SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat vreemd...quote:Je bent niet ingelogd of hebt een ban, in beide gevallen heb je geen toegang tot deze tool.![]()
O dat is vreemd.quote:
Een ban bij zoeken?
Vraag het even na in feedback Feedback, Bugs en DevelopmentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik zal het eens even vragen maar ik heb vorige week ook een topic geopend met een bug en daar heeft niemand op gereageerd van de crew...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vreemd.
Een ban bij zoeken?
Vraag het even na in feedback Feedback, Bugs en Development![]()
![]()
O dat is niet leuk, ik heb er geen verstand van dus kan je niet verder helpen helaasquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zal het eens even vragen maar ik heb vorige week ook een topic geopend met een bug en daar heeft niemand op gereageerd van de crew...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zelfde als de laatste twee weken. Niet heel goed. Hoop dat ik snel uit dit dal kan ontsnappenquote::')![]()
Hoop het ook manquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zelfde als de laatste twee weken. Niet heel goed. Hoop dat ik snel uit dit dal kan ontsnappen![]()
![]()
Hoop met je meequote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zelfde als de laatste twee weken. Niet heel goed. Hoop dat ik snel uit dit dal kan ontsnappen![]()
![]()
![]()
![]()
Begrijp ik Dot! Bedankt in ieder geval!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet leuk, ik heb er geen verstand van dus kan je niet verder helpen helaas![]()
Sterkte Sintquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
![]()
Het is wat allemaal Had zo gehoopt dat het gesprek met de psychiater iets voor je gedaan hadquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zelfde als de laatste twee weken. Niet heel goed. Hoop dat ik snel uit dit dal kan ontsnappen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:quote:Thanksquote:Nee heeft niks opgeleverd behalve dat ik meer moet doen. Heb je inmiddels aangemeld bij wat herstelgroepen. Een voor PMT maar die wachtlijsten zijn zo lang dat ze niet eens open staan voor nieuwe mensen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wat allemaal Had zo gehoopt dat het gesprek met de psychiater iets voor je gedaan had
Misschien bij de informatie winkel werken. Maar moet me eerst wat beter voelen:')
Forum Opties Forumhop: Hop naar: