook als dame geboren zijn, er zo uitzien en zich zo voelen). Als je mazzel hebt, kunnen ze ook lekker koken én masseren.quote:
Hoe weet jij dit allemaal, heb je er zelf één?quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:22 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Ze zijn makkelijk, meegaand en je kunt de lekkerste uitzoeken die zonder moeite met je doet waarvoor je (relatief weinig) betaalt. Oh en er zijn erg mooie Thaise dames (die ook als dame geboren zijn, er zo uitzien en zich zo voelen). Als je mazzel hebt, kunnen ze ook lekker koken én masseren.
Ik heb het land weleens bezocht.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit allemaal, heb je er zelf één?
Dit heb ik precies zo. Ik zoek alleen nog seks als er een chemie is op dat gebied. Anders hoeft t van mij niet meer zo.. die periode heb ik gehad en is totaal niet bevredigend meer.quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:42 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik ga richting de 40 en merk dat ik inmiddels echt geen behoefte meer heb aan random generieke seks. Vroeger wilde ik gewoon m'n pik ergens in kunnen steken, maar met de jaren kwam de realisatie dat een gat ook maar een gat is. Als het puur gaat om klaarkomen dan pak ik wel een fleshlight, of laat ik me een uurtje afzuigen door een hoertje.
Echt goede seks gaat mij tegenwoordig om de emotionele connectie. Een klik met mijn seks partner, dat hoeft niet romantisch te zijn, maar er moet wel iets van een vonk zijn. Een beetje een degelijk gesprek kunnen voeren vooraf of achteraf, of qua kinks en fetish goed op elkaar aansluiten. Elkaar uitdagen, je oprecht gewild voelen, grenzen opzoeken en verleggen, dat soort dingen. Dat ga je allemaal niet vinden met een willekeurig sletje van de straat die je net 5 minuten kent en die zelf ook niet kan wachten tot het voorbij is. Al is het het lekkerste wijf ter wereld, als dat alles is wat ze te bieden heeft is de seks oersaai.
Ja lekker man! Dat is toch genieten, zeker hou ik ook van mollig wijf.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:37 schreef Harvest89 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |