Hangt er vanaf. Als Nederlandse bevolking wel natuurlijk. Maar goed, de pensioenfondsen zijn nog niet leeg... dus er valt nog genoeg te graaien.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:21 schreef ISVV het volgende:
800 miljard, dit gaan we als bevolking wel voelen natuurlijk.
De EU heeft eerdere keren biljoenen in de economie gepompt. Dus dat zal wel meevallen. Is ook goed voor de economie.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:21 schreef ISVV het volgende:
Trump bij het krijgen van een telefoontje van Poetin die niet zo heel blij is met dit nieuws:quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:18 schreef onlogisch het volgende:
Live oorlog Oekraïne: EU schept ruimte voor 800 miljard euro militaire steun
Trump bij het horen van dit nieuws:
[ afbeelding ]
Die kunnen beleggen in de wapenfabrieken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Als Nederlandse bevolking wel natuurlijk. Maar goed, de pensioenfondsen zijn nog niet leeg... dus er valt nog genoeg te graaien.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Als Nederlandse bevolking wel natuurlijk. Maar goed, de pensioenfondsen zijn nog niet leeg... dus er valt nog genoeg te graaien.
Dat leidt toch gewoon tot meer inflatie?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:23 schreef polderturk het volgende:
[..]
De EU heeft eerdere keren biljoenen in de economie gepompt. Dus dat zal wel meevallen. Is ook goed voor de economie.
Als het zo simpel is, waarom dan niet 8.000 miljard? Of 80.000 miljard?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:23 schreef polderturk het volgende:
[..]
De EU heeft eerdere keren biljoenen in de economie gepompt. Dus dat zal wel meevallen. Is ook goed voor de economie.
De rekening zal echt betaald moeten worden.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die kunnen beleggen in de wapenfabrieken.
Ja, er komt ineens erg veel werk in de industrie bij. De arbeider die altijd zo genegeerd werd zal juichen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:21 schreef ISVV het volgende:
Het zou fijn zijn als we niet iedere keer dit soort stupide geklets van mensen die cijfers niet begrijpen langs zouden krijgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het Duits/Nederlandse model is ook niet bepaald succesvol.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:25 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat leidt toch gewoon tot meer inflatie?
Ik maar denken dat 800 miljard meer is dan 600 miljard...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
De Nederlandse spaartegoeden gaan al richting de 600 miljard. Druppel op de gloeiende plaat economisch gezien, maar kan militair echt een verschil maken.
Sure. Na het verslaan van Rusland zal die ons een tijd lang goedkope olie en gas leveren.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De rekening zal echt betaald moeten worden.
Als jij meent meer te weten van economie dan ik, dan mag je het lekker concreet maken. Ik verheug mij er nu al op.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:27 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als we niet iedere keer dit soort stupide geklets van mensen die cijfers niet begrijpen langs zouden krijgen.
O, jij droomt nog van het verslaan van Rusland... De grootste kernmacht ter wereld. Succes daarmee.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:29 schreef Ulx het volgende:
[..]
Sure. Na het verslaan van Rusland zal die ons een tijd lang goedkope olie en gas leveren.
Pieter is vermoeid denk ik en na een weekje uitrusten gaat hij er eens rustig over nadenken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:30 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
nsc heeft wel een goede mening
De PVV blijft de domste partij van Nederland als het gaat om steun voor Oekraïne. Ze negeren de grotere geopolitieke risico’s en steken hun kop in het zand. Het is naïef en gevaarlijk om Poetin vrij spel te geven door zo kortzichtig te denken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:30 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
nsc heeft wel een goede mening
Ik betaal het graag.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik maar denken dat 800 miljard meer is dan 600 miljard...
We weten allemaal dat dit gewoon door de bevolking betaald moet worden en dat het dus wederom beleid is waarmee de bevolking verder gaat verarmen. En ja, het zal allemaal met geleend geld gaan, dus de pijn zal uitgesteld worden en uitgesmeerd, maar het moment van afrekenen komt altijd. En hoe meer je de shit doorschuift naar de toekomst, hoe groter de shitpile.
Het zijn maar een paar steden die daar in puin moeten. Moskou en St Petersburg. Prima te doen met een paar honderd kernkoppen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O, jij droomt nog van het verslaan van Rusland... De grootste kernmacht ter wereld. Succes daarmee.
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Nee, ik heb wel wat geleerd in het Brexit debat. Blijf jij maar lekker denken dat jouw kasboekje de maat van de wereld is. Doei.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als jij meent meer te weten van economie dan ik, dan mag je het lekker concreet maken. Ik verheug mij er nu al op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop