quote:Op maandag 3 maart 2025 21:36 schreef Adat231 het volgende:
waterscooters op de sneeuwpistezullen die klimaatgekkies toch gelijk hebben?
quote:Op maandag 3 maart 2025 21:36 schreef Flow3r het volgende:
To To tomatenplukkers al voorbij gekomen ?
quote:Op maandag 3 maart 2025 21:36 schreef Flow3r het volgende:
To To tomatenplukkers al voorbij gekomen ?
Oh hahah ik dacht meer aan z’n zak legen die al weken op de grond hangt vanwege vanwege niet ‘aan zn piel trekkn’.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kan het maar kwijt zijn. Meestal lucht het wel op
Een aantal? Ik zie ze allemaal normaal doen met de drank voor een feestje, op 1 naquote:Op maandag 3 maart 2025 21:35 schreef Droopie het volgende:
Dit is denk ik het laatste feestje, misschien komt het ook door het aantal mensen.
Er zijn bepaalde dingen die ik niet met Jordy wil associërenquote:Op maandag 3 maart 2025 21:38 schreef Willewa het volgende:
[..]
Oh hahah ik dacht meer aan z’n zak legen die al weken op de grond hangt vanwege vanwege niet ‘aan zn piel trekkn’.Dat ie z’n kans pakte lol.
Bedoelde meer, het ziet er ongezellig uit.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een aantal? Ik zie ze allemaal normaal doen met de drank voor een feestje, op 1 na
Het is ook zijn feestje ...quote:Op maandag 3 maart 2025 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een aantal? Ik zie ze allemaal normaal doen met de drank voor een feestje, op 1 na
Ik gok nog 2 feestjes. Is altijd nog wel.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:35 schreef Droopie het volgende:
Dit is denk ik het laatste feestje, misschien komt het ook door het aantal mensen.
Ik snap het niet wat is hier zo erg aan,,,,,quote:Op maandag 3 maart 2025 21:35 schreef Droopie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |