quote:
Nog even uit de SC. Ik wil niet dat Zweden 2x wint maar als ze winnen doe het dan met KAJ. Dan winnen ze met trots ipv een B-kantje van Heroes.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er zit een grote outsider in Melodifestivalen. Als Zweden zo graag opnieuw willen winnen dan alsjeblieft met die inzending. Daar zou ik nog mee kunnen leven. Bara Bada Bastu is superleuk, speels, origineel, makkelijk mee te zingen, totaal niet plastic en ook nog eens in eigen taal.
Natuurlijk wil ik geen tweede winst, maar liever dit dan Måns.
Ik vind hem meer Sergey Lazarev.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:32 schreef Spablauw214 het volgende:
Mans is toch wel de Dima Bilan van 2025. Dat was ook zo’n glijerig sekssymbool met overproduced kutnummer dat ons door de strot gedrukt werd want dat ESF moest en zou naar Moskou
Mans die blijft steken in de semi omdat de kijkers klaar zijn met deze meuk. Dat zou pas mooie ESF-geschiedenis opleveren.
Helaas zal dat niet gaan gebeuren met vijftien landen in de semi. En ze hebben Noorwegen en IJsland die meestemmen. En het heeft nog wel een appeal natuurlijk. In de finale zou mij niet verbazen als Zweden echt 20 televotepunten zou krijgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:32 schreef Spablauw214 het volgende:
Mans is toch wel de Dima Bilan van 2025. Dat was ook zo’n glijerig sekssymbool met overproduced kutnummer dat ons door de strot gedrukt werd want dat ESF moest en zou naar Moskou
Mans die blijft steken in de semi omdat de kijkers klaar zijn met deze meuk. Dat zou pas mooie ESF-geschiedenis opleveren.
Ja maar die won godzijdank niet. Dan hadden we weer naar zo’n over de top propagandashow kunnen kijken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind hem meer Sergey Lazarev.
Amenquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:30 schreef Greys het volgende:
Aan de mens Måns zelf kan je toch eigenlijk onmogelijk een hekel hebben he. Ik heb een hekel aan het idee dat Zweden het ESF zou winnen met dat lied, maar hij zelf komt altijd zo sympathiek over. Ook voordat Kaj al zo'n enorme fanfavoriet werd nam hij al lollige video's met ze op enzo. Voor eeuwig Mr Love Love Peace Peace.
Als je zag hoe lyrisch die April Darby (of hoe heet ze) al was over die performance bij Eva Jinek... dat is het soort mensen dat in elk geval in Nederland in de jury plaatsneemt. En KAJ vond ze niks, want een grap. Ja, Månsje gaat winnen bij de jury's. Maar ik begin wel te geloven dat hij echt niet de televote gaat winnen morgen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:35 schreef Momo het volgende:
Ik vertrouw de internationale jury alleen voor geen meter
Dat lijkt mij eigenlijk ook. Maar om dit jaar (veel) leuker te maken gaat mijn voorkeur toch uit naar KAJ. Als we Zweden als concurrent hebben dan wel een waardige concurrent.quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit ondertussen wel in dubio wat voor Claude nu beter is. Ik heb weinig zin in 300 jurypunten voor Mans in Basel want dat verdient dit lied niet, maar aan de andere kant lijkt me KAJ een nog grotere concurrent
Meer dan een kwart van de stemmenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:54 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Publiek zijn stem bij de jury repetitie vanavond
Probleem is denk ik vooral dat Kaj, Dolly Style en Scarlet veel punten gaan afsnoepen van elkaar, zodat Mans erdoorheen gaat glippen dankzij de jurypunten, want die andere drie gaan daar niet goed genoeg scoren.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:27 schreef Em31 het volgende:
Ik denk dat Måns in ieder geval wel tweede wordt bij de televote, maar KAJ wat lager gaat eindigen bij de jury. Dus het voelt sowieso wat kansloos.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:27 schreef Cee het volgende:
Evenstar je krijg van mij 73754 sim kaarten.
In ieder geval al twee telefoons hierquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:27 schreef Cee het volgende:
Evenstar je krijg van mij 73754 sim kaarten.
Ik kan me niet voorstellen dat Revolution een hit gaat worden, zowel voor als na het ESF. Wat dat betreft blijft de ergernis vooraf beperkt tot zelfverklaard deskundigen die roepen dat het geweldig is.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:41 schreef Em31 het volgende:
Zo geen zin in die hele hype die dan weer gaat ontstaan in de media overal. Al zal dit niet zo’n grote hit zijn als toen met Loreen, dus hopelijk is het deze keer wat minder.
Nadeel is wel dat er nog geen land is met een echte winnaar, waardoor de kansen van Måns ook hoger blijven.
Dat is Portugalquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:00 schreef grazz het volgende:
De laatste nationale finale dit seizoen mensen! We zijn begonnen
Ik was die andere 2 vergetenquote:
Hier konden ze Måns niet voor een intervalact krijgenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij is eindelijk in een nationale voorronde gevonden
Nee, van de piano.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:03 schreef Fred_B het volgende:
Of is dit ook een Edward-parodie en lazert die straks van een draaischijf?
ik kijk zonder commentaar via https://www.svtplay.se/vi(...)len/final?video=visaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:07 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb met Engels commentaar, maar kan het niet zonder William en mevrouw in beeld?
Ik wil het Engelse commentaar wel, maar ze hoeven van mij niet in beeld. Maar dat zal wel niet kunnen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:08 schreef grazz het volgende:
[..]
ik kijk zonder commentaar via https://www.svtplay.se/vi(...)len/final?video=visa
Lijkt er wel opquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:11 schreef NailQueen het volgende:
Dacht even dat ze Osterdahl weer gingen eren
Kun je er niet iets overheen plakken?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik wil het Engelse commentaar wel, maar ze hoeven van mij niet in beeld. Maar dat zal wel niet kunnen.
Geniet nog even van het doen van de afwas, Straks heb je geen keuken meer.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben er bij maar ondertussen ben ik ook de afwas aan het doen
Alloraquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nailqueen
Kan je de Allora even deze kant opsturen.
Soms kan het zo simpel zijnquote:
Foutje van de EBU in het voordeel van Zweden. Kan gebeuren.quote:
Gohquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Foutje van de EBU in het voordeel van Zweden. Kan gebeuren.
Edit: Oh je mag 5x per artiest stemmen, wist ik niet. Nou ja dan 5x Dolly Style, 5x Kaj en 5x Scarletquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:14 schreef Momo het volgende:
@:Evenstar @:Viv al jullie 50 SIM kaarten klaar voor gebruik?
Prachtig nummerquote:
Wij hebben kaartje voor Dolly Style in de zomerquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:21 schreef Momo het volgende:
Die gele ziet er wel een beetje ordinair uit voor K3
Nou ja, ordinair was de originele K3 op zich ook wel. Maar dat hielden ze wat beter uit beeldquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:21 schreef Momo het volgende:
Die gele ziet er wel een beetje ordinair uit voor K3
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, ordinair was de originele K3 op zich ook wel. Maar dat hielden ze wat beter uit beeld
quote:Doe het héél zachtjes
Geen kreetjes en geen lachjes
En Josje later ookquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, ordinair was de originele K3 op zich ook wel. Maar dat hielden ze wat beter uit beeld
Dat eerste liedje van K3 was ook niet geschikt voor kinderen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit zou het goed doen op de dansvloer hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:23 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind dit stiekem toch wel geinig goed
Wij weten wel wie er straks vooraan staat...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wij hebben kaartje voor Dolly Style in de zomerKomen hier in de buurt toevallig.
Pas goed op Qmusic foute partyquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit zou het goed doen op de dansvloer hoor
Alles voor mijn dochterquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:24 schreef grazz het volgende:
[..]
Wij weten wel wie er straks vooraan staat...en niet vanwege de liedjes
Ze hebben nog 3 Melfest nummersquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:24 schreef NailQueen het volgende:
Dit bewaren we uiteraard voor een ESC Forum afterparty
De stemmen gaan per leeftijdsgroep.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:22 schreef BillDauterive het volgende:
Hoe staat dit in de finale? Dit is best slecht. Dit zou VK kunnen inzenden...
Hoeft niet per se hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:24 schreef NailQueen het volgende:
Dit bewaren we uiteraard voor een ESC Forum afterparty
Dolly Style is echt belachelijk populair hier, zijn ook overal te zien.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:25 schreef Sableheart het volgende:
[..]
De stemmen gaan per leeftijdsgroep.
Maar inderdaad, vanuit dat oogpunt gaat het niet echt ergens over.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:28 schreef Momo het volgende:
Als rock/metal liefhebbers zou ik dit misschien leuk moeten vinden, maar ik vind het niet zo veel aan.
Dit is echt niks.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:28 schreef Momo het volgende:
Als rock/metal liefhebbers zou ik dit misschien leuk moeten vinden, maar ik vind het niet zo veel aan.
Scarlet is ook behoorlijk poppy voor een rockact, maar dat vind ik wel leuk.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:29 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Maar inderdaad, vanuit dat oogpunt gaat het niet echt ergens over.
Het is poppy, maar het zit zo verdomde goed inelkaar.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Scarlet is ook behoorlijk poppy voor een rockact, maar dat vind ik wel leuk.
Helaas…quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:31 schreef BillDauterive het volgende:
Ik haal Klara altijd door elkaar met Clara Klingenström.
En daarna kan ze nog 20 jaar alle party’s af.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:35 schreef Momo het volgende:
Hopelijk gaat Klara wel een keer naar ESF, ze heeft altijd wel leuke nummers en kan het performen
Agnes Kant? Mjah, ik denk dat als zij naar het songfestival gaat, dat de Britten daar wel iets van vindenquote:
Onze vroegere HoD Noortje Kandt vindt dit leuk.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Agnes Kant? Mjah, ik denk dat als zij naar het songfestival gaat, dat de Britten daar wel iets van vinden
In Zweden lastig met de leeftijdsgroepen en internationale jury.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:41 schreef Evenstar het volgende:
In een eerlijke wereld zou dit moeten winnen
Toch stemmen veel jongeren hier wel op, denk vooral de oudere groepen die het niet "snappen". Vriendinnetje van dochter zit daar nu bijv verkleed als Scarletquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:42 schreef Momo het volgende:
[..]
In Zweden lastig met de leeftijdsgroepen en internationale jury.
Vanavond in Portugal is Henka, ook wel iets dat in je straatje ligtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Toch stemmen veel jongeren hier wel op, denk vooral de oudere groepen die het niet "snappen". Vriendinnetje van dochter zit daar nu bijv verkleed als Scarlet
En internationale jury is wel kansloos, hoe goed het ook gezongen is eigenlijk.
Oh? Dan wordt dit dus nietsquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:44 schreef BillDauterive het volgende:
Dit was de favoriet van Cyan9 toch? Ik had dus heel iets anders verwacht.
Ah even zoeken straksquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Vanavond in Portugal is Henka, ook wel iets dat in je straatje ligt
Same.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:45 schreef Momo het volgende:
Ik zou zelf hier op stemmen zonder tactics.
Echt wat Anouk de laatste jaren maaktquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:53 schreef Evenstar het volgende:
Ben je zogenaamd een rock godess en dan is dit je nummer
Duitse act uit de jaren 80 belde en willen hun nummer terug.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:53 schreef Evenstar het volgende:
Ben je zogenaamd een rock godess en dan is dit je nummer
Zelfs dat is nog beter dan ditquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Echt wat Anouk de laatste jaren maakt
Mensen vinden dit al rock, daarom schijten ze al meteen alle kleuren van de regenboog bij Scarlet alsof het death metal isquote:
Leuk als azerbaijaanse inzendingquote:
Ja precies, of Cyprus of Turkije als die mee zouden doen, maar het geeft een error in mijn hoofd bij Mello.quote:
Of Griekenland of Armeniequote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja precies, of Cyprus of Turkije als die mee zouden doen, maar het geeft een error in mijn hoofd bij Mello.
Dan moet je nog even geduld hebbenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:03 schreef PinkLow het volgende:
Ben benieuwd naar de nummer 2 van vanavond
... maar dan ook echt. Gast is bij iedere "bijzondere" avond of show in Zweden wel aanwezig, kerst, pasen, Midsommar ....quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:03 schreef NailQueen het volgende:
Geen feest als Måns Zelmerlöw niet is geweest!
Niets tegen Måns of zijn nummer. Maar ik hoop toch dat hij 2de gaat worden.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:03 schreef PinkLow het volgende:
Beetje de Jantje Smit van Zweden?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
... maar dan ook echt. Gast is bij iedere "bijzondere" avond of show in Zweden wel aanwezig, kerst, pasen, Midsommar ....
Grote kans dat we hem in November toch wel gaan zien bij Grote Songfestivalfeest. 10 jaar na zijn overwinning. Zo'n schnabbeltje laat hij niet aan zich voorbij gaanquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:03 schreef PinkLow het volgende:
Daar is alles mee gezegd.quote:
Betere actquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:07 schreef Sableheart het volgende:
Waarom zou dit beter zijn dan Klara Hammarström, John Lundvik of Erik Segerstedt ?
Dit zou niet mogen volgens de huidige ESF regels.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit geeft zo'n troep op het ESF podium
We gaan ook maar even naar de green room.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit geeft zo'n troep op het ESF podium
Hij is wel echt een pro hoor. Ik vind het wel heel tof om te zien. Maar nog steeds voor KAJ, maar gaat lastig worden vrees ik....quote:
Je bedoeld dat Zweden enkel voor dit nummer de ESF regels aan de laars wil lappen, zodat de staging beter is dan mogelijk zou moeten zijn?quote:
Zaten er maar wat Zweden bij de EBU om een uitzondering te regelenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit zou niet mogen volgens de huidige ESF regels.
Ja, en jury’s vinden dat vervolgens prachtig.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:09 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Je bedoeld dat Zweden enkel voor dit nummer de ESF regels aan de laars wil lappen, zodat de staging beter is dan mogelijk zou moeten zijn?
ZEBUquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:09 schreef Momo het volgende:
Maar zou mij niet verbazen met een Zweede Head of Contest, Head of Production en opperbaas dat het wel ineens mag.
Aran is aan het glijden op zijn stoel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, en jury’s vinden dat vervolgens prachtig.
Hij haalt er inderdaad wel alles uit dat erin zit.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:10 schreef blackswangreen het volgende:
Het is een goed optreden van Måns, eerlijk is eerlijk. Met volle overgave. Het nummer blijft 3x niks.
Dit ja. Zo'n beetje alle machthebbenden zijn Zweeds daar.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:09 schreef Momo het volgende:
Maar zou mij niet verbazen met een Zweede Head of Contest, Head of Production en opperbaas dat het wel ineens mag.
Ach, er zijn ergere liedjesquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:10 schreef Evenstar het volgende:
Nou bedankt, door haar zingt mijn dochtertje de hele dag door heel vrolijk "I HATE YOU SO MUUUUU UUUU U UUUCCCCHHHH"
Gelukig heeft ze Lily Allen nog niet gevonden op youtubequote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:10 schreef Evenstar het volgende:
Nou bedankt, door haar zingt mijn dochtertje de hele dag door heel vrolijk "I HATE YOU SO MUUUUU UUUU U UUUCCCCHHHH"
Straks zingt de dochter van @Evenstar de hele dag Serving Cunt vanwege Maltaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gelukig heeft ze Lily Allen nog niet gevonden op youtube
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Straks zingt de dochter van @:Evenstar de hele dag Serving Cunt vanwege Malta
Dit dus!! Mans vind ik echt top hoor.. maar Kaj is net meer een feestje denk ik zomaarquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Niets tegen Måns of zijn nummer. Maar ik hoop toch dat hij 2de gaat worden.
Ja, dit heeft zo echt niets te bieden.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:18 schreef Sableheart het volgende:
Di tis een nummer waar het belangrijk is om geloofwaardig over te komen.
Zweden hecht meer waarde aan ingestudeerde danspasjes.
EBU verzint er vast iets opquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:24 schreef PinkLow het volgende:
Wel sneu! Ze staan nu met 7 op het podium... eentje mag dus niet mee..
Wedden dat Mans wintquote:
Het verschil tussen hoop en verwachtingquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:25 schreef usagi414 het volgende:
Als wij hier zo unaniem zijn dat Kaj moet winnen heb ik hoop dat ze dat in Zweden ook zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |