En hij is wéér niet ingestapt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 06:13 schreef pullup het volgende:
Ah die vieze Nazi heeft weer een raketje klaar
Dat is het ergste ja, lees net dat dat ding niet de lucht in is gegaan overigens dus die dronkelapjes die het becommentariëren kunnen weer een dag extra aan de flesquote:
Morguh Pullup,quote:
Hey Chanel heb je een favoriet bij The tribute?quote:
Mogguhhquote:
Ja hoor. Met u ?quote:
Hey Puzzie. Lekker geslapen?quote:
Hij zegt u tegen mijquote:
Beter kort dan niet denk ik altijd maar.quote:
Dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter kort dan niet denk ik altijd maar.
Hier vaak ook maar korte nachtjes.
We hebben dan in ieder geval wat aan de dagquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hebben dan in ieder geval wat aan de dag
Kijk jij ook beleef de lente?quote:
Daat zie je nesten van vogels, van het nest opzoeken, tot de paring de eieren uitbroeden en de jonkies grootbrengen. En uitvliegen. Altijd leuk om te volgenquote:
Oh wat leuk!!!! Ik zat net naar de vogeltjes op mijn balkon te kijken die in een vetbol zitten te happenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daat zie je nesten van vogels, van het nest opzoeken, tot de paring de eieren uitbroeden en de jonkies grootbrengen. En uitvliegen. Altijd leuk om te volgen
https://www.vogelbescherm(...)yV3XljhoCEMUQAvD_BwE
Ja leuk is dat. Ik vind het ook altijd zo leuk als ze uit een pot pindakaas aan het snoepen zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh wat leuk!!!! Ik zat net naar de vogeltjes op mijn balkon te kijken die in een vetbol zitten te happen
Schattigquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja leuk is dat. Ik vind het ook altijd zo leuk als ze uit een pot pindakaas aan het snoepen zijn
Ze blijven er dan zo voor fladderen.
Sommige komen aanvliegen. Pikken er wat en en vliegen gelijk de heg in.
Zo kan knap hoe ze dat doen dat aankomen vliegen en gelijk recht in die pot pikken
De kerkuilen hebben al gepaard. Ik was verbaasd hoelang zijn voortplantings orgaan wasquote:
Ja geweldig om al dat leven te zien ,al die vogeltjes en straks weer jonkiesquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De kerkuilen hebben al gepaard. Ik was verbaasd hoelang zijn voortplantings orgaan was
De uiltjes zijn altijd zo leuk om te kijken straks ook die kleine bolletjes wol.
EN de zeearend heeft ook al een ei
@:Engine is er ook een groot fan van
Ja is het ook. Vind alleen de ooievaars soms heftig, die gooien hun eigen jong uit het nest of eten het op als he tniet sterkt genoeg isquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja geweldig om al dat leven te zien ,al die vogeltjes en straks weer jonkies
Ja dat gebeurt soms iddquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is het ook. Vind alleen de ooievaars soms heftig, die gooien hun eigen jong uit het nest of eten het op als he tniet sterkt genoeg is
Ja mooi he.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt soms iddIk vind het prachtige vogels en toen mijn moeder nog bij Deventer woonde wandelden wij altijd langs een ooievaarsnest , zag je papa en mama om de beurt uitvliegen op zoek naar eten voor de kleine
![]()
Dat klepperen ,prachtig
Ik zie ze ook regelmatig in het weilandquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mooi he.
Je ziet ze tegenwordig weer veel meer. Als wij onderweg zijn zie je ze veel in de wei lopen
Vrouwen die van kleppen houden, het zal weer eens niet zo zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt soms iddIk vind het prachtige vogels en toen mijn moeder nog bij Deventer woonde wandelden wij altijd langs een ooievaarsnest , zag je papa en mama om de beurt uitvliegen op zoek naar eten voor de kleine
![]()
Dat klepperen ,prachtig
Klepperen is wat ooievaars doen eendquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vrouwen die van kleppen houden, het zal weer eens niet zo zijn.
Beetje vroeg wel...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:10 schreef drakin het volgende:
Vlinder in huis hier.
Mooi, maar helaas gaat het beestje het niet redden in deze kou
Het is de derde al deze winter. En het gebeurt elke winter weer dat een vlinder ineens tevoorschijn komtquote:
Niet echt een favo deze keer.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Chanel heb je een favoriet bij The tribute?
Ik die bruno mars en Adele
Of favoriet is een groot woord. Maar vind ze wel oke
Vorig jaar was een heel stuk beter hequote:
Bijzonder wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is de derde al deze winter. En het gebeurt elke winter weer dat een vlinder ineens tevoorschijn komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |