Dus dat. Maar ja, Petertje van der Vorst van RTL zit er bovenop tegenwoordig. Niets mag, alles moet.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:31 schreef marky het volgende:
[..]
Mensen op X zijn gestoord. X is inmiddels een marginaal medium alleen mainstream media denkt nog steeds dat het belangrijk is.
oke, alleen mogen ze die niet wat aanbieden toch. Vandaar dat ik dacht ook niet in die kamer komenquote:Op maandag 3 maart 2025 22:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als er maar 1 suite bewoner bij is dan mag het
Weet niet of het wijsheid is om dit nu al te doen.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:34 schreef Verity het volgende:
Keanu is denk ik gaan navragen bij Jolien of ze al gaan vertellen van de GC's die ze hebben gekregen via de vendingmachine.
Als er nog meer kunnen komen, dan is het beter om hun mond te houden.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet niet of het wijsheid is om dit nu al te doen.
was te zien via stream 2 iddquote:Op maandag 3 maart 2025 22:34 schreef Verity het volgende:
Keanu is denk ik gaan navragen bij Jolien of ze al gaan vertellen van de GC's die ze hebben gekregen via de vendingmachine.
di9e heeft ze al vanaf het begin en die noemt hij altijd opquote:Op maandag 3 maart 2025 22:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij vergeet hem niet maar weet het nog niet denk ik.
Blijft gewoon netjes trouw aan het kartel.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:37 schreef zodeju het volgende:
Keanu is ieder geval tijdens de sl niet die kant op gegaan en laat zich niet bedotten.
Alles voor de show !!!quote:Op maandag 3 maart 2025 22:36 schreef marky het volgende:
Jordy doet dus gewoon of hij dronken is als pootje binnenkomt.
fanweek, die kluis blijft gewoon dicht deze week als het aan mij ligtquote:Op maandag 3 maart 2025 22:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Alles eruit halen (kluis) wat je kan volgens Axel
Benieuwd wat zijn tactiek hierachter is, want tegen het Kartel doet hij wel normaal.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:36 schreef marky het volgende:
Jordy doet dus gewoon of hij dronken is als pootje binnenkomt.
quote:Op maandag 3 maart 2025 22:40 schreef Kissingbird het volgende:
Axel: fuck hem hij wil alleen maar aandacht ..dat zie ik. Al die domheid.. uit het kartel.. krijgt ook nog aandacht. ik heb maar 1 woord voor die jongen het is gewoon een kneus (x3)
Vond ik ookquote:Op maandag 3 maart 2025 22:41 schreef Droopie het volgende:
Jordy is een kneus, en mensen die hem volgen in het kartel ook.
Sharice en Pootje hadden het trouwens prima naar hun zin vanavond, zeker bij Sharice leuk om te zien.
Het is een treurnis geworden met Jordy nuquote:Op maandag 3 maart 2025 22:41 schreef Droopie het volgende:
Jordy is een kneus, en mensen die hem volgen in het kartel ook.
Sharice en Pootje hadden het trouwens prima naar hun zin vanavond, zeker bij Sharice leuk om te zien.
hij mag van mij nog even doorgaanquote:Op maandag 3 maart 2025 22:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel gooit nu compleet zijn eigen glazen in
Dit gaan kijkertjes niet leuk vinden en maakt Jordy alleen maar groter en groter.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel gooit nu compleet zijn eigen glazen in
Het wordt alleen maar beter.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is een treurnis geworden met Jordy nu
Jordy is ook een kneusquote:Op maandag 3 maart 2025 22:43 schreef -river- het volgende:
Ik ben het met Axel eens, ik vindt jordy ook een kneus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |