Ja, viel me ook opquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:23 schreef Dutch_view het volgende:
Achteraf viel me op; het 2e stel had kritiek op het 1e stel vanwege te kale slaapkamerwanden. Maar zelf had het 2e stel ook vrij sobere wanden, waar het 1e stel weer kritiek op had
Vind ik ook, prima als je met je partner boekt, maar als ik met een vriendin/zus/moeder op pad ben wil ik toch wel wat privacyquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:57 schreef Dutch_view het volgende:
Nee geen deur in het toilet kan echt niet![]()
Als partner zou ik het ook niet fijn vinden. Bijvoorbeeld als mijn partner snachts naar het toilet moet en ik dan wakker ben, dan de plas en / of poep geluiden moet aanhoren vanuit bedquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:08 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Vind ik ook, prima als je met je partner boekt, maar als ik met een vriendin/zus/moeder op pad ben wil ik toch wel wat privacy
Dat sowieso, brrr. Maar mij lijkt een koudschuin( noem je dat zo?) matras vreselijk, Het vormt zich naar je lichaam, jajaja, ik loop graag op koudschuim schoenen, heerlijk, maar als woeste wentelteef in bed moet ik er niet aan denken, lig je net lekker, draai je je om, kun je weer opnieuw beginnen..quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:28 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Als partner zou ik het ook niet fijn vinden. Bijvoorbeeld als mijn partner snachts naar het toilet moet en ik dan wakker ben, dan de plas en / of poep geluiden moet aanhoren vanuit bed
Daar gaat het ook helemaal niet om.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:21 schreef Remco het volgende:
Ik vind dat spel aspect wel zo ontzettend suf altijd. Ze weten al wat de B&B kost en geven of de vraagprijs of ronden het af naar boven.
Dat hoort natuurlijk helemaal bij het bus-gevoel. In een normale bus kun je ook niet naar de wc.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas geen toilet in het conducteurs hokje.
Daarvoor moet je naar buiten…
Ik slaap dan ook nooit tijdens een busreis…quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:59 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Dat hoort natuurlijk helemaal bij het bus-gevoel. In een normale bus kun je ook niet naar de wc.
Dat wel ja, wel lekkere omzet als je ze allemaal bezet hebt. Kun je wel een hulpje voor aannemen bijnaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:27 schreef golfer het volgende:
Wel een dagtaak om 10 kamers met ontbijt erbij te runnen boven allemaal andere winkels.
https://www.natuurmonumen(...)gelobservatorium-tijquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:51 schreef ytram het volgende:
Weet iemand waar die vogelspot plek is die ze bezocht hebben met het eerste uitje?
Bijzonder gebouw!
Dank je voor de link!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
https://www.natuurmonumen(...)gelobservatorium-tij
tje, lullig inderdaadquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:19 schreef golfer het volgende:
Bij die 3e zou ik toch een andere naam bedacht hebben.
Ik heb andere associaties bij Het Achterhuis.
Het is commissie en bij de tweede was wel duidelijk dat het in het centrum Den Bosch was.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:30 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
van de 2e kreegje geen comissie?
https://www.bij-joseph.nl/
Oeps, dat was een omissie!quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is commissie en bij de tweede was wel duidelijk dat het in het centrum Den Bosch was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |