Ik kijk het ook weinig.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben jaren geleden gestopt met het nieuws kijken, na al die aanslagen in o.a
Parijs en Brussel. Ik zat toen huilend voor de tv en besloot dat ik het niet meer wilde zien.
10.000 stappen weer gehaald vandaagquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:17 schreef Aoibhin het volgende:
Dat was een lekker wandeldagjeVan station Naarden-Bussum naar Station Hilversum, en tussendoor nog over de heide gelopen.
Klinkt superquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:17 schreef Aoibhin het volgende:
Dat was een lekker wandeldagjeVan station Naarden-Bussum naar Station Hilversum, en tussendoor nog over de heide gelopen.
Ruimschootsquote:
Dat is een mooi gebied om te wandelen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:17 schreef Aoibhin het volgende:
Zeker!quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een mooi gebied om te wandelen.
Ik kom er nog wel eens op de fiets door, echt heerlijk daarquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker!Ik heb er wel vaker gewandeld van Hilversum naar Laren, ook met Domni.
Korianderquote:
Oh lekker danquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:31 schreef pullup het volgende:
De rits van mijn winterjas was na een jaar kapot gegaan, ik hem terugbrengen want nog net binnen de garantie.
Ik wilde hem zojuist ophalen want het was ongeveer de termijn die ze ervoor gegeven hadden om te repareren
Waren die sukkels hem kwijt omdat ze alles intern aan het verbouwen waren![]()
Ze namen niet de moeite om verder te zoeken terwijl ik gewoon zei dat ze rustig de tijd moesten nemen![]()
Meteen een nieuwe meegekregen
Echt fijnquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh lekker danWel netjes dat je een nieuwe hebt meegekregen
Dit klopt helemaal preciesquote:
Broccoli hierquote:
Ik ga een salade met kippie en avocado makenquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:44 schreef Aoibhin het volgende:
Hier worden het wraps met allemaal spul erop; gebakken oesterzammen, bonen, groente, zure room en geraspte kaas
Eetsequote:Op woensdag 5 maart 2025 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga een salade met kippie en avocado maken
Klinkt goed. Gezond ookquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga een salade met kippie en avocado maken
Heerlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |