abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 maart 2025 @ 22:33:43 #26
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_216914486
quote:
9s.gif Op maandag 3 maart 2025 22:23 schreef Perrin het volgende:

[..]
Nee natuurlijk niet maar het is een poging waard.
Wat ik me dus voor kan stellen is dat als een stel Amerikaanse PMC's geraakt worden door een verdwaalde raket dat Trump (met zijn gigantische ego) zo'n wild dier is dat daar met Amerikaanse militaire interventie op wordt gereageerd. En het feit dat Putin die uitkomst wil vermijden geldt dan als "security guarantee".

Putin was al pissed over het idee dat Oekraine naar EU en NAVO lidmaatschap ging toewerken... wat zal het worden als de grootste vijand van de VS die Oekrainse mineralen die door god-hem-zelve beloofd waren aan rusland komen inpikken.

Ik kan me niet voorstellen dat dit een route is waar Putin zijn reputatie mee kan redden als hij voor die reden ineens de oorlog maar laat zitten.

Maar het voelt voor mij alsof er iets mist in deze puzzle
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  maandag 3 maart 2025 @ 22:35:51 #27
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216914507
Sja het is nu vooral een beetje kijken of en hoe we die ellende kunnen stoppen of vertragen. Wie weet lukt het, zo niet dan hebben we het iig geprobeerd.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 3 maart 2025 @ 22:37:16 #28
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_216914526
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 22:35 schreef Perrin het volgende:
Sja het is nu vooral een beetje kijken of en hoe we die ellende kunnen stoppen of vertragen. Wie weet lukt het, zo niet dan hebben we het iig geprobeerd.
wapen leveranties aan oekraine fors zeer fors opvoeren dat is voorlopig het beste en geen kruideniersmenatliteit nu

wapenproductie fullscale in duitsland, Polen en Frankrijk, geen geld maar wapens en veeeel killerdrones
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  maandag 3 maart 2025 @ 22:38:50 #29
38496 Perrin
pi_216914552
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 22:37 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
wapen leveranties aan oekraine fors zeer fors opvoeren dat is voorlopig het beste en geen kruideniersmenatliteit nu

wapenproductie fullscale in duitsland, Polen en Frankrijk, geen geld maar wapens en veeeel killerdrones
Beetje tijd kopen helpt ook.
  Overall beste user 2022 maandag 3 maart 2025 @ 22:39:28 #30
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_216914573
quote:
Another hit. The Novoshakhtinsk Oil Products Processing Plant is reportedly on fire after Ukrainian UAVs attacked it. The facility is being evacuated.

https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3ljiujoie2s2d
Mooi.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 3 maart 2025 @ 22:40:52 #31
323876 michaelmoore
pi_216914592
quote:
14s.gif Op maandag 3 maart 2025 22:38 schreef Perrin het volgende:

[..]
Beetje tijd kopen helpt ook.
dat kan samen
HX-2 - AI-aanvalsdrone
quote:
HX-2 is een nieuw type aanvalsdrone: softwaregedefinieerd en massaal te produceren.

HX-2 is in staat om artillerie, pantservoertuigen en andere militaire doelen aan te vallen op een afstand buiten het gezichtsveld (tot 100 km).
De ingebouwde kunstmatige intelligentie zorgt ervoor dat HX-2 immuun is voor vijandige elektronische oorlogsvoering (EW) door zijn vermogen om doelen te zoeken, opnieuw te identificeren en aan te vallen, zelfs zonder signaal of continue dataverbinding.
Een menselijke operator blijft in of op de lus voor alle kritieke beslissingen.

[ Bericht 12% gewijzigd door michaelmoore op 03-03-2025 22:45:56 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_216914598
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 22:33 schreef SpecialK het volgende:

[..]
Wat ik me dus voor kan stellen is dat als een stel Amerikaanse PMC's geraakt worden door een verdwaalde raket dat Trump (met zijn gigantische ego) zo'n wild dier is dat daar met Amerikaanse militaire interventie op wordt gereageerd. En het feit dat Putin die uitkomst wil vermijden geldt dan als "security guarantee".

Putin was al pissed over het idee dat Oekraine naar EU en NAVO lidmaatschap ging toewerken... wat zal het worden als de grootste vijand van de VS die Oekrainse mineralen die door god-hem-zelve beloofd waren aan rusland komen inpikken.

Ik kan me niet voorstellen dat dit een route is waar Putin zijn reputatie mee kan redden als hij voor die reden ineens de oorlog maar laat zitten.

Maar het voelt voor mij alsof er iets mist in deze puzzle
https://www.nbcnews.com/p(...)ry-seized-rcna193700

Dat is wat je mist in de puzzel. Putin wil de mineralen ook delen met Trump en Trump maakt het niet uit of dat gebied of de toekomstige gebieden onder Russisch of Oekraïens bewind vallen.
pi_216914664
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 3 maart 2025 @ 22:51:40 #34
323876 michaelmoore
pi_216914741
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 21:51 schreef Wantie het volgende:

Trump wordt al veel langer bespeeld door Poetin.
Lekker gemaakt met koning van America worden

Trump is klaar met handen schudden over de hele wereld
pi_216914758
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 3 maart 2025 @ 22:58:46 #36
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_216914843
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 22:41 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
https://www.nbcnews.com/p(...)ry-seized-rcna193700

Dat is wat je mist in de puzzel. Putin wil de mineralen ook delen met Trump en Trump maakt het niet uit of dat gebied of de toekomstige gebieden onder Russisch of Oekraïens bewind vallen.
There it is.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  Overall beste user 2022 maandag 3 maart 2025 @ 22:59:52 #37
3928 Ulx
pi_216914867
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 22:52 schreef egayalS het volgende:
[ x ]
Ga je dan stenen gooien? Mogen ze niets terugdoen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_216915083
twitter

Ook een beetje dom van Zelensky en zijn landgenoten om te denken dat zij iets hebben te zeggen over de toekomst van hun land.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 3 maart 2025 @ 23:15:31 #39
38496 Perrin
pi_216915090
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 23:14 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]

Ook een beetje dom van Zelensky en zijn landgenoten om te denken dat zij iets hebben te zeggen over de toekomst van hun land.
Naakt imperialisme is weer helemaal terug.
pi_216915109
quote:
[ x ]

Hij moet zijn bek houden in zijn trainingspak.
En gewoon bukken of zo.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 3 maart 2025 @ 23:17:25 #41
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_216915112
Dat schiet ook wel lekker op

quote:
Nu al breuk in Europees vredesplan: VK neem afstand van voorstel Macron
Bekijk deze YouTube-video
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 3 maart 2025 @ 23:18:24 #42
323876 michaelmoore
pi_216915126
quote:
[ x ]

trump wil oekraine heel snel aan Putin geven, dan kan Putin Trump gaan helpen

Europa is de sjaak

Putin gaat vervolgens op zijn gemak op jacht naar de Baltische Staten en moldova
pi_216915127
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_216915143
quote:
10s.gif Op maandag 3 maart 2025 22:58 schreef SpecialK het volgende:

[..]
There it is.
Was van vorige week.

Het kan zo gaan hoor, maar dat zou ook voor de VS een enorm gezeik kunnen opleveren. Stel dat Oekraine een deal heeft met Europese landen en Rusland met de VS over die grondstoffen. Dat zou een ondenkbaar hoofdpijnscenario opleveren.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  maandag 3 maart 2025 @ 23:20:21 #45
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_216915152
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 23:18 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
trump wil oekraine heel snel aan Putin geven, dan kan Putin Trump gaan helpen

Europa is de sjaak

Putin gaat vervolgens op zijn gemak op jacht naar de Baltische Staten en moldova
Niet zo snel. Maar dat hier een nieuw probleem ontstaat, is duidelijk.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  maandag 3 maart 2025 @ 23:20:32 #46
323876 michaelmoore
pi_216915155
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 23:17 schreef BlaZ het volgende:
Dat schiet ook wel lekker op
[..]
terecht.,, dat voorstel van Macron om nu weer zoete broodjes te gaan bakken kost veel tijd en slaat nergens op

trump wil met putin handelen, jij dat landje dan neem ik dat landje, zo gaan ze Europa verdelen en Macron maar toekijken
  Overall beste user 2022 maandag 3 maart 2025 @ 23:27:14 #47
3928 Ulx
pi_216915218
quote:
🇰🇵⚠️ Hostile US policy legitimizes our nuclear deterrence policy, — Kim Jong-un
Snel maar die policy aanpassen dan.
pi_216915223
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 23:20 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
terecht.,, dat voorstel van Macron om nu weer zoete broodjes te gaan bakken kost veel tijd en slaat nergens op

trump wil met putin handelen, jij dat landje dan neem ik dat landje, zo gaan ze Europa verdelen en Macron maar toekijken
Heb je wel geluisterd? Starmer gelooft juist in een lijmpoging met Trump en NAVO.
In Europa moeten ze gewoon aan de bak met defensie integreren en uitbreiden. Neuzen dezelfde kant op.
Vakman pur sang
pi_216915273
Door alle aandacht voor de ruzie tussen Trump en Putin zou je bijna vergeten dat de soldaten van beide fracties nog steeds met elkaar strijden.

Hier weer een analyse van Russische veroveringen:

Mocht iemand een analyse hebben van veroveringen met beeld en geluid door Oekraine dan ben ik daar ook benieuwd naar. Wellicht wat in Kursk? Wellicht ergens anders
  maandag 3 maart 2025 @ 23:35:26 #50
323876 michaelmoore
pi_216915290
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Heb je wel geluisterd? Starmer gelooft juist in een lijmpoging met Trump en NAVO.
In Europa moeten ze gewoon aan de bak met defensie integreren en uitbreiden. Neuzen dezelfde kant op.
you dont have the cards right now :)
https://www.telegraaf.nl/(...)ie-trump-en-zelenski
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')