Het aantal christenen die aan de vastentijd doen, zijn op 1 hand te tellen en die wonen allemaal in Urk,.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:55 schreef Richestorags het volgende:
In welke kelder heb je dit gevonden dan? Ik kan complete gebruiksaanwijzingen voor de Ramadan, de Iftar en het Suikerfeest vinden op elke overheidspagina maar hier heb ik nog nooit van gehoord.
Een bedreigde minderheid dus.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het aantal christenen die aan de vastentijd doen, zijn op 1 hand te tellen en die wonen allemaal in Urk,.
Verder ook geen prestatie. Je kan in principe gewoon je broodje kaas tussendoor vervangen door een goedkoper Belvita koekje. Telt in principe ook als vasten binnen het christendom.quote:
De EO kelder, zie de Bron.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:55 schreef Richestorags het volgende:
In welke kelder heb je dit gevonden dan? Ik kan complete gebruiksaanwijzingen voor de Ramadan, de Iftar en het Suikerfeest vinden op elke overheidspagina maar hier heb ik nog nooit van gehoord.
Graag wat meer respect, svp.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
"Vasten" alleen maar omdat er geen boter op je sneetje brood met kaas zit.²
Dat lijkt me sterk daar het geloof wat in Urk belijd wordt niets te maken heeft met de vastentijd.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het aantal christenen die aan de vastentijd doen, zijn op 1 hand te tellen en die wonen allemaal in Urk,.
Beter is het inderdaad om je nieren te slopen door geen water te drinken...quote:Op maandag 3 maart 2025 23:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Verder ook geen prestatie. Je kan in principe gewoon je broodje kaas tussendoor vervangen door een goedkoper Belvita koekje. Telt in principe ook als vasten binnen het christendom.
Verder ook niet heel interessant. Er wordt immers niet royaal voor je gekookt, dus waarom zou je dit doen joh
Ik ben nog nooit een vastende Christen tegengekomen. Het disrespect naar de eigen religie komt van binnenuit.quote:
Graag wat meer respect, svp.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Verder ook geen prestatie. Je kan in principe gewoon je broodje kaas tussendoor vervangen door een goedkoper Belvita koekje. Telt in principe ook als vasten binnen het christendom.
Verder ook niet heel interessant. Er wordt immers niet royaal voor je gekookt, dus waarom zou je dit doen joh
12 uurtjes geen water drinken zal geen effect op je hebben hoor. Gewoon in de andere 12 uur goed hydrateren.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Beter is het inderdaad om je nieren te slopen door geen water te drinken...
Jij bepaalt niet hoe wij ons geloof belijden.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee, de Islam biedt meer solide voedingsadvies inderdaad. Ik heb vanochtend 7 dadels gegeten zodat ik niet vergiftigd kan worden en kamelenpis gedronken tegen mijn maagzweerquote:Op maandag 3 maart 2025 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
https://www.thereligionof(...)madan-bombathon.aspxquote:Op maandag 3 maart 2025 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een vastende Christen tegengekomen. Het disrespect naar de eigen religie komt van binnenuit.²
En wanneer neem je je 8 uurtjes slaap?quote:Op maandag 3 maart 2025 23:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
12 uurtjes geen water drinken zal geen effect op je hebben hoor. Gewoon in de andere 12 uur goed hydrateren.
Alhoewel niet vasten altijd het beste is.
Intolerantie jegens religie is altijd goed. Verder vooral leuk voor degenen die meedoen hoor.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Graag wat meer respect, svp.
Intolerantie jegens deze geloofsovertuiging getuigt van een gebrek aan empathie.
Zeker niet, maar wie wel eigenlijk? Want niemand lijkt het te doen. Ik ken praktiserende christeren en die heb ik nog nooit zien vasten.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Jij bepaalt niet hoe wij ons geloof belijden.
"8 uurtjes"... dat zijn geen uurtjes meer, maar uren...quote:
Dat zie je ook niet aan een Christen.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een vastende Christen tegengekomen. Het disrespect naar de eigen religie komt van binnenuit.²
Voor veel christenen is religie een persoonlijke ervaring, dus die zal je niet 'zien' vasten.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ken praktiserende christeren en die heb ik nog nooit zien vasten.
Hoe herken je iemand die vast?quote:Op maandag 3 maart 2025 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker niet, maar wie wel eigenlijk? Want niemand lijkt het te doen. Ik ken praktiserende christeren en die heb ik nog nooit zien vasten.²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |